[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jeepee, ik snap dat je fan bent, maar het is toch reuze vreemd als een official zegt dat het legaal is in de wedstrijd, het later wordt teruggedraaid. De regels worden nu aangepast, wat naar mijn mening betekent dat de regels voor die wedstrijd dus niet gelden, of betekent het als je de regels aanpast dat je kampioenschapstitels van 30 jaar geleden mag terugdraaien omdat ze het niet volgens de huidige regels gewonnen zouden hebben, dat is een leuke theorie, maar natuurlijk absurd.

Of je het nou Ferrari met FIA vergelijkt of niet, de straf van Hamilton is niet rechtvaardig omdat de regels toen niet van kracht waren, en dat heeft niets te maken met het feit dat Ferrari wel erg veel voordelen krijgt van de FIA (al kijk ik het niet meer iedere week)!

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Remeber de bodemplaat van ferrari vorig jaar? Die wagen was gewoon goedgekeurd, maar werd later toch verboden. En dit is ff het eerste voorbeeld dat me zo snel te binnen schiet.

3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142

LOL, Schumacher die gewoon uit de eindstand wordt geschrapt (1997),
    Schumacher die naar achter wordt gezet in de kwalificatie(monaco 2006). en zo zijn er nog wel wat voorbeelden, wat een bulshit lul jij zeg.
    Wel jammer dat Raikonnen niet stopt, dat vind ik echt een van de meest overschatte rijders die er nu rond rijd.
    Nooit agressief rijdend, het enige mooie was zijn laatste races vorig jaar.
    Vettel naar Ferrari en Raikonnen weg zeg ik.

Hij reed niet goed in Monza, eigenlijk werd hij gewoon vernederd door Hamilton!

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Je moet wel ff lezen wat ik zeg he met je bullshit opmerking. Ik zei dus dat ik me niets kan bedenken waar Ferrari voor bestraft is en een ander niet, dat is dus wat anders dan dat Ferrari nooit is bestraft. Schumacher is toen bestraft in '97 voor een actie dat hij een ander van de baan wilde rammen, nou daar zijn vaak genoeg anderen voor bestraft hoor of dacht jij van niet soms? En dat ie z'n punten kwijt raakte, boeide niet echt veel meer aangezien hij geen WK was geworden.

En dat ie achteraan was gezet in de kwalificatie was omdat hij meerdere rijders hinderde met die actie, en ook hier zijn genoeg mensen voor bestraft en niet alleen maar Ferrari. Datzelfde jaar kan ik me ook nog het incident met Alonso en Massa herinneren in Monza waar Alonso toen voor werd teruggezet.

Kom maar eens met een voorbeeld waaruit blijkt dat Ferrari bestraft is en een ander voor iets soortgelijks niet, want daar had ik het over. Anders kunnen we ook wel concluderen dat jouw post net zo goed bullshit is.

@Hoosie: Ja, daar heb je idd wel een punt ja. Daar had ik niet aan gedacht.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Raikkonen is niet overschat hoor. Raikkonen zit momenteel totaal niet in z'n vel en rijd als een zoutzak rond, maar hij heeft in het verleden mooie dingen laten zien. Maar dit seizoen is het niet veel bijzonders.

Nu hoor ik iedereen wel van Vettel dit en dat en hij is de nieuwe Schumi etc, maar rijden bij een top team is even wat anders dan bij een Toro Rosso. Bij een Toro Rosso is er heel weinig druk op een rijder, bij een top team zoals McLaren en Ferrari ligt er elke race, constant veel druk op een rijder. Dat is wel even iets anders dan doe je best en kijk maar waar je finished. Bij een McLaren en Ferrari MOET je elke race presteren. De druk en het niveau is daar even een tandje hoger dan bij een Toro Rosso. Begrijp me niet verkeerd, wat Vettel afgelopen weekend heeft laten zien is fantastisch, maar bij de top teams is het allemaal even wat anders.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De toekomst zal het leren of hij daar tegen bestand is. Ik denk zelf van wel. Het is een nuchtere jongen en hij weet echt wel dat hij moet presteren. Ik denk dat hij het wel aankan om bij een topteam te rijden al is het misschien maar goed ook dat hij eerst naar Red Bull gaat.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat het sowieso goed is dat hij eerst naar Red Bull gaat. Maar ik vind het persoonlijk nog te vroeg om bepaalde uitspraken te doen.

8. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, houden zo! O-)

Ik zou het verrassend vinden. Maar als hij weer aan de top kan komen met Renault, dan is dat echt wel een prestatie.

9. JeePee

JeePee Guest

Had een kei lang bericht getyped maar was afgemeld toen ik op 'antwoord versturen' klikte :'-( Alles weg. Laat maar zitten dus, ga niet opnieuw beginnen :+

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Een korte samenvatting dan ?:+

11. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wordt 2009 spectaculair, want het wordt er niet mooier op..

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    En waarom worden die spoilers zo smal?

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    God, wat lelijk!

14. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn,die vleugel ziet er flink anders uit, ik hoop wel dat ze snelheid erin houden volgend jaar, want i had ergens gehoord, gelezen dat het veiliger en dus ''langzamer'' moet, dat kun je echt niet maken ik de topsport onder racen !

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Niet echt mooi te noemen inderdaad. Dit jaar zijn het al niet de mooiste wagens, maar dat wordt nog erger zo.

16. JeePee

JeePee Guest

Auto's leveren in op aerodynamische grip, maar krijgen daar slicks voor terug (mechanische grip). Ze zullen ook iets zwaarder worden (KERS), maar krijgen daar extra vermogen voor terug. Snelheid/rondetijden zullen dus vrijwel niet verschillen :)

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Had die versmalling van die spoiler niet ook iets te maken met het bevorderen van het inhalen?

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben benieuwd.

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Toch jammer dat die Doornbos niet nog een keer een kans krijgt in de F1, want bij Red Bull deed hij het toch niet slecht.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij deed het absoluut niet slecht bij Red Bull! Het is te hopen dat hij zich in A1 weer in de kijker van F1 teams kan rijden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina