Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

1. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook al sinds vrijdag.ben bezig met champoin class lvl 15.
    echt een heel vet spel.enik heb hem trouwens bij media markt in breda gekocht.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm ook, ben Defender, zit nu lvl. 12.

Iemand zin om te coppen?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is een van de grote releases van Microsoft en ze willen er perse een trilogie van maken, maar de release is bijna geruisloos gebeurd valt het spel dan zo tegen?

@ Willem kan je een kleine impressie geven?

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ga ook review doen hoor, hoop 'm volgend week op de site te kunnen zetten. Maar tot nu toe:

De setting is leuk uitgewerkt, typisch noordse sfeer maar dan in sci-fi stijl dus. Denk aan een grote zaal waar ze met z'n allen zitten te drinken, sterke verhalen en de ander lekker pesten. Dat viel me op. Design is goed, zowel de personages als wapens, pantsers en omgevingen. Het vechten is is op zijn minst 'bijzonder' te noemen. Het hangt ergens tussen 'thumbstick-masher' en een game met enige diepgang, omdat je heel veel verschillende wapens met weer andere bonusses etc. kan vinden en gebruiken, de ene effectief tegen dat en de ander goed als verdediging, bla bla bla, dat snap je wel. Verhaal is momenteel nog niet overdonderend, maar wel aardig. Geluidseffecten en visuele effecten als ontploffingen zijn erg zwak. Het speelt als een soort Diablo, gebieden doorkruisen en hordes vijanden afmaken. Veel loot, kan je upgraden, verkopen, etc. Eigenlijk is het een actiegame met wat loot en rpg-elementen, maar ZEKER GEEN rollenspel, wat jammer is. Daar is het te lineair voor en ook het upgraden van je personage met de skill tree en alignement stelt niet zo veel voor.

Goed, ben nog maar 3 uur onderweg, hoewel ik niet denk dat ik nog veel nieuws ga tegenkomen. Nieuwe vijanden, sterkere wapens en meer bijzondere loot etc.

Vind het wel een leuk spel en zeker co-op moet het te pruimen zijn. Lekker kletsen, samen vijanden aanvallen en zeker de combo Bio-Engineer (veel health, healen, weinig damage/defense) en de Berserker (snel en sterk, weinig helath/defense) is erg leuk.

Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke top thanks.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nog even ge-edit, klein stukje. ;)

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Zijn er ook mogelijkheden met de karakters inelkaar te zetten ook met geslacht,want zoiets hoorde ik toen ik de game op TV zag maar nog in ontwikkeling was.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nops, je speelt sowieso Baldur. Enkel je gekozen class bepaalt of je erg breed bent of een iets kleiner ventje.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik wil wel co-op'en maak ik gelijk een in-game filmpje ..(voor mijn blog) en misschien leuk voor xbw :) (Dinsdag ben ik beschikbaar) ;)

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, cool! Ik weet niet of en hoe laat ik dinsdag achter de xbox kruip, dat word afwachten.

11. ArjanC

ArjanC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn..
    Het ziet er gelikt uit en het is weer eens wat anders, maar echt spectaculair vind ik het nog niet na een uur of tien spelen. Ik ben nu level 19.
    Het upgraden is wel cool en ook nodig om de moeilijke vijanden zoals de "spiders" te verslaan. Dat is ook op level 19 nog zwaar }:]
    Ik hoop dat het nog wat gaver word en anders vind ik het erg veel geld voor het grote hack en slash festijn dat het tot nu toe is.

Arjan

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ben nu lvl. 23 Defender, heb te gek pantser en een zwaard dat ergens in de 500 damage doen. Tot nu toe heb ik echter nog geen moment spanning gevoeld, ben ik nog geen moment verbaasd en ik ben nog nooit gepushed om door te gaan. Dat mist het spel. Spektakel.

13. ArjanC

ArjanC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok,
    Mja het heeft inderdaad niet wat bijv. Fable en Lost Odyssey wel hebben.
    En dan die engel die je elke keer opraapt..
    Er zit inderdaad geen drive achter.

Arjan

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben vandaag begonnen met een Defender, maar ben al vrij snel naar Berserker gegaan. Als Defender had ik nooit het gevoel dat ik veel schade deed of echt tof aan het gamen was. Ook het vechtsysteem vond ik totaal niet werken, ik had nooit het gevoel dat de game deed wat ik wilde. Als Berserker had ik dat meer, maar alsnog ga ik de ene keer echt onwijs snel dood, en de keer erna kan ik golf na golf vijanden verslaan... Het vechtsysteem geeft me nog steeds niet het gevoel dat ik ECHT controle heb over mijn aanvallen... Misschien doe ik wel wat verkeerd hoor...

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat schijnt ook het probleem van de game te zijn. Beetje met je pookje heen en weer rossen tot je geen flauw idee meer hebt wat je doet, maar wel 10 enemy's vermoord hebt. De één vind het leuk en de ander, waaronder ikzelf, is er best hard op afgeknapt.

Misschien haal ik hem in 2009 nog een keer van de bazaar.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Goed, Defender lvl. 26 nu, gaat toch aardig. Bijna 10 uur op de klok. Hoe hoger je level, hoe uniekere loot en andere ruiners die je krijgt. Wanneer je de Finisher, Spider, Ruiners, die power met X (naam even kwijt) en de Sentient Power maken het spel toch al een stuk interessanter. Maar goed, zeker bij de tragere classes die meer op defense leunen heb je het gevoel weinig controle te hebben. Dat is zo. Het sliden is echt hip, maar wanneer een vijand je pad kruist word je slide onderbroken of gaat je personage wat in het rondzwaaien... dat is spijtig. Als je veel klappen op een vijand moet uitdelen is het niet leuk, snelheid, spektakel, daar moet die game het van hebben. En dat gebeurt niet zo heel veel...

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game ook gisteren maar bestelt. Heb niet veel te doen en kwa RPG is het beetje slap de laatste tijd. Heb er wel zin in! Totdat ik stukje van Willem las :+ Hopen dat er nog een refund optie is bevalt die niet :+

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jij moet gewoon Berserker of Champion spelen. Commando is wel handig met z'n guns, maar daar houd het mee op. Bio-Engineer is te verwaarlozen, waardeloze class. Met z'n tweeën word de game een stuk leuker hoor, gewoon lekker lullen, elkaar 's helpen hier en daar, 's leuk, leuk.

19. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem vandaag toch gehaald, ben nog maar net een uur bezig, maar moet zeggen dat ik weer de game erg tof vind. Als de game zo door blijft gaan, vind ik de game wel goed geslaagd. Misschien niet de klassieker als Mass Effect echter heb er nu veel lol aan. De demo vond ik tof, en de game stelt nu ds nog niet teleur. Hopelijk wordt het verhaal wat beter en kan ik lekker blijven sliden. De combat is totaal anders en is meer een stoere dans. Als je in het ritme zit en je maakt slide na slide en stoere combo's krijg ik echt wel een kick.

Maar kan me zeker voorstellen dat niet iedereen deze game kan waarderen. Ik had dit ook met Crackdown. Totale andere game, maar ook hier had ik echt een heerlijke funfactor in de orbs verzamelen en steeds je karakter uitbreiden. Ook die game viel niet bij iedereen in de smaak.
    Kortom tot nu nog geen spijt van de aankoop. Denk dat een hoop mensen deze door de matige reviews laten liggen, dus kan ik hem altijd in de Bazaar weer voor een leuke game ruilen.

20. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben "ook" nog steeds defender level 29 en ik moet zeggen dat het toch wel tof blijft, je moet wel bij de standaard wapens die bij de class horen blijven om de hoogste schade te kunnen doen. Ben nu wel even overgestapt naar een 2 handed sword, maar dat omdat het een legendary wapen (rood) is en meer dan 1000 damage kan doen en een brute lasercanon die 180 doet.

Heb het spel ook al uitgespeeld en vond het wel wat aan de korte kant (13 uur) imo mochten ze wel gelijk de hele trilogy uitbrengen. maar ik blijf vrolijk door spelen want er valt nog genoeg te ontdekken kwa wapens, armor, runes, etc en natuurlijk coöp niet te vergeten.

Deel Deze Pagina