MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mag ik vragen waarom een iPhone slechter is dan een 'gewone mp3 speler'?

2. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is itunes het enige programma waarbij je je kan abboneren op podcasts die dan vervolgens dan automatisch download als er een nieuwe is?

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Apple staat niet bekend om zijn 'hoge geluidskwaliteit', ik kan de geluidstest wel weer op gaan zoeken. Maargoed hijs al meerdere malen langs gekomen...

Zo brengt Apple het eraf in de test met Ipods, de iPhone staat tussen de Ipod touch en classic in. Als ik persoonlijk iets belangrijk vind aan een mp3 speler is het wel geluidskwaliteit, dit heeft met meerdere elementen te maken met zowel hoofdtelefoon, meer eveneens de hardware. En Apple brengt het er gewoon niet goed van af, al helemaal het bellen met de Iphone is van laag niveau.

4. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, de clix2 klinkt niet beter dan de Cowon D2, Sony mag wel blijven staan btw...

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm heb zelf een iRiver Clix, iRiver H120 en nu net een iPhone. Maar geluidskwaliteit vind ik bij alle drie prima. Luister met koptelefoon, klinkt prima. Enige van de iPhone is dat hij misschien net te weinig vermogen heeft voor een koptelefoon. Echt hard kan die niet maar dat is dan ook wel weer goed voor je gehoor. Nee, slechte geluids kwaliteit valt mij niet zo zeer op maar ik ben dan sowieso niet iemand die om te genieten z'n mp3 speler gebruikt, dat doe ik wel op m'n hifi installatie.

6. [PayBack]

[PayBack] Viva la Vida

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vond eigelijk dat mn Clix2 wel iets beter klonk dat de D2 van een vriend van me.
    Er zat natuurlijk niet veel verschil in, maar ik kon het toch horen. Ik heb het getest met hetzelfde liedje en dezelfde EQ settings. Misschien dat de D2 beter klinkt in bepaalde genres en de clix in weer andere.

7. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het voordeel bij de D2 is dat je hem veel dieper kan aanpassen, op de zelfde eq zal het idd niet veel verschillen, maar met de juiste geluidsverbeteraars aan en juiste Eq instellingen klinkt hij zeker dubbel zo goed.

En ook ik heb ze dus beide op het moment, ik had eerst de Clix2, maar was al snel overgehaald toen ik wat beter met de D2 had gespeelt.

Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Oke maar het ging niet over die 2 mp3 spelers, daar zal je inderdaad misschien niet veel verschil in horen. Maar het ging over de iPhone en andere Apple producten, en die halen het niet bij de andere merken mp3 spelers in de lijst als het op geluidskwaliteit uit de hardware zelf gaat. Ik heb zelf een Ipod Classic hier met Sennheiser oordoppen, en een Zune met dezelfde oordoppen en het geluid van de Zune is stukken beter.

9. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
  10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Even een vraagje...

Zetten jullie ook wel een filmpjes van youtube op jullie mp3 speler? Zoja, welk programma gebruiken jullie dan het liefst voor het omzetten van deze filmpjes naar video bestanden?

Laatst bewerkt: 17 aug 2008
  12. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 weken oud, maar toch.

Creative Labs heeft een opvolger van de ZEN, de ZEN X-fi, deze heeft naast de functies van de ZEN ook wi-fi en x-fi technologie. Ik weet echter niet of je met de wi-fi functie Youtube kan bekijken...In iedergeval wel msnen.

Ik gebruik het programma "SUPER", werkt perfect.

13. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik podcasts op de Cowon D2 luisteren? Want dat programma dat erbij zit (myPodder) download podcasts in m4a en dat speelt het ding helemaal niet af.

14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ik zie dat je de COWON D2 heb. Kan je of iemand anders die deze mp3 speler heeft of heeft gehad vertellen of je ook SDHC-Cards erin kan zetten dus ik heb het niet over die gewone SD-cards.

Als dit mogelijk is ga ik waarschijnlijk ook een COWON D2 halen, mijn ipod nano heeft het namelijk begeven en ik word gek van itunes

15. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Kan prima:), ik heb dr 16 GB in zitten;)

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb nu de Zen X-Fi gekocht (16gb), maar er is geen internet browser. Je kan idd wel msnen, maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Verder is de geluidkwaliteit gewoon top, had niet anders verwacht van Creative. Vind het een top spelertje, ziet er ook sexy uit :)

17. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Help!
    Ik heb een Zen V Plus, maar volgens mij is 'ie naar de klote.
    Hij leest hem niet meer als ik hem via de USB aansluit. Alle bestanden zijn ook weg.
    Hoe? Geen idee...
    Iemand een idee wat er gebeurd kan zijn en wat ik er aan kan doen?
    Of is dit een kwestie van laten repareren?

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar de Iriver Clix2 te koop is? Het liefst gewoon in een winkel niet via internet.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    beetje laat maar, als proberen te resetten?

20. [PayBack]

[PayBack] Viva la Vida

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn ze alleen in webwinkels te koop, en dan zal je nog moeten zoeken om er 1 te vinden. Clix2 wordt niet meer geproduceerd, voor zover ik weet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina