Vergeet niet dat Suarez en Suly eigenlijk ook gewoon spitsen zijn he!! En geld zat hebben we niet hoor. Dan hadden we er zeker 2 verdedigers erbij gekocht.
waarschijnlijk Man City, die hebben nu Berbatov gehaald. Man Utd heeft dus niks nieuws voorin. Collins John gaat naar NEC
Zo kijik even op internet en staat ineens dat Robinho naar City gaat en Berbatov toch naar Man Utd. Zeer verrassend!
ik dacht dat Berbatov naar City ging Cziommer naar Utrecht, AZ is dus ongeveer de meest creatieve speler kwijt.. mooie aankoop van utrecht edit://\ 2nd Edit://
Uhmmm, jahaaa.. Cziommer is dus echt niet de meest creatieve speler van AZ. Hij heeft een redelijk goede vrije trap, maar voor de rest valt het wel mee. Hij mag niet voor niets weg. Martens en El Hamdaoui zijn beide op die positie beter en creatiever\o/
Ja hij was wel goed, maar de betere waren geblesseerd. En als het niet gaat zoals het moet gaan wordt hij erg irritant. Vorig jaar in de voor az uidwedstrijd bij NAC was hij alleen maar een het janken tegen de scheids omdat hij er niets van bakte. Het vertrek van cziommer is voor az echt geen aderlating vind ik. Stam naar fc twente, leuke voetballer die altijd strijd levert en hopelijk kan hij iets betekenen voor twente. Voor NAC betekent het dat ze weer een groot deel van het gat in begroting kunnen dichten, zodat ze stapje bij stapje weer gezond worden en eindelijk kunnen groeien.
haha, man city een boom gevonden waar geld aan groeit? shit gek, 270 miljoen voor die portugese pleurislijer (die overigens wel goed kan voetballen )
Oprotten met zo'n vent nee zeker niet zo'n gozer komt bij mij niet in. Straks heten we red bull ajax.
Nou als ie gewoon enorm veel geld in de jeugd stopt en een nieuw stadion laat bouwen dan mag het van mij wel