Ga ook review doen hoor, hoop 'm volgend week op de site te kunnen zetten. Maar tot nu toe:
De setting is leuk uitgewerkt, typisch noordse sfeer maar dan in sci-fi stijl dus. Denk aan een grote zaal waar ze met z'n allen zitten te drinken, sterke verhalen en de ander lekker pesten. Dat viel me op. Design is goed, zowel de personages als wapens, pantsers en omgevingen. Het vechten is is op zijn minst 'bijzonder' te noemen. Het hangt ergens tussen 'thumbstick-masher' en een game met enige diepgang, omdat je heel veel verschillende wapens met weer andere bonusses etc. kan vinden en gebruiken, de ene effectief tegen dat en de ander goed als verdediging, bla bla bla, dat snap je wel. Verhaal is momenteel nog niet overdonderend, maar wel aardig. Geluidseffecten en visuele effecten als ontploffingen zijn erg zwak. Het speelt als een soort Diablo, gebieden doorkruisen en hordes vijanden afmaken. Veel loot, kan je upgraden, verkopen, etc. Eigenlijk is het een actiegame met wat loot en rpg-elementen, maar ZEKER GEEN rollenspel, wat jammer is. Daar is het te lineair voor en ook het upgraden van je personage met de skill tree en alignement stelt niet zo veel voor.
Goed, ben nog maar 3 uur onderweg, hoewel ik niet denk dat ik nog veel nieuws ga tegenkomen. Nieuwe vijanden, sterkere wapens en meer bijzondere loot etc.
Vind het wel een leuk spel en zeker co-op moet het te pruimen zijn. Lekker kletsen, samen vijanden aanvallen en zeker de combo Bio-Engineer (veel health, healen, weinig damage/defense) en de Berserker (snel en sterk, weinig helath/defense) is erg leuk.
Laatst bewerkt: 30 aug 2008