[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt tegenwoordig ook niks meer geheim houden. Death Magnetic is gelekt! Op 320kbs kwaliteit nog wel! Gelukkig probeerde Metallica het internet wel te snel af te zijn. door alle samples en teasers.

2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

moet toegeven dat het grootste deel van mijn verzameling ook niet legaal is ( of t moet een echte klassieker zijn die je als muziekliefhebber gewoon origineel moet hebben )

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ach ik koop het album toch wel, is toch Metallica. En het album klinkt echt goed op de samples!

4. Ashavan

Ashavan Guest

Oh oh wat erg. zou het album toch niet willen. Bagger band dat het geworden is.

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wacht maar tot 12 September dan, je draait wel bij. Load/Reload was "niet zo goed als", St. Anger was om te huilen. Ja, die verhalen kennen we nu wel. Dat weten ze zelf ook. Live zijn ze nog altijd vele malen beter dan menig andere band. Nu hebben ze eindelijk nieuw materiaal dat het waard is om live te spelen.

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik vind het wel lekker klinken..

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    heb m nu ook en het is echt zo ver vooruit gegaan. oké het is geen MoP, justice of ride the lightning maar toch klinkt het erg lekker soms ( vooral het gitaarwerk in all nightmare long )

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo, ik ben net klaar met mijn eerste luistersessie. Wat een ontzettend lange zit8)

Maar goed, even mijn voorlopige mening. Wat mij betreft heeft Metallica nu definitief St. Anger weggevaagd. Maar het is geen Master, Ride of Justice natuurlijk. Dat zullen ze ook nooit meer in hun leven overtreffen. Maar goed album, dat zeker. In mijn ogen de enige echte opvolger van The Black Album.

Trouwens leuk om te horen dat The End Of The Line de New Song is. Dacht dat het er niet op zou komen.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik luister hem nu ook. 2 nummers gehad en ben echt onder de indruk. Zoals je bij Indiana Jones de laatste film moet vergeten moet je bij Metallica St. Anger vergeten.

*luistert weer verder

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Waren jullie ook verrast door die plotselinge versnelling in All Nightmare Long? Het begint zo rustig en dan ineens, BAM! :cool:

11. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    nu moet ik toch even kwijt dat de nieuwe slipknot echt de rukplaat van de eeuw is... Niet te geloven wat een verschrikkelijke cd.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb even snel geluisterd naar de nieuwe cd van Metallica en ik moet zeggen ik ben onder de indruk. Natuurlijk overtreft het zoals Mtthz al zegt hun toppers niet. Maar ik vind het tot nu toe een erg goed album. Ik ben een tevreden mens!

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Waarom verrast mij dat niet echt:cool:

14. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Indrukwekkend album van Metallica, ze hebben de draad weer opgepikt wat betreft stdio albums. Live zijn ze inderdaad nog steeds een van de beste maar dit album bevalt mij goed. Meest opvallende nummer tot nu toe is All Nightmare Long.

15. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan echt de enige die het een ondermaatse plaat vind? :eek: Paar keer gedraaid maar, nee. Ik denk dat als Death Magnetic niet uitgebracht werd door Metallica maar door een andere artiest dat je er nooit iets van zou horen. Sterkste minpunt vind ik dan ook wel Ulrich op de drums, zeer inspiratieloos. Het is niet dat het vreselijk slecht is, maar er zit geen flow in en er blijft oh zo weinig hangen, het ebt zo langs me weg. Nee, ik zet weer lekker The Unforgiven op, maar dan wel Part I :thumbs:.

16. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slipknot is dan ook de rukband van de eeuw..

17. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Klopt, ik heb tegenwoordig het gevoel bij hem dat hij zijn drumstel staat te zwaffelen.....

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    vind ik ook.. erg jammer want the subliminal verses was een lekkere plaat..

19. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja indeed het Subliminal verses album heb ik helemaal grijs gedraaid,echt een heerlijke CD van ze.
    De eerste wat ik van hun had was Iowa,een steengoede plaat maar een beetje teveel woede.
    Nu ik hoor dat de nieuwe plaat tegenvalt is dan weer een domper,maar ik ga h'm wel luisteren ondanks dat.
    Maar lijken die nummers dan veel op Psychosocial?

20. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ze maakten ooit goede muziek en waren een goede band. Maar de voornaamste reden dat ik ze nu zo nep vind is dat ze geen band meer zijn. Ze zijn een product.

Het kost een miljoen om ze te laten optreden en ze zijn een goed geoliede marketing machine die alles om het geld doen.

Fuck dat, hardcore bands als "No turning back" leven voor wat ze doen en geven alles. Een veel betere instelling als je het mij vraagt.

Laatst bewerkt: 4 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina