1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, het is echt langzamer. Ik begrijp niet zo goed waarom mensen die in Leipzig de demo afkraken. Ik vond het spel eigenlijk veel beter dan PES 2008. Het was maar een demo, dus echt heel veel conclusies kon ik niet trekken. Met al het nieuws wat velen al wisten voordat ze de game in Leipzig zelf speelde kan ik me moeilijk voorstellen dat men echt teleurgesteld was. We wisten toch al dat het grafisch niet beter was, dat het nog steeds leek op PES 2008 met iets andere gameplay (lees; beter) en iets betere belichting?

    Ik had eigenliijk slechter verwacht, maar het viel nog mee. Niet dat ik nou vond dat het spel overliep van nieuwe dingen, dat dus totaal niet. Het speelt beter dan voorgaand deel, ziet er iets beter uit (de belichting en het veld), de balans lijkt terug. Probleem met deze game gaat worden dat het niets nieuws is. Konami lijkt terug te gaan naar de roots van de serie zoals deze was voordat het Next-gen tijdperk aanbrak. Dat is op zich goed nieuws maar het is 3 jaar te laat.

    De game viel mij dus mee, in details treden doe ik verder niet hier, maar zo slecht als ik veel hoor was het voor mij iig niet.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2008
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmmm als de gameplay verbeterd is ga ik gewoon weer voor Pes. Alhoewel ik fifa ook in de gaten hou en maybe wel een kans geef. 08 was het voor mij echt niet maar als ze dit keer gelijk zijn is het wel interesant.
     
  3. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Bepaal dan ook eens zelf wat je van de game vindt in plaats van dat je op meningen afgaat. Oftewel, wacht tot de game of de demo uit is.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan doe jij dat toch lekker, ik vraag gewoon aan Jows of er verschil tussen zit en de enige die daar op moet reageren is Jows. En ik heb vaak genoeg me mening gegeven over het spel maar jij bent denk ik alleen uit op een zinloze discussie.
     
  5. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb allebei de filmpjes bekeken en pes ziet er zo veel beter uit qua gameplay en eigenlijk ook over het geheel vind ik pes er beter uitzien, dus ik zal deze wel weer kopen, heel miss na een tijdje fifa 09 erbij
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax, ik ben niet verbaasd dat PES 2009 je meeviel. Dat had ik je toch allang gezegd? ;)
    Zien we je op de nieuwe site nog met een toelichting en hopelijk met wat filmpjes?
    Je weet dat we tegenwoordig verhuisd zijn naar www.digitaalgras.nl , nietwaar? ;)
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nog een filmpje van Gametrailers.com Klik
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ken het filmpje. Zo zie je maar weer dat de kwalitatief betere filmpjes ( waar dus niet frames uit gesneden zijn ) de snelheid goed aangeven. Deze speelsnelheid is duidelijk merkbaar trager dan PES 2008.
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Klopt, en ik vind Fifa09 best snel ogen eigenlijk.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Laatst bewerkt: 25 aug 2008
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Spam! ;)
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het viel me inderdaad mee, maar ik wist wat ik kon verwachten natuurlijk. Ik ben niet heel erg positief verder. Het is beter dan 2008, en het zou de beste PES ooit kunnen worden. En toch is dat niet genoeg omdat de concurrent gewoon heel dichtbij is gekomen qua gameplay en als eindprodukt ongeveer 20x zoveel heeft te bieden.

    Ja, de gameplay is beter dan die van Fifa 2009 vind ik persoonlijk maar niet zodanig dat het de minpunten van PES 2009 doet verbloemen. Daardoor komt ook bij mij Fifa 2009 als totaalprodukt beter uit de test (maar we hebben het hier wel over demo's).

    Ik zal binnenkort mijn bevindingen tot in detail op de nieuwe site vermelden met foto's en filmpjes. Komt goed. En ja, natuurlijk weet ik dat jullie verhuist zijn haha.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee hoor; goed bedoelde info. Ik zou jullie niet willen onthouden van deze info.
    Puur menselijk dus ;)

    @Cyrax, ik wacht je beoordeling op digitaalgras af :)
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Aangezien ik offline voornamelijk Bordeaux tegen de rest van de wereld doe en online heel vaak alleen tegen een vriend (Bordeaux - PSV) zullen die 'totaalproduct' zaken voor MIJ heel erg weinig toevoegen. Dus voor MIJ is de gameplay ongeveer 90% bepalend.

    Daarbij wil ik wel aantekenen dat het product gvd nu eindelijk WEL lagloos moet werken (en dat een 2 vs 2 mode natturlijk erg welkom is)

    Ik ga beide demo's checken. Ik denk dat PES2009 het wel wordt (maar ik hou dit keer een 'open mind')
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Langzamer dan op de meest video's ja.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij mij is gameplay eigenlijk ook gewoon doorslaggevend. Dus als die bij Pes nog steeds beter is dan bij Fifa komt er bij mij geen fifa in huis. Wanneer is eigenlijk de release?? Oktober ofzo??
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, oktober. De precieze datum is nog niet bekend maar iedereen noemt alleen maar 17 oktober.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als ik pes2009 vs Fifa09 zie, moet ik toch zeggen dat pes een stuk beter oogt. lijkt een stuk meer op voetbal dan fifa. En dat terwijl ik Fifa echt heel goed vond ogen de laatste tijd.
    Nu hopen dat ze online goed regelen en dat ik niet bedrogen uit kom.
     
  19. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    dit meen je niet
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, ik heb hetzelfde (maar ik heb niet alle filmpjes gezien) ... kan ook zijn dat ik PES gewend bent, bij Fifa had ik zo van 'mierenhoop' maar bij pes heb ik dat veel minder. Het enige wat ik lelijk vind is dat 8-way bewegen van de man aan de bal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina