1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dat is 1 file die je 'streamed'. Als je honderden muziek files hebt, die moet itunes allemaal tegelijk laden en album covers en alles tegelijk 'streamen' door je usb aansluiting, dat gaat stotteren, en dat zie je in Itunes.

Ik heb Itunes nog nooit zien stotteren en ik heb een paar dagen aan muziek erop staan. Usb schijf eraan hangen en daar al je muziek vanaf streamen is geen goed idee ;) Komt omdat usb niet snel genoeg is en dus CPU kracht vergt.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bullshit, dat is echt zo'n Apple goedpratertje. In Windows (let op: XP, en vista alleen USB) gaat dat prima, al draai je 1080p stuff via dat kabeltje en scroll je tergelijkertijd door je library. Besides de HD-DVD spelert van de Xbox 360 werkt toch ook. Het programma iTunes werkt gewoon klote i.c.m. schijven als deze. Gewoon slecht geprogrammeerd, geen excuses voor te verzinnen als je het mij vraagt.

Muziek draai je juist vanaf een externe locatie. Bij voorkeur vanaf een NAS, en ook daar heeft iTunes gigantisch veel moeite mee. Misschien komt het door de NTFS formatering die ik nodig heb voor mijn Windows machines. Maar heb het vaker gezien, ook met Apples eigen filesystem. Het zit gewoon verkeerd in OSX, net zoals het in Vista ruk is (jep.. vista + netwerkverbindingen = ook ruk).

Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    USB hoorde juist sneller te zijn bij kleine bestanden, heb ik eens vernomen.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    2.5" kan zonder stroomadapter. Die lompe MyBooks zijn 3.5" :). En verder heeft Errox helemaal gelijk.

//edit, behalve dat vista+netwerkverbindingen kut zijn. :+

Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  5. Grave

Leuk Bevonden:
    520

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mijn 3,5" Lacie HDD (extern) heeft ook een eigen voeding, enkel die portables volgens mij niet. Nadeel is dat ie 's nacht actief lijkt te blijven, waardoor je hem nog hoort (of dat er een fan in zit die blijft draaien ofzo.

Ben benieuwd naar uitkomsten Apple event vanavond. Zou het jammer vinden als ze echt enkel wat minimale iPod updates doorvoeren (3 nieuwe Nano kleuren, kleine verbetering Touch ed). iTunes 8 en nieuwe firmware doen me niet zo veel.
    Om daar nou zo een event voor te organiseren.
    Macbook updates kunnen nog wel even duren, aldus Macrumors.com.

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    als er nou een nieuwe lijn macbooks zou komen, met een betere grafische kaart, dat zou relax zijn.

8. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Macrumors.com zegt in de buyers guide wel dat er snel geupdate word hoor!

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoelaat is de Keynote nederlandse tijd en is hij online te volgen?

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Zal n iet gebeuren, dan kanibaliseren ze hun eigen markt en verkopen ze geen Macbook Pro's meer. Macbook voor consument, macbook Pro's voor de 'pro's'. Is door het hele assortiment zo van apple, altijd al geweest en zal ook zo blijven.

Imac = consument
    Mac mini = consument
    Mac Pro = Pro
    Macbook Pro = Pro

Etc etc, dus macbook zal nooit een top of the line grafische kaart krijgen, dan moet je echt voor de macbook Pro gaan.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij 19.00u.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Staat er al héél lang, net als bij de Cinema Displays
    Om 19:00 Nederlandse tijd, hij is te volgen middels tekstupdates op sites als www.macrumors.com

Morgen kun je de Keynote in Quicktime formaat vinden op Apple.com

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    - Nieuwe Nano's

- Nieuwe iPod touch

- iTunes 8

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Jobs ziet er zelf wel erg slecht uit...
    Die geruchten over zn gezondheid zullen alleen maar groter worden denk ik...

Games op de Ipod's :) Zien er wel leuk ui!

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPhone 2.1 update komt vrijdag en is gratis!
    iPod touch 2.1 update kost $9,95

16. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus geen nieuwe Mac's en andere interessante dingen..? Ik heb verder nog niet gekeken.

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Waar kun je het nou live zien? Heb diverse sites afgespeurd, maar geen stream kunnen vinden. Of een brakke tekst update.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit was ook puur een iPod event. Mac events zijn normaliter in September/Oktober.
    Je moet even wachten totdat Apple de keynote online gooit op Apple.com Verder vind je geen videostream, alleen tekst-updates.

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Nop, niks nieuws wat betreft de overige hardware. Ik ben dus erg blij met mn onlangs aangeschafte (vorige generatie) Macbook Pro ;)

Op Gizmodo kun/kon je het " volgen"

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Afgelopen!
    Let's recap:

- nieuwe iPod touch, dunner, ingebouwde speaker, ingebouwde nike +
    - iPod touch, batterijduur: 36 uur audio, 6 uur video
    - 8GB, $229, 16GB voor $299, en 32GB voor $399
    - iPod touch Software 2.1 met Genius en Nike + kost $9,99 voor oude iPod touch gebruikers, gratis voor iPhone vanaf vrijdag
    - Nieuwe firmware 2.1 gratis voor iPhone gebruikers, krijgt ook grote performance verbeteringen
    - Nieuwe Nano

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina