De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je weet hoe ik er over denk ;)

    Ik haat dat hele kutstadion sowieso. En het publiek is ook niet om over naar huis te schrijven. Maargoed, het blijft toch je club hè...
     
  2. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Idd:thumbs:Respect!
     
  3. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 7 en een half jaar geleden vrij recent noemt, dan lijkt het net alsof Ajax gisteren nog kampioen van Nederland is geworden.
    Daarbij zijn naar mijn weten maar 2 Nederlandse clubs ooit Europees geschorst geweest en toevallig is PSV er daar geen van O-)
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Amen_O_

    Ik vind het zo verdomde jammer dat ik nooit de Meer en het Olympisch Stadion heb meegemaakt in real life. Ik erger me trouwens steeds vaker dood aan het personeel in de Arena. Wat is dat toch ongelooflijk klootjesvolk zeg. Dat je je niet in voetbal interesseert en door een uitzendbureau daar staat prima! Maar dan moet je wel ''werken'' voor je centen:mad:

    Tja, ik haalde het gewoon aan omdat Boertje_PSV het maar van één kant wil bekijken. Tuurlijk is het inmiddels al wel een tijdje geleden, maar je gaat me niet vertellen dat die knuppels nu allemaal een stadionverbod hebben? Nee daarom:cool:
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  5. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, het is bij elke club wel zo. Je hebt supporters en rellers. ADO zal ook wel ergens supporters hebben :+
    En die "knuppels" hebben natuurlijk niet allemaal een stadionverbod, maar om ze allemaal te straffen is ook onmogelijk.
    Bij PSV zal het nu in ieder geval niet meer gebeuren dat "supporters" een hek openbreken om op het veld te komen ;)
    En wat Boertje_PSV betreft: Wie kaatst moet de bal verwachten (ofzoiets).
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay! De onrust is weer terug bij Ajax! =( Zomaar ff een greep van de vele uitspraken:

    En dan roept Frits Barend ook nog eens even dat Van Basten Aissati helemaal niet wilde en dat Blind zijn komst heeft doorgedrukt. =(
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Achja, allemaal storm in een glas water. Over Perez hoeven we ons niet meer druk te maken. Dat hij gaat natrappen is niet meer het probleem van Ajax. Huntelaar schiet zijn doelpunten er uiteindelijk toch wel in en van Vermeer is wel logisch en niet wereldschokkend.

    En van Aisatti weet ik niet. Maar dit is weer allemaal weer het gebruikelijke gelul over Ajax dat elk seizoen plaatsvind. Gebeurd bij elke club wel, maar alleen als het bij Ajax gebeurd is het interessant. PSV weet dit meestal (op gezeik Reker na) binnenshuis te houden.
     
  8. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    De f-side is de oude generatie komt namelijk ook vanuit de meer die willen gewoon rustig naar een wedstrijdje kijken. Vak 410 zijn de gasten tussen de 20-30 die de club steunen tot het eind. Bij een topclub horen hooligans iedere topclub of wat ooit een topclub was heeft hooligans. Dat hoort er nou eenmaal bij. En ja vak 410 heeft toch een bredere mediaspeler als pisv. Zoek maar is op de betere download sites. Meer ajax liedjes als die brabanders.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    ADO is nooit een topclub geweest:cool:
     
  10. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee idd maar zoiezo iedere topclub uit de jaren 90 heeft hooligans.
     
  11. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan me nog herinneren dat het gejatte Heee Hoo Psv Eindhoven zo populair was, je hoorde bijna niets anders op dat moment.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Lekkere discussie ook. Welke club de beste liederen en hooligans heeft:'-( Het gaat erom wie er kampioen word..
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach, het hoort ook bij voetbal en dat is nou juist hetgene wat clubs van elkaar onderscheidt. Dit is belangrijk voor clubs die minder voetbal kwaliteiten hebben zoals bv NAC, dan ga je in randzaken onderscheiden van andere clubs die kwalitatief hetzelfde zijn.
     
  14. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat Perez dit doet om Ajax nog een beetje na te trappen, het is en blijft gewoon een misselijk mannetje. Ben blij dat hij nooit naar Feyenoord is gekomen. Onruststoker!

    Maar hij heeft wel een punt, ik vond van Basten bij Oranje al een middelmatige trainer welke het op sommige momenten niet helemaal meer wist hoe de zaken nou op te lossen. En dan had hij nog geeneens de verantwoordelijkheid over technische zaken / transferzaken.

    Nu krijgt hij dat bij een club waar veel druk op staat ( net als Feyenoord ) de absolute vrijheid om te doen wat hij wilt, ook kwa aankopen en de uitgaven.

    Lijkt me een risicovol zaakje


    Achh .. dan kan ajax kwa liedjes winnen van PSV, maar wij winnen sowieso kwa liedjes (A) ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  15. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt, als we dat nu ook nog op het veld doen ben ik helemaal blij;)
     
  16. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 12 dagen..
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    nog een week:D!
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben benieuwd, PSV gaat het erg zwaar krijgen tegen Atlético! Ook benieuwd naar Chelsea - Bordeaux, Barcelona - Sporting, United - Villareal, Lyon - Fiorentina, Dynamo - Arsenal, Juve - Zenit! Ach, ben overal benieuwd naar! :cool:
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Panathinaikos - Inter!

    [​IMG]
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week dinsdag CL, woensdag CL, donderdag UC, vrijdag/zaterdag/zondag Eredivisie _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina