De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL

3-1 Xavi:D

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Cluj staat gewoon 1-2 voor tegen Roma... Geweldig. Hup Cluj!

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    AS Roma - Cluj afgelopen _O_

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    PSV.

Ik zeg niks:D

5. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na de wedstrijd tegen Schalke zet Atletico zijn fantastische spel gewoon door, wat een mooie combinatie voetbal bij vlagen zeg.! Heerlijk ploeg om naar te kijken.

Eerste verrassing:
    AS Roma1-2CFR Cluj

6. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat te denken van Werder tegen Famagusta (Cyprus). 0-0! Ook erg mooi!

7. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad!
    Ik moet zeggen, heb laatst werder live aan het werk gezien,maar is niet meer de ploeg die het de voorgaande jaren is geweest.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Panathinaikos - Inter 0-2.

De keizer is terug _O_

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    KUTT KUT EN NOG EENS KUT!!

sfeer was wel mooi aan begin van de wedstrijd:)..lekker die heitinga vol schelden/fluiten. Maar wat een kutwedstrijd. PSV was verdedigend veelste langzaam (vooral Pieters, snap sowieso niet wat die op europees niveau te zoeken heeft) en dan zie je ook dat PSV 0,0 een killer voor de goal heeft..Atletico had maar 4 of 5 kansen voor de goal nodig om er 3 in te leggen maar PSV had het dubbele aan kansen en domineerde op sommige momenten ook wel de wedstrijd (was wel te zien aan het balbezit) maar het rendement was weer 0,0!! Volgende wedstrijd uit tegen Liverpool en ik vrees dat ze dan ook met 0 pnt naar huis gaan.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat zal die hard gelachen hebben om al die gefrustreerde stumpers op de tribune.

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Haha suuuuukeeeels.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wie scoort er 2x voor Liverpool :cool: Liverpool begint hopelijk aan een mooie streak nu. Ik hoop echt dat ze nu weer eens mee gaan strijden voor het kampioenschap en al helemaal voor de Champions League. Europees willen ze altijd mee doen wat soms zelfs ten koste gaat van de competitie. En ze maken het dan ook vaak waar. Vorig jaar Man U is een geweldige finale en nu ga ik voor Liverpool aangezien dit nog steeds mij 2de clubbie is :cool:

13. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    _O_
    Sterker nog, ik denk dat die nog steeds buikpijn van het lachen heeft.

@basovich cq broertje psv, had jij niet een perma-ban wegens omgebouwde xbox-praktijken?

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hahahaha geweldig!! :lol:

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Atletico heeft wel makkelijk gewonnen zeg, PSV kon niks doen. Zie ook nog steeds niks in die Lazovic, vind het maar een middelmatige spits. :{

Wel leuk voor Cluj! :+

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wie Adriano?? Hij schoot hem wel op PES 6 style binnen:cool:
    Lekkere goal

17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Weet je wanneer ik hard zit te lachen?! als Ajax volgend seizoen helemaal geen kans meer maakt op de CL als we de 2e plek ook al kwijt zijn!! Ik zit tenminste met 3 toppers in het philips stadion en jullie moeten het doen met FC Borac, wat waarschijnlijk nog wel beter zal zijn dan Sparta of Kopenhagen. Kijk nog liever naar een goede wedstrijd van PSV (gister uitzondering, maar de sfeer zat er nog tot de 90e minuut gewoon in) dan dat Ajax met 3-0 wint van enevander oostblok team..

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Sorry maar ik win liever met 3-0 dan dat ik 3-0 pakkie krijg. En de wedstrijd gewoon simpel uitgespeeld word omdat ze niks in te brengen hebben.

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ben vorig jaar ook naar Helsingborg geweest en dat vond ik dus echt geen zak aan, ook al wonnen ze. Tegen Atletico vond ik PSV beter spelen dan Atletico en was een gelijkspel verdient geweest maar Atletico was gewoon sneller en meer rendement in hun acties. Dat was het enige waar ik me aan ergerde tijdens de wedstrijd; dat PSV helemaal niks uit de acties haalden..

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vond Koevermans en ook Lazovic een beetje tegenvallen. Jullie missen nog een echte goede spits. En je hebt wel gelijk wat betreft beleving enz, bij Ajax-Borac zal er weinig beleving zijn, gisteren was er bij PSV natuurlijk wel meer beleving bij zo'n wedstrijd tegen een (sub)topper van Europa.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina