Aangesproken worden op straat.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 23 nov 2005.

  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    De gevangenis? :+
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je straft de allochtoon dan dus harder dan de Nederlander, dan heb je dus een racistisch rechtssysteem. Ik heb zelf ook een grafhekel aan groepsmarokkaantjes, maar aangezien de meeste jongeren in Nederland geboren zijn, is het onzin om die dan terug naar 'het eigen land van hun ouders' te sturen.

    Die rotblagen moeten voor zo'n mishandeling gewoon 2 jaar naar opvoedingskamp, waarvoor de ouders verplicht moeten betalen. Als ze uit zichzelf niet in staat zijn te zorgen voor hun kinderen, en ze normaal op te voeden, moeten ze dat aan de staat overlaten. Maar ze blijven verantwoordelijk, en moeten er dus wel voor betalen.

    Als de ouders van die kinderen weten dat ze van hun waarschijnlijk schamele loon geld moeten afstaan voor het opvoedkamp van hun kind, zullen ze ook er voor proberen te zorgen dat hun kinderen niet zulk belachelijk gedrag vertonen.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Die regel dat allochtonen bij misdaad terug zouden moeten naar land van herkomst (of dat van ouders) wat zou dat een ziekelijk vette regel zijn. Geloof mij nou maar, dan is het binnen de korste keren gedaan met die straatmarrokaantjes!!
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    En je denkt dat die ouders daar het geld voor hebben?
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    misschien was het ook wel zo, weet niet kijk het nooit.
    en ik denk niet dat het allemaal schmink was bij die mensen?
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Vandaag weer, ik liep met me vriendin door de stad.. Komen we een groepje marokanen tegen, 3 x raden.

    Fluiten, overdreven naar de billen kijken en roepen hè meisje, wat is het toch triest. Het is dat ik niet het postuur heb om naar een groepje buitenlanders te stappen en er iets van te zeggen. Anders had ik dat echt met genoegen gedaan hoor.

    Maarja ik loop wel gewoon door en negeer het voordat ze hun broers bellen en ze opeens met 20 man tegenover je staan, kansloos echt waar
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Respect je hebt het beste gedaan wat je kon doen!! :)
    Je zult waarschijnlijk het bekende gevoel hebben van, ik had wel iets willen/moeten doen. Maar negeren is vele malen beter. En hoe stoer die boys ook denken te zijn, je vriendin vind het waarschijnlijk ook kneuzen dus hoeveel zijn zij ermee opgeschoten?

    In m'n eentje zou ik ook niets doen, tegen een groepje begin je niks. Doe je wel wat en is het in een bekende plek voor je (bijv. je eigen stad) dan krijg je alléén maar meer gezeik van als je ze later in je ééntje tegen komt. De vraag is of dat het waard is (bijv. een messteek/ziekenhuis). Een verstandig mens zegt: nee.

    Hier was het laatst omgekeerde wereld. 4 lui (waarvan 3 allochtoon) grote bek tegen 2 jongens met meisje. Echter precies tegen de verkeerde hehe. Één van m'n vrienden deed belletje en wij waren met nog 4 jongens in de buurt... nou heb nog nooit zo hard lui zien rennen. Die andere 2 "hadden er echt niks mee te maken en vonden die vrienden van hun maar teringlijers" aldus hun eigen woorden... eerst tof en dan janken.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  8. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag wel. De kans is uiteraard wel dat diegene je vervolgens aanklacht maar dan kan je je beroepen op overmacht.

    Ik kan er eventueel m'n boeken op naslaan binnenkort.
     
  9. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Gister liep ik rond in het park bij Amstelstation in de buurt. Vriend van me droeg AC/DC shirt, fietst er een Surinamer langs en roept naar hem, ROCK ON Rockman. Wij helemaal stuk gaan, vervolgens naar GNR geluisterd en wachten op de les die 16:10 begint
     
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was met een jongen van mn klas en we liepen naar zijn huis. Ik zag dus 3 jongens aan komen lopen en dacht van laat ik maar in het huis gaan staan. Ze liepen dus vlak langs het huis naast elkaar en ik stond in het huis maar ze wisten toch nog ''perongeluk'' mijn tas aan te raken. Zij schreuwen van wat raak je me aan enzo. Naja niet omgekeken en ze liepen weg. Hoorde later ook dat het geen gasten zijn waarmee je ruzie moet krijgen.
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Een paar maandjes, voor het vermoorden van minstens 1 onschuldig persoon, het in elkaar slaan van 3 mensen, en het steken met een mes.......

