Aangesproken worden op straat.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 23 nov 2005.

  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    @Goiz dat die klein mannen zo irritant zijn is ergens wel logisch aangezien ze erop los mogen schelden zonder dat er iets terug gedaan wordt.
    Zo een kereltjes kregen vroeger een tik tegen hun wang ,net niet hard genoeg om letsels aan over te houden , maar wel nét hard genoeg om hen in de toekomst eraan te herinneren dat ze op bepaalde momenten best wel hun brutaal bekje mogen houden op straffe van nog een mep , maar dit keer iets harder om ze het definitief af te leren.
    En over dat een 11 jarige tientallen meters gaat vliegen zonder vliegbrevet moet je je ook géén zorgen maken als hij later piloot wil worden .
    Dan kan hij verklaren dat hij al gratis vlieglessen van jou gekregen heeft en hierdoor al het één en ander van de landingstechnieken geleerd heeft , zodat hij daardoor al minstens één jaartje vooruit is op zijn studie.:cool: :+
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    So true. Ik vraag me ook af waar dat vandaan komt. Ik ben 18 en van die kleine pisventjes lopen vaak genoeg bijdehante opmerkingen rond te slingeren. Ik kan me nog wel herinneren dat ik vroeger het grootste respect had voor oudere jongens. Ik haalde het in ieder geval niet in m'n hoofd om bijdehand te gaan lopen doen, anders kreeg je gewoon een mep. Misschien wordt er te weinig geslagen tegenwoordig.
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , een beetje respect moet er zijn .
    En hebben ze een grote bek , dan moeten ze een tikje tegen die grote bek krijgen .
    En hebben ze dan nóg een grote bek , tja dan is er het laatste redmiddel , een goed pak slaag voor de broek ,en ze zullen het dan wel afleren.
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, ik was ook altijd een lief, klein, braaf mannetje :p tegenover grotere kinderen omdat je anders klappen kreeg, maar tegenwoordig roepen ze k*nker-lijerenzovoort. bij die mohammedjes geef ik ze nooit een klap omdat ik geen heb in een ontmoeting met de hele familie
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat is ook altijd zielig ja, als mensen die zelf beginnen en dan worden aangepakt later terugkomen met familie of een hele groep. Dan sta je toch even te kijke van tering.. Ik ben zelf geen ruzie maker en heb maar weinig gevochten. Met uitgaan hebben sommige mensen toch soms iets van "late we lekker link gaan doen" en dan komt er ruzie. Heb meer zin om plezier te maken dan te vechten. Ach ach ach het macho cultuurtje van de "ruige" mensen toch, die geef je toch een fanta
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Agreed.
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Lang geleden toen ik nog op school zat liep er bij ons ook zo een irritante gast rond wiens naam toepasselijk mohammed was .
    En dat kereltje deed niets anders dan andere leerlingen tegen de schenen stampen en in het gezicht te slaan , en als die aanstalten maakten om wat terug te doen ging die gast met gebalde vuisten in vechthouding staan en dan maar roepen " pas op , als ge naar mij durft te slagen breng ik morgen mijn broer mee om jullie ineen te kloppen "
    En dat ging zomaar door tot ik op een bepaalde dag mohammedje want het kereltje was hoop en al 1.50 meter groot in zijn nekvel greep en hem eens duchtig dooreen rammelde met de boodschap dat hij de andere leerlingen moest gerust laten .
    waarop hij dreigde " morgen staat mijn broer hier aan het school te wachten om op uw bakkes te slaan".
    Waarop ik riposteerde met de woorden " brengt wat mij betreft héél uw familie mee ".
    En inderdaad de volgende dag toen de school uit was stond mohammedje met zijn grote broer mij op te wachten die dadelijk op me toe vloog maar die de brute pech had om onderweg mijn vuist tegen te komen zodat hij knock-out
    tegen de grond sloeg waarop ik mij naar mohammedje omdraaide en vroeg
    " enne zijn hier nog broers van u die graag een pak rammel krijgen , of wilt ge liever zelf een pak slaag krijgen " , ge had die gast moeten zien lopen .
    Dat zijn broer daar gewassen en gestreken op de grond lag zoals wij hier plachten te zeggen kon mohammedje niks schelen aangezien hij niet vlug genoeg achter de hoek kon zijn.
    En de rest van het schooljaar totaal géén last meer met hem gehad en zijn broer heb ik al helemaal niet meer teruggezien.:cool:
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok dan is het dus duidelijk, zodra er kleine ventjes zijn die bijdehand doen, klap geven. En dan het vriendje dat er naast ook so they get the point.
    _0/
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Nee ga elke keer lopen , dat is dan beter denk je , vergeet het aangezien ze dan helemaal weten dat er toch géén vinger naar hun uitgestoken wordt.
    Als ik vroeger een tik tegen mijn klep kreeg van een oudere jongen en ik ging bij mijn moeder klagen daarover , dan zei die " je moet je plaats op de wereld kennen , en dan hoef je geen grote bek open te trekken tegen iemand die ouder is als jij " en dan kreeg ik gelijk nog een draai tegen mijn oren van mijn moeder zelf.
    En zo hoort het.
     
  10. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk wel ja, ook al was je post sarcastisch
     
  11. elfje

    elfje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja ik zie ook wel is van die kleine vervelende jonkies!!! Dan roepen ze weer van alles en weet ik veel wat. En ze hebben het dan ook wel is over neuken en dat soort dingen LOL ze weten niet wat het is. Maar ik snap ook niet dat die ouders dat ook toelaten zulke praatjes. Ik wist het wel hé gelijk een dikke klap an bek. Ik kan daar absoluut niet tegen zulke kinderen. Net als je wel is ziet bij eerste hulp bij opvoeding. Nou das verschrikkelijk zulke mislukte kinderen. Ik had ze al lang een flink pak slaag gegeven!!!:p Asl je niet uitkijkt dan sla of trap je wel te hard...en dan is het te laat:p In mijn familie kunnen ze daar heel slecht tegen:p best wel agressief O_O
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    dus jij gaat echt een seksueel gesprek met ze aan? :+
     
  13. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Afgaand op de reactie die hij geeft, is hij zelf ook nog niet erg volwassen..
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    dus als hij het over kleine jochies heeft...

    naja die peuter zijn ook wel enstig irritant :mad:
    beginnen ook altijd over sex.. ze weten nieteens waar ze over praten
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Wel een stoer topic dit:+
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand die weet waar het vandaan komt? Lijkt mij verdacht veel op het laten zien van dat je het "alfa-mannetje" in een groep ben en wil laten zien dat jij de "echte bikkel" bent. Terwijl als het erop aankomt die gasten over het algemeen slap zijn of helemaal niet durven te vechten, maar erop vertrouwen dat de rest van de groep je wel pakt, voordat je hem in elkaar slaat.

    Ik zelf kijk(staar) ze altijd gewoon aan, en zeg over het algemeen niks. Al is dit overigens niet alleen met onze Allochtone medemens, gister nog van die kampertjes dat zo'n 12-jarig patsertje tegen me zegt van: "Hij wil door je in ze komt genomen worden" wijzend op zijn mede-debiele vriend van hem. Dan zeg ik bijvoorbeeld gewoon "oké dan" terug, of iets sarcastisch. Wat deze groepen toch niet begrijpen. Kansloze kampertjes met het IQ van een fruitvliegje zie ik later toch wel terug als ze me oud-papier komen ophalen....
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik negeer t altijd , maar ze moeten me met geen vinger aanraken... dan kunnen ze namelijk een oplawaai verwachten.
     
  18. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Doet me hieraan denken:

    [​IMG]
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook weer loopt zoon gast het fietspad op terwijl ik daar aan kom fietsen blijft hij midden op het fietspad staan rij ik du bijna tegen hem aan. Als ik langs fiets geef ik hem een elleboog (express maar ook per ongeluk). Begint die te schelden.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nee klopt, maar hier in de stad is het wel 9 van de 10 keer een allochtoon. Die kampers zijn inderdaad enorm uitschot.

    Maar wat je zegt, ik lach ze glimlachend toe wanneer ze over 15+ jaar mijn grofvuil op maandag ochtend vroeg moeten ophalen:b:
     

Deel Deze Pagina