Ja hier is mijn gesprek met microsoft:
Ik: Hallo mijn Xbox 360 geeft geen beeld meer.
Microsoft: Heeft u al een andere kabel gebrobeerd?
Ik: Ja
Microsoft: Dan denk ik dat hij weg moet voor reparatie, wat is uw serienummer van de Xbox 360?
Ik: xxxxxxxxxxxxx
Microsoft: Ja hij staat in het systeem, alleen onder een andere naam.
Ik: Ja dat kan kloppen want ik heb hem tweede hand gekocht.
Microsoft: Ja maar u weet dan wel dat u geen garantie meer heeft.
Ik: Waarom niet?
Microsoft: De garantie vervalt als de Xbox 360 van eigenaar verandert.
Ik: En wat zijn de kosten dan om het te laten maken?
Mircosoft: We hanteren één prijs voor alle reparatie en dat is 87 inclusief BTW + 1 jaar garantie onder uw naam.
Ik: Nou ja doet dat maar want nu heb ik niks.
Microsoft: Dat is goed, ik zal de console nu op uw naam registreren, wat zijn uw adres gegevens?
Ik: xxxxxxxxxxxxxxx
Microsoft: Uw weet wel dat u de reparatie alleen met credit card kan betalen?
Ik: Nee en die heb ik ook niet.
Microsoft: Ja dan kan ik u helaas niet veder helpen of uw moet een vriend of familie lid zoeken die een credit card heeft en die u wilt helpen.
Ik: Ja daar ben ik helemaal niet blij mee en waarom alleen credit card?
Microsoft: Ja omdat microsoft een Amerikaans bedrijf is en daar wordt de credit card gebruikt
Ik: Ja maar wij wonen hier in Nederland
Microsoft: Ja dat snap ik, maar zo is het nu eenmaal geregeld.
Echt slechte service dit
Laatst bewerkt: 1 sep 2008