    Een beetje een lichte straf.....
     
  12. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Fiets vandaag zo onder de A10 door zie ik een groepje marokanen aankomen die allemaal heel stoer deden. Reed er zoon meisje voor bij op de scooter en iedereen zo schreeuwen en gillen. Naja zij reed gewoon door.

    (BTW: het is ook een fucking geil wijf pfff :eek:)
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je stelt voor om gekleurde mensen met een NL nationaliteit het land uit te zetten. En blanke mensen met een NL nationaliteit in NL te berechten?
     
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Vogens mij doelt hij niet op gekleurde mensen maar allochtonen.
     
  15. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het met je eens ze zouden die straffen veel erger moeten maken! De slachtoffers lijden zelfs meer dan de daders is dit nou normaal?! Volgens mij kunnen ze in de gevangenis bijna alles doen wat ze willen (sporten, tv kijken krijgen eten) niet echt een erge straf een paar maanden dan!
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ook niet het postuur waar je bang van word maar laat niks meer over me heen lopen. Op de 1 of andere manier dagen ze me altijd uit en krijg ik vaak ruzie. Ik kijk waar ik kijken wil en als ze dat vervelend vinden ga ik niet wegkijken en als ze wat zeggen over me meisje kunnen ze een grote bek terug verwachten. Nog nooit klappen gehad overigens terwijl ik vaak alleen tegenover groepjes heb gestaan.

    Het laatste wat me is overkomen is ongeveer 2 weken geleden. 2 Gasten staan boven op een flat toen wij kwamen aangereden. Ze gooien een aansteker naar beneden toen we uitstapten en hij viel een halve meter naast me vriendin, ik dus "Hey ******mongool doe is normaal joh". Ze waren ondertussen weggedoken maar had ze dus al eerder gezien. 10 seconden later kwamen ze wel tevoorschijn. En ze zeiden dat ik rustig beneden moest wachten want ik had ze beschuldigd van iets wat ze niet gedaan hadden. Althans dat beweerde ze.

    Dus ik rustig aan wachten beneden. Duurde nogal lang en net op het moment dat ik naar huis wilde lopen kwamen ze. Maar toen waren het er al 6, 1 minuut later waren het er 10. Beetje schelden over en weer en toen kwam me schoonvader want die hoorde alles en had alles gesust.

    Achteraf denk ik altijd wel ik had beter me bek moeten houden maar dat kan ik niet meer. Als ik niks zeg voel ik me helemaal klote. Nog nooit de verkeerde getroffen gelukkig want dan gaat het natuurlijk wel fout, maar daar denk ik niet aan op zo'n moment!
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja hij moest 2 dagen in de cel ziten.
    daarna werd er iets vaags gezegd van 4 maanden zitten.
    en nu komt er nog een rechtzaak ofzo. maar het komt omdat die wouten niet hadden gezien hoe het precies gegaan was ( van die overkant van de straat veilig achter een muurtje, laffe honden) en dus daar moeilijk over te oorden was shit hier shit daar en zo kwam ons veel te soft wetboek van strafrecht naarboven die geschreven is door een paar lamma pussy's en daarom die vent er makkelijk vanaf komt :confused:
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus man gebruik eens wat interpunctie, dit valt echt niet te lezen!!
     
  19. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf zo'n jongen dat in groepjes etc staat maar schelden enzo dat doen we niet, we laten gewoon met rust. Hangt ervanaf wat voor kinderen het zijn, VMBO'ers doen zulke dingen sneller als 'wij' HAVO'ers. Zelf heb ik er niet echt last van.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    nee had haast :9
     

Deel Deze Pagina