Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Hoe zit dit eigenlijk in verhouding met de PS3?
    Mensen hier die zo'n ding hebben,en vinden jullie h'm technisch beter dan de 360?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In wat voor doos sturen jullie je Xbox eigenlijk op? Ik ben dus op zoek naar een neutrale doos, waar de xbox net inpast en die stevig genoeg is.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Deze keer heb ik em opgestuurd in een doos van Vanish Oxi schoonmaakmiddel. :+
    Paste perfect! Alsof het er voor gemaakt was.

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 heeft wat voordelen, als Blu-Ray technologie, wat de Xbox 360 weer niet heeft, maar daar tegenover heeft Xbox 360 een betere grafische kaart, en de PS3 weer een betere processor

Maargoed, ik zie het verschil niet. Alletwee de consoles zijn imo goed :thumbs:

5. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Xbox 360 beter maakt zijn de games en online service. Voor de rest in specs amper verschil. Veel gaat het allemaal niet uitmaken. Zolang de games er maar zijn :)

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem maar hij zei alsof hij dat niet wilde.

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat snap ik wel,maar ik bedoel of de PS3 ook zo 'gevoelig' kan zijn.
    Persoonlijk denk ik dat het allemaal komt omdat de spelcomputer krachtiger word en daardoor kwetsbaarder is wat ook logisch is natuurlijk.
    Misschien is de games industrie nog niet zover om stabiele consoles te maken,ja ik ben geen elektricien of computer nerd maar ik vraag me dat gewoon af.

Laatst bewerkt: 29 aug 2008
  8. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag een gloednieuwe 360 gekocht, de oude al in de kliko gegooid:p

heb ik meteen 60 GB extra:)

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit 1 vastloper gehad met de PS3, de ratio van kapotte PS3's/Xbox 360's is nogal een verschil als ik het zo allemaal lees.

Je merkt het aan alles, het begint minder te worden nu, maar de 360 is veel te vroeg op de markt uitgebracht.. de PS3 heeft zijn tijd genomen en dat is te zien op alle fronten.

De 360 heeft leuke(re) games, maar de hardware is een lachtertje.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En hoelang heb je de PS3 al?
    Ja Playstation is ook altijd betrouwbaar geweest,en ik heb ze altijd jaren gehad zonder kapot te gaan.:)

11. ikkuh[NL]

ikkuh[NL] Carrera GT Driver

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik me 360 gekocht had:
    Ik kom thuis, haal Xbox360 uit de doos, sluit hem aan,zet hem rechtop, en ga spelen.
    BZZt. Forza2 ronde kras.
    Ik bel de gameshop op, leg et probleem uit en ik moet daar komen met forza.
    Ze gingn hem polijsten en kmoest me 360 liggend neerzetten...
    Dat was wel cool van de play it :D
    Dus probeer hem gewoon neer te leggen.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  13. lodewijk

lodewijk Master bitch

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort krijg je 3 jaar garantie op een Red Ring of Death. Op alle andere defecten staat nog steeds 2 jaar garantie.

HAHAHAHAHAHHA! DANK U GOD!

14. lodewijk

lodewijk Master bitch

Leuk Bevonden:
    0
    GVD! Ik bellen, geef m'n gegevens, zegt hij vervolgens dat wanneer de xbox van eigenaar switched alle garantie vervalt. What the fuck? Nu zou ik dus 87 euro moeten betalen. Iemand enig idee hoe ik hier onderuit kom?

15. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier is mijn gesprek met microsoft:

Ik: Hallo mijn Xbox 360 geeft geen beeld meer.
    Microsoft: Heeft u al een andere kabel gebrobeerd?
    Ik: Ja
    Microsoft: Dan denk ik dat hij weg moet voor reparatie, wat is uw serienummer van de Xbox 360?
    Ik: xxxxxxxxxxxxx
    Microsoft: Ja hij staat in het systeem, alleen onder een andere naam.
    Ik: Ja dat kan kloppen want ik heb hem tweede hand gekocht.
    Microsoft: Ja maar u weet dan wel dat u geen garantie meer heeft.
    Ik: Waarom niet?
    Microsoft: De garantie vervalt als de Xbox 360 van eigenaar verandert.
    Ik: En wat zijn de kosten dan om het te laten maken?
    Mircosoft: We hanteren één prijs voor alle reparatie en dat is 87 inclusief BTW + 1 jaar garantie onder uw naam.
    Ik: Nou ja doet dat maar want nu heb ik niks.
    Microsoft: Dat is goed, ik zal de console nu op uw naam registreren, wat zijn uw adres gegevens?
    Ik: xxxxxxxxxxxxxxx
    Microsoft: Uw weet wel dat u de reparatie alleen met credit card kan betalen?
    Ik: Nee en die heb ik ook niet.
    Microsoft: Ja dan kan ik u helaas niet veder helpen of uw moet een vriend of familie lid zoeken die een credit card heeft en die u wilt helpen.
    Ik: Ja daar ben ik helemaal niet blij mee en waarom alleen credit card?
    Microsoft: Ja omdat microsoft een Amerikaans bedrijf is en daar wordt de credit card gebruikt
    Ik: Ja maar wij wonen hier in Nederland
    Microsoft: Ja dat snap ik, maar zo is het nu eenmaal geregeld.

Echt slechte service dit |:-

Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  16. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft een vaag iets, waarom garantie vervalt bij 2e handse produkten.

17. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, het is een behoorlijke tijd geleden sinds ik hier gepost heb. Al bijna 1.5 jaar vrijwel niets met m'n 360 gedaan. Gebruik momenteel een PS3 voor Mediafuncties (een verademing!).

Mijn console komt uit bouwjaar 11-2005, een oudje dus. Deze box is reeds 1x gerepareerd na RROD. Nu afgelopen maand begon de 360 wederom vast te lopen, zonder RROD's. Maar nu inmiddels ook 3x RROD.. Lijkt erop dat 'ie het langzaam aan het begeven is. Als je het apparaat aanzet lijkt er niets aan de hand. Naja, mijn 360 maakt echt een uitzonderlijke hoeveelheid teringherrie. Je kunt geen film kijken en geen spel spelen zonder dat het irriteert. En de versterker telkens snoeihard zetten om de stofzuiger te overstemmen is ook niet wat ik wil. Het is echt veel harder dan de consoles van mn homies.

Is nu dus voor de 2e keer naar de reparatieservice. Wat ik me afvraag: hoe groot is de kans dat ze mn console weer gewoon fiksen door er een nieuw mainboard in te zetten? Ik wil nl. zeer graag een wat stillere machine.. HEb dit ook nadrukkelijk aangegeven in mn klachtomschrijving.. Bovendien is het geen RROD als je m aanzet dus vraag me sowieso af wat ze gaan doen...

Iemand hetzelfde?

Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  18. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mn voeding en hd overigens niet meegestuurd. Dit hoeft toch niet lijkt me?

19. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Even een tip aan alle 2dehands xboxers :p mijn xbox was ook stuk, ik bellen... 90 euro. Ik bel 1 a 2 dagen later terug en noem mijzelf als de vorige eigenaar. Had al zijn gegevens en zei dat ik was verhuisd en noemde mijn eigen adres. Als je gewoon alle gegevens hebt van de oude xbox eigenaar is het best te regelen! Vraag dus als je hem koopt al zijn gegevens of neem contact met hem op zodra hij stuk is. Scheelt je toch 90 euro. Ik vind dat het wel waard.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe up-to-date is de Xbox site eigenlijk mbt je reparatie?

Kan ik tenminste in de gaten wanneer ie weer terug naar zijn baasje komt :):

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina