De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien dat Van Der Leegte het gat van Molhoek een beetje op kan vullen, maar gezien de keuzes die op het middenveld gemaakt kunnen worden dit jaar dan denk ik dat ze het vertrek van Molhoek wel op kunnen vangen.

    En Maaskant heeft aangegeven dat als een tegenstander met 2 spitsen speelt, dat NAC dan met 3 verdedigers speelt en dat dan waarschijnlijk Mtiliga doorschuift naar het middenveld. Dit zorgt ook wel voor een extra aanvallende impuls. Maar we zullen zien, het zal allemaal blijken in de loop van de competitie.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Juventus was slecht, ja. Knappe jongen als jij je meer dan 3 fatsoenlijke aanvallen voor de geest kunt halen. Fiorentina was ook niet best, maar die speelden dan ook zonder hun twee belangrijkste mensen, te weten Montolivo en Mutu.

    En zoveel kansen heeft Del Piero niet gehad (en dus ook niet gemist).
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Trezeguet deed ook niet mee aan Juventus kant.
     
  4. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Al met al een zuur weekend voor alle grote clubs afgelopen weekend, behalve Arsenal.
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Trezeguet is niet zo belangrijk voor Juventus als Mutu voor Fiorentina. Chiellini deed ook niet mee, dat is eerder een aderlating. Amauri is ook gewoon een topspits. Een vervanger voor Chiellini hebben ze (kwalitatief gezien) niet. Maar dan nog is Chiellini niet iemand die het spel maakt bij Juve, en dat doen Montolivo en Mutu wel bij Fiorentina. Verschilt behoorlijk.
     
  6. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Trezeguet is in mijn ogen anders el een speler die het verschil kan maken. Hij is niet zo belangrijk als een Mutu bij Fiorentina inderdaad maar wel een aderlating hoor.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb nu al zin in 23 november! :cool:
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Tuurlijk is het een aderlating (zeker omdat hij en Del Piero zo'n goed duo vormen) maar hij is niet zo belangrijk voor Juve als Mutu voor Fiorentina (ook omdat Fiorentina een mindere ploeg heeft uiteraard) én Juventus heeft Amauri (en ook nog Iaquinta) als vervanger, die niet veel minder zijn dan Trezeguet. Sterker nog, ik denk dat Amauri op de lange termijn nog meer waarde voor Juve gaat hebben dan Trezeguet.

    Ik zou die dag eerder vrezen als ik jou was!! :9
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  9. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook, die Braziliaan heeft al bijna tien jaar ervaring in de Serie A en heeft de ideale leeftijd voor een spits om zijn piek te bereiken. Tevens een heel fijne spits in PES :+.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    We shall see! :)
     
  11. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou er nog wat gebeuren straks op de transfermarkt? Twente zit waarschijnlijk nog achter Stam aan. En ik had begrepen dat Groningen een opvolger voor Nijland heeft gevonden.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Huntelaar blijft in ieder geval..
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Twente heeft de hoop op Verhaegh opgeven geloof ik, dus dan blijft idd Stam over.

    Trouwens van der Leegte die een gat opvult? :+ Nee, maar ik weet niet of NAC Molhoek wel zo erg gaat missen. NAC heeft veel middenvelders met Stam, Gorter, Feher, de Graaf (als ie fit is), Gilissen, vd Leegte en ook Kwakman en Mtilliga kunnen daar uit de voeten.

    Wat Brandts betreft, tja ik blijf het wel onrechtvaardig vinden hoe hij behandeld is. Tuurlijk zegt het wel iets dat ie nog geen werk heeft, maar dat is ook wel wat pech volgens mij. Het kan toch niet zo zijn dat van Stee beter is dan Brandts? Voor die Vlemmings is wel betaald door Feyenoord, maar ik moet zien wat ie dan met Feyenoord gaat doen dit jaar.

    Dit staat overigens los van wat ik van Maaskant vind, want die maakt op mij wel een goede indruk tot nu toe. De ploeg oogt ook lekker fris :)
     
  14. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Robinho vertrekt naar Londen. Zo een speler is nu nutteloos voor Real Madrid. Ik denk ook niet dat Schuster genoegen zou nemen met hem (vooral niet na de persconferentie van de kleine Braziliaan) dus dat wordt anders een Beckham'pje voor Robinho als die blijft.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De transfers die me nog boeien zijn:

    Robinho => Chelsea
    Berbatov => Man. United
    Arshavin => Tottenham
    Villa => Madrid

    Ben benieuwd of één er van nog rond gaat komen, al verwacht ik van niet :+
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Berbatov gaat waarschijnlijk naar Man. City! 8)

     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.846
    ;)
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Villa heeft naar verluid alweer een nieuw contract getekend, net zoals dat Silva dat helaas al had gedaan.

    En Berbatov naar City zou echt lachwekkend zijn. Gaat 'ie toch nog naar Manchester.:lol:

    De rest zou misschien nog wel kunnen gebeuren.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bwahahahahaha :lol: Dat zou echt de stunt van de eeuw zijn 8)

    In dat geval kan ik alvast niet wachten op City-United!

    Dus? :D
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina