Bullshit, dat is echt zo'n Apple goedpratertje. In Windows (let op: XP, en vista alleen USB) gaat dat prima, al draai je 1080p stuff via dat kabeltje en scroll je tergelijkertijd door je library. Besides de HD-DVD spelert van de Xbox 360 werkt toch ook. Het programma iTunes werkt gewoon klote i.c.m. schijven als deze. Gewoon slecht geprogrammeerd, geen excuses voor te verzinnen als je het mij vraagt.
Muziek draai je juist vanaf een externe locatie. Bij voorkeur vanaf een NAS, en ook daar heeft iTunes gigantisch veel moeite mee. Misschien komt het door de NTFS formatering die ik nodig heb voor mijn Windows machines. Maar heb het vaker gezien, ook met Apples eigen filesystem. Het zit gewoon verkeerd in OSX, net zoals het in Vista ruk is (jep.. vista + netwerkverbindingen = ook ruk).
Je kan er wel tegenin gaan, maar daar los je je probleem niet mee op hoor
Ik zeg gewoon waardoor het komt, daar verander ik verder ook niks aan. Ja usb zou mooi zijn, die zijn goedkoper, maar muziek ervan streamen werkt gewoon niet lekker in iTunes. En usb hdd's nemen van alle computers CPU kracht, heeft niks met mac te maken of Vista of XP of OSX.
Dus yeah doe met mijn antwoord wat je wil, maakt mij verder niks uit
Klik om te vergroten...