De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hij speelde gewoon goed en het is 4-0 geworden.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Liverpool - Luik staat 0-0, de thuiswedstrijd was ook 0-0:eek: kunnen de belgen stunten??

wordt dan wel een heel apparte CL

hoop debutanten of teams die er lang niet zijn geweest:

Bate Borisov, Anorthosis, Aalborg, Zenit, luik..

maar ik hoop stiekem toch wel dat Liverpool wint, is wel genieten met Kuyt en Babel in de champions league, waren pareltjes, Liverpools westrijden tegen Arsenal en Chelsea!

Kuyt prikt er in de verlenging ook wel weer eentje in;)

Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat was Twente een schande voor het Nederlandse voetbal vanavond zeg. Als je minder bent zorg dan in ieder geval dat je je kapot vecht. Dit sloeg helemaal nergens op.

Liverpool is aan het verlengen. Erg spannend.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Lag me echt kapot als Luik hier gaat stunten! Hoeft PSV iig niet tegen Liverpool wat ze altijd verliezen;).

5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, schandalig, alleen de spitsen probeerden nog wat met een leuke panna van Denneboom, met name de mid achter, schandalig hoe hij continue de bal inleverde. zoals de hele verdediging, hoe hard kan je land voor lul zetten.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Kuijt!

lekker hoor, had toch liever wat meer kwaliteit in de Uefa cup gezien..

wel mooi:)..Babel->Kuijt. Dutch 'duo' noemt de commentator net;).

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hoezo?

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11

didn't i say so:cool:

Liverpool - Luik 1-0 Kuyt 118'

ik denk dat ie Champions League bedoelt Nerazzurri

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hoe bedoel je? Dat we nu allemaal in een hoekje moeten zitten en schamen voor de FC Twente? Als iemand had gezegd dat FC Twente in Londen tegen Arsenal met 4-0 zou verliezen zou niemand vreemd op hebben gekeken. Dit was te verwachten. En alsof nu iedereen het Nederlandse voetbal uitlacht omdat een, voor het buitenland onbekende club, van een Engelse topclub met ruime cijfers verliest?

Ik schaam me zeker niet voor de FC Twente nu. Ik had het geinig gevonden als ze Arsenal eruit hadden geknikkerd. Maar er geldt maar één club voor mij, en ik ga er niet slechter door slapen als er een andere Nederlandse club uit Europa vliegt.

@Boertje_PSV (Als je inderdaad CL bedoelde in plaats van UEFA Cup): Ik vind dit juist ergerlijk dat er constant vier clubs uit Spanje, Italië en Engeland in de Champions League spelen, waardoor er zelfs de kans bestaat dat je een finale krijgt van twee clubs uit hetzelfde land tegen elkaar. Ik vind hierdoor de hele essentie van de Champions League verdwijnen.

Dit is alleen maar gedaan voor het grote commerciële gedrocht wat het 'kampioenbal' hoort te heten. Door juist meer kwalitatief sterke clubs erin te stoppen is het aantrekkelijk voor tv-rechten en dus geld. Maar ik vind dat de kampioen van België meer recht heeft om op te treden in de CL dan de nummer vier van Engeland. Ik juich daarom ook toe dat de kampioen van Cyprus en Wit-Rusland zowaar mogen spelen in de Champions League. Daardoor is het toernooi toch ook voor bedoelt?

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Twente is het team wat Ajax eruit heeft geknikkerd in de play offs en dan nederland moet vertegenwoordigen in de CL. Arsenal had waarschijnlijk veel meer tegenstand verwacht en dan kom je met zo'n wedstrijd.

http://www.mightyfootball.com/

mooie beelden van de goal van Kuyt, wat gun je het die kerel! hij haat weg bij Feyenoord omdat ze nooit CL spelen en dan schiet hij persoonlijk Liverpool naar de Champions League!

Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    He jammer, had liever gezien dat Liverpool eruit werd geschopt door Luik. :'-(

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Zou toch wat geweest zijn als Liverpool het niet had gehaald. Jammer voor Luik, die naar verscheidene media nog de betere partij waren ook...

Edit:

Mooie oplossing lijkt me.

Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=99621&page=22

vanaf pagina 22 tot pagina 28 zie je de eerste speelronde van de eredivisie vorig seizoen (ajax - de graafschap 8-1) damn 6 pagina's voor 1 wedstrijd wat een gespam:cool:
    ik was toen ook nog een klein spammend viktortje:emo:

dat was deeltje 5 dit is alweer deel 11 van de tussenstanden thread.

zou mooi zijn als ajax weer zoiets flikt, Willem II uit zorgt wel eens voor uitschieters

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Straks de loting van de CL, ben benieuwd! :D

Maar had nog een vraagje, door wie werd Ajax eigenlijk uitgeschakeld in de UEFA Cup nadat ze de voorronde van de CL niet hadden behaald, van afgelopen 2 jaar. ?

15. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige jaar door dinamo zagreb en dat jaar daarvoor in de achste finale ofzo iets van de uefa cup tegen werder bremen

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Het was volgens mij de derde ronde (kan ook de 1/8 finale zijn) inderdaad tegen Werder Bremen. 3-0 uit in Bremen verloren, en Ajax speelde erg goed thuis en won met 3-1. Maarja dat mocht niet baten. Het had net zo goed 5-1 kunnen worden, maar Wiese keepte erg goed.

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    en die uitschakeling tegen Zagreb was diep triest, uit goed spelen en 2-1(?) winnen en dan thuis een verlenging waarin zagreb 2x snel scoort en het publiek een half uur voor tijd wegstroomt

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee het was 0-1 voor Ajax in Zagreb en na negentig minuten in Amsterdam 0-1 voor Dinamo. Vervolgens werd het al snel 0-2 en 0-3. Huntelaar scoorde nog twee maal in de laatste minuten maar dat mocht niet baten. Erg triest was dat.

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Werder was de laatste 32 zelfs volgens mij. Toen scoorde Leonardo zo snel, al na een minuut of drie.
    Volgens mij maakte Almeide toen 1-1, terwijl Ajax al op 2-0 had moeten staan. Toen werd het wel erg lastig.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jup en in Bremen kreeg Maduro een enorm grote kans van zo'n 5 meter, als ie hem erin knalde was de 3-1 in Amsterdam genoeg voor een verlenging geweest mja..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina