Hoeveel meer moet je horen voordat je de scheefheid van de miljoenen-kostende moderne "kerken" in Amerika ziet. Het is gewoon puur uitmelken en die mensen valse hoop geven, en het kan omdat ze dom en/of naïef zijn.
Er is niets slecht aan mensen hoop geven, maar daar het gaat het helemaal niet om. Ik heb laatst een keertje op TV zo'n sessie gezien zoals die gegeven worden in Amerika, en het is gewoon puur aftroggelen. het gaat zo van: "Christ can set you free, give us money, The Lord will forgive your sins (spelling?), if you give us money, Turn to God and you shall be freed, If you give us money. Echt scháámtéloos.
Edit: Overigens heb ik geen problemen met mensen die in welke religie dan ook geloven, zolang ze het mij maar niet proberen op te dringen of andere mensen niet accepteren, omdat zij het niet geloven.
om het nog eventjes over een ander geloof te hebben, ik snap echt niet wat die extreme moslim terroristen bezield. Omdat in een boek staat dat iedereen die niet in "Allah" gelooft en anders leeft uitgemoord moet worden (Staat letterlijk in Koran, Jihad: Heilige Oorlog) doe je dat, maar? shit gek
Laatst bewerkt: 2 sep 2008