Aangesproken worden op straat.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 23 nov 2005.

  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Of hij ontwijkt je, trapt je onderuit en rent weg..
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had een goede mogelijkheid kunnen zijn. Ik zou 'm immers nooit meer inhalen.

    :emo:
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het in een woonwijk was waarschijnlijk niet.
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die jongen Usain Bolt heette niet nee. Anders heb je hem zo ingehaald.
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat jij weer op de fiets zit is hij allang weg hoor loopt een paar straatjes in en hij kan zo weg zijn.
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je, zelfs om jezelf te verdedigen, met een mes op zak gaan lopen? Oordopjes in je oren werken ook.. Dan hoor je ze niet, en fiets je lekker door.. Ik leef liever in m'n eigen wereldje waar ik geniet van m'n muziek, dan dat ik me ook maar iets aantrek van een stapeltje kut pubers die zich niet kunnen gedragen.. Oh, en ik heb een hele dikke winterjas, met capuchon, en als ik die aan heb, zie ik er vet stoer uit, en denken ze dat ik er 1 van hun ben :+
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot een keer dat je een keer zo aggressief wordt en je wapen trekt en iemand neersteekt. Zo vallen er veel doden, vaak hebben de daders niet eens een intentie om iemand te gaan vermoorden maar dan krijgen ze ruzie en zijn ze beetje dronken en van het een komt het ander. Maar ik kan het wel begrijpen dat je nu een wapen draagt om je veiliger te voelen. Gelukkig heb ik zoiets nog nooit mee hoeven maken.
     
  8. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon een Hyroken uitvoeren, dan maakt niemand je meer wat ;).
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet wel heel angstig zijn en zwak in je schoenen staan wil je altijd met een mes op zak rond gaan lopen. We leven in Nederland, niet in de fokking diamanten velden van sierra leone. Als iedereen met zo'n wapen op zak gaat lopen zouden er nog veel meer doden vallen. Erg jammer.
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Zolang jij je met niemand bemoeit bemoeit niemand je met jou. Dat werkt prima hoor, geen mes voor nodig. :)
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    geldt misschien in nunspeet die regel.
    maar waar ik woon niet, meestal niet dan.
     
  12. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik woon dichtbij Ede en het is hier echt vreselijk gesteld met die Marokkanen, al dat tuig loopt rond in de wijk Veldhuizen A.

    's Avonds hoef je daar al helemaal niet rond te lopen want dan word je geheid zonder enige aanleiding in elkaar gerost door 20 van die lui.

    Ze hebben een aantal jaar geleden ook al zoiets geroepen hier in Ede en daar is achteraf niets van terecht gekomen, ze hebben nu trouwens wel het idee om half Veldhuizen plat te gooien. Waaronder een aantal 'probleem flats' ik vind dit een goede zaak, probleem alleen is.... waar ga je al die mensen onderbrengen.

    Als je zoveel mensen tegelijk weg wilt hebben dan zul je moeten gaan bouwen.

    Wat gebeurd er dan, deze mensen wonen niet voor niets allemaal in een flatje, ze leven (bijna) allemaal van een uitkering dus meer kunnen ze ook niet betalen.

    Dan zul je dus of nieuwe flats neer moeten zetten, wat ze dus niet willen omdat dit allemaal gedaan word om er van af te komen.

    Of ze moeten ze allemaal in duurdere huurhuizen zetten waardoor ze dus geld mislopen.

    Ik geloof dat er een aantal jaar overleg was over een regel die inhield dat als een allochtoon van 18 jaar of ouder een misdaad zou plegen (mishandelingen, inbraak etc.) zou hij/zij terug worden gestuurd naar zijn vaderland.

    Ik vraag me af waarom deze regeling niet is doorgevoerd, zo pak je het probleem toch precies aan?
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    was gebeurd bij een maat van mijn vader:

    er kwamen nieuwe mensen in de straat wonen. en die gingen elke hele avond gewoon door met bouwen. dus toen vroeg hun buurvrouw of ze wat stiller konden zijn. ja en ze was een kuthoer en ze moest oprotten of hij sloeg haar kapot dit dat.
    dus zij gaat terug en stuurt haar man er even op af, die vroeg of het ook even gewoon normaal kan want dit hoefde allemaal niet zo. toen kreeg een klap op zn gezicht en werd er op hem ingeschopt. toen zag zijn schoonvader dat en schoot hem te hulp, hij sloeg maar dat was mis en toen werd hij in ze maag geslagen en omgeschopt. die jongen zei van ik bel me vader wel die komt jullie wel effe afmaken. die schoonvader gooit hem nog een steen na maar miste, en hun liepen terug naar binnen en bellen de politie. na een kwartiertje staat die vader voor de deur en trap de deur in. trekt een mes, slaat die vrouw op haar gezicht, haar man slaat ie zn voortanden en zn ondertanden uit zn gezicht steekt hem een paar keer. breekt zn pols. die schoonvader geeft hem een klap. de zoon van die gestoorde vent hij die schoonvader vast terwijl die achterlijke mongool zn keel doorsnijd aan de zijkant. de buurman had dit gehoord en komt kijken wat er is. die wordt ook neergestoken. de rest was naar de tuin gevlucht en toen de dochter aan kwam rennen van die gestoorde man en vroeg alsof hij alsjeblieft mee kwam want dit was het niet waard. nou dus die geflipte kerel gaat weg. en die maat van mijn vader die een paar deuren verderop woonde zag die politie staan en zei dat ze mee moesten komen. drie agenten stonden daar wat verderop rustig toe te kijken, want ze konden niet dichterbij komen want hij had een steekwapen bij en was dus te gevaarlijk.
    nu is het een week later en die gestoorde gek krijgt een paar maandjes gevangenis straf.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Christus, ooit van zinsopbouw en hoofdletters gehoord?
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is leuk. Je bent geboren in Nederland je vader is buitelands.
    Vervolgens ga je een keer uit beetje aangeschoten je krijgt ruzie met iemand worden wat klappen uitgewisseld en vervolgens mag je vertrekken naar je vaderland. Waar je 1 x in het jaar ofzo op vakantie gaat:+
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2008
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6

    als dit echt gebeurd was was het wel op hart van nederland te zien.
    Heb er niks over gehoord, zal wel meevallen:):
     
  17. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    hij woont ook in Kazachstan:thumbs:
     
  18. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou en, leer je maar eens te gedragen dan.

    Als ik een beetje te veel heb gezopen zijn er altijd een aantal vrienden bij me die me een beetje in het gareel kunnen houden, dat zijn toch gewoon de normaalste dingen?

    En ik denk dat het ook bij iets zwaardere misdaden pas geld, ik noemde enkel een paar simpele voorbeelden.
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar stuur je een Nederlander die precies hetzelfde verkeerd doet dan naartoe?
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar dat kut dorp waar zijn opa vandaan komt
     

Deel Deze Pagina