HipHop Dopenes [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Waarom ken ik Sacrifice al? :confused:
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind vooral "Anthenagin" echt hard!
    maar sowieso de beste beat konducta, naar mijn mening.
     
  3. boatfreak

    boatfreak Guest

    Doen jullie zelf ook iets met hiphop?
    Ik niet-echt, ik luister vooral veel naar de muziek eigenlijk. Heb vroeger wel eens gebreakt, tekenen/grafitti kan ik niet en rappen nooit geprobeerd. Ik maak wel zo nu en dan eens een beat maar dat is ook niet super :p
     
  4. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben mede-eigenaar van Soundflow.nl :)

    Anyway, nieuwtje: The Game is in gesprek met MC Eiht over het weer tot leven wekken van CMW, Comptons Most Wanted..
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Raw footage heel vet, LAX smerige tegenvaller vind ik helaas :mad:

    Morgen ga ik The Recession halen van Young Jeezy, 1x gehoord en deze wil ik gewoon kopen :p
     
  6. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren mijn eerste Hiphop vinyl gekocht. The Sun Rises In The East, een dubbel LP. Had het album al lang gedownload en op cd maar om hem dan eindelijk op vinyl te hebben is echt geweldig. Ik zoek dus wat meer hiphop op vinyl en zoek een site om rond te kijken en Discogs werd me al aangeraden. Iemand daar eens iets gekocht?

    Ik zoek vooral Breakting Atoms en de Black On Both Sides vinyl met instrumentals.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Geen flauw idee, maar ik weet wel dat Velvetmusic een hoop vinyl heeft, ik zou maar eens eventjes hun site bekijken.

    En daarnaast: Ja hoor, er is er weer eentje..

    [​IMG]

    Japanse jazzy beats _O_
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Modder-Eter: super dope clipje van the Blastmaster KRS-One _O_
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    http://www.hiphopdx.com/index/audio/id.5585/title.heltah-skeltah-the-art-of-disrespekinazation

    Sick _O_

    Gaat het nieuwe Heltah Skeltah een van de ziekste albums van het jaar worden? :eek:

    en daarnaast nog wat nieuws:

    14 oktober

    [​IMG]

    Geen flauw idee of het echt is, maar de bron is redelijk betrouwbaar.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren Young Jeezy's The Recession gekocht, top cd. Ook voor 8 euro T.I.'s King gekocht, zeker niet verkeerd ook. Nou is het een flinke tijd geleden dat ik echt albums ging kopen maar godskolere wat viel het mij tegen gisteren zeg.

    Mediamarkt
    Saturn
    Plato
    FRS

    Allemaal geweest...en wat valt het aanbod aan rap albums walgelijk tegen zeg, terwijl er genoeg is...nieuw en oud....maar zo fucking weinig. Heel veel van die onzin cd's ..van die albums die dan zijn samengesteld..dingen als ' heroes of rap' en dergelijken of ontelbare onnodige 2Pac cd's die gemaakt zijn na de man zijn dood, donder op.
    En dan vinden ze het gek dat mensen downloaden...nou ik niet...je hebt alles gelijk binnen...en hier ga je naar de stad en vindt geen flikker. Ik zou bijvoorbeeld de eerste en 2e cd van Jeezy willen hebben...geen enkel van deze zaken heeft iets van hem....dan maar via internet bestellen...zucht.

    Of het is gewoon puur pech dat Groningen zeer weinig boeiends heeft,of het is gewoon een aflopende zaak met rapalbums in shops.
    Kan me nog wel herinneren dat ik een jaartje of twee a drie in Frankrijk was en bij de Virgin store geloof ik..en die had een heel groot aanbod van rap albums.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon in Groningen en mijn favoriete muziekwinkel is Jongens van Hemmes. Ze hebben daar veel Hip-Hop en ook een groot aanbod nieuwe muziek. Wat ook erg leuk is dat ze best wat Hip-Hop platen hebben. Als ze het niet in de winkel hebben kunnen ze het altijd bestellen voor je, maar vaak kun je dat beter zelf doen op internet. De mensen daar zijn erg behulpzaam en weten ook erg veel van muziek en ook Hip-Hop muziek.

    Voor de rest.... Hip-Hop en Groningen gaat niet heel erg goed samen. Dat kan je ook niet verwachten met het type mensen dat woont in Groningen. Als ik mijn studie klaar heb ben ik wel van plan om naar Amsterdam te gaan of het buitenland, maar ik zie wel hoe het loopt.

    Wat ze allemaal voor Hip-Hop bij Plato hebben is erg sneu... Van Mediamarkt, FRS en Saturn verwacht ik het nog wel.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Klopt man, Jongens van Hemmes is zeker wel goed, alleen hadden die ook niks van Jeezy verder..behalve zijn nieuwste dan, die heb ik dan ook gelijk gekocht bij hun. Ik vind cds alleen zo duur....in de VS is dat duidelijk beter, ik hoorde dat je daar vaak maar 10 euro kwijt bent voor een album....hier 20 en soms meer, jezus man. Maar ja...ik mag toch echt graag nog originele cds kopen, dus het is niet anders.
     
  15. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Die Heltak Skeltah gaat echt zo dope worden, kan niet anders! Of het ook daadwerkelijk het beste van 2008 gaat worden is moeilijk te zeggen, er gaat nog veel komen.

    Dan nog even iets over de aankoop van cd's, ik ben redelijk vaak op zoek naar mooi recente albums en/of klassiekers. Voornamelijk op zoek dan in Leeuwarden en af en toe in Groningen, maar kan het meestal niet vinden. Waar zit die Jongens en Hemmes? Het klinkt misschien goedkoop, maar net wat BigKabuto zegt, het downloaden van albums is nog wel het meest effectief. Al wil ik wel graag de artietsen supporten met wat ze doen, shame on me.
     
  16. boatfreak

    boatfreak Guest

    Waar halen jullie al die vage onbekende jazzy albums vandaan? Heb overal gezocht maar ik kan niks vinden.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Steentilstraat, zit echt precies naast Dimensionplus (gameshop).
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
  19. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou betekenen dat als ze terugkomen, dat The Game er ook bij zou zitten? :')
     
  20. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    VS zijn inderdaad goedkoop wat cd's (alles eigenlijk) betreft. Nieuwe cd's kosten zo'n $ 14,- Was in New York een paar weken geleden, paar keer langs Fat Beats geweest. Was wel stoer. Heb daar ook die nieuwe headphones van Dr. Dre gehaald die The Game in één van zijn clips opheeft.

    Jongens van Hemmes ben ik nog nooit geweest trouwens. Alleen bij Plato. Leeuwarden is sowieso een waardeloze stad; daar hoef je niet eens heen te gaan. Voor niks niet. Drachten is nog cooler dan Leeuwarden.

    En tja, dat Heltah Skeltah album moet wel het album van het jaar worden. Alleen, waar blijven Mic Tyson en Random Axe? Institutionalized 2 is trouwens ook hééél stoer.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina