Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    26 oktober sta ik in Tilburg als het goed is :D

    En 12 september sta ik in Manifesto hier in Hoorn, bij Engel. En ik heb sinds eergisteren het album binnen!

    Sprak hem vandaag, en hij komt deze week met een promo clip, en volgende week gaat hij een clip opnemen samen met DiggyDex, voor het nummer Sorry. En die gaan ze proberen binnen te krijgen bij de MTV groep. Dus met een beetje mazzel eindelijk Hoorn op de Hiphopkaart :D :D :D
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  4. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe album Jawat! klinkt me zeer chill in de oren, vooral met niemand minder dan kubus op de beats.
    Voor de liefhebbers: 25 september album release van Diggy Dex- mayonaise voor de ziel
    Preview klinkt zeer chill!:D
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hebben jullie weleens gehoord van hef, luister zn muziek sinds gister non stop. Respect voor deze man

    [yt]4CLZmEBsdxI[/yt]

    [yt]N7wGtnaS-LY[/yt]


    Btw, zijn er hier vaste luisteraars van Lijn 5?
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds dat verlepte FunX het heeft overgenomen, is m'n podcast van WatAnders niet meer normaal binnen gekomen, en ik zou de hoop zomaar bijna opgeven.. Vind het altijd heerlijk om te luisteren als ik in de bus naar school zit ofzo.. Als ik thuis zit, luister ik liever gewoon Mp3tjes ofzo.

    En Hef is dope inderdaad.. Als je meer tracks wilt dan je hebt, moet je maar ff een gil geven, heb nog wel een stapeltje Mp3s
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    man man wat is leven van du faam van kempi een kutnummer.. hoe kan je naar dat nummer luisteren en denken.. noah dit was wel dope?

    heeft iemand trouwens een linkje van woonbootproducties van engel en daniel?
     
  9. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Check PB
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Gevonden! met dank aan Sjtuff!
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ik wil wel een pakketje mp3tjes van hef! klinkt goed wat ik hierboven zie..
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hit me @ msn, rubiefaaapestaartjelive.nl, dan stuur ik ze wel zo.. Hou niet van uploaden en wachten.. :+
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie mij vertellen wat er zo vet is van Hef? geen vette wordplay, zwaar overdreven swagger, wat mij vrij weinig intreseert omdat het geen reet te maken heeft met hiphop. Vind het 1 van de meest onoriginele rappers sinds tijden, een slecht aftreksel van Rick ross of zo, terwijl dat ook 1 van de wackste rappers sinds tijden is.

    Was trouwes nog naar Zwolle geweest, The Rythm, The Rebel. En het was toch echt kapot hard! Ik heb Sticks nooit zo vrolijk gezien en Pete Philly en Perq hebben hun show echt opgeschroefd! Ty kwam ook weer hard, zoals altijd. Hij liet de clip van "zo niet mij" zien, vond hem persoonlijk niet echt heel tof, maar wel kunstzinnig. Helaas merk ik dat er steeds meer "Breezer" achtige boys naar de feesten toe komen. Heb zelfs een kerel gezien met een 50 cent shirtje, al erger ik me daar minder aan, dan mensen die in de pit gaan om te schoppen en slaan, terwijl een pit gecreerd word door enthousiasme en niets met agressie te maken heeft, Dat sommige mensen niet begrijpen vind ik erg jammer, dan sta je daar te springen en jezelf in het midden probeert te wurmen terwijl er kerels compleet overdreven reageren en om zich heen schoppen en slaan. Te triest voor woorden.
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Wanneer komt nieuwe album van Jawat en kubus aan de beats nou eens?
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort komt de heer Jawattus met een nieuwe cd, maar of die kubus biets bevat weet ik niet, omdat het niet meer op dog bollocks uitkomt.
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Welk label dan?
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Das een publiciteitsstunt zoals BangBang wel vaker doet.. ;) Komt wss gewoon wel er op
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... gay-ass Bangbang iig, maar je leest dus ook het forum van State ;) al zijn dat niet de meest betrouwbare bronnen.

    maar leg eens uit wat er vet is aan Hef?
    ik ben benieuwd :D
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, check dat forum eigenlijk nooit, ben er wel lid van though.. :+

    En wat er vet is aan hef, ik weet niet.. Jij vindt die swagger gemaakt, ik vind die swag juist dope.. Hij heeft geen punches of what so ever inderdaad, maar ja, hij maakt wel dope tracks.. Zie 'm een beetje als The Game. Wel keiharde tracks, maar echt er veel van verwachten moet je niet doen.. Praat Money Met Me en Luie Mannen bijvoorbeeld zijn gewoon keiharde tracks imo
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    luie mannen klinkt echt relaxt.. een lekker chill nummer en praat money met me heeft een sample van bulls on parade van rage against the machine.. hoe vet wil je het hebben?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina