Belangrijkste is dat ze de AI verbeteren, want die was in pes2008 'KAPOT'
De verdedigende AI liep vaak niet mee terug bij balverlies, waardoor ze hun mannetje vrij de 16 meter in laten lopen. Ook al heb je man marking op agressive, defence op high en attack op pijltje naar achter hebt staan. Het helpt niks.
De aanvallende AI wist ook niet wat goed vrij lopen was. Soms lopen ze juist mee met de verdediger ipv vrij te lopen in het gapend gat achter hun. En ook bij voorzetten lopen ze op de meest domme manier.
Verder is de buitenspel regen ook 'KAPOT' in pes2008. Man ik heb zelfs een paar keer gehad dat ik een bal paaste tegen een tegenstander op, mijn mannetje stond op dat moment iid buitenspel, de bal kwam echter nooit bij hem aan. De bal kaatste dus via de tegenstander weer in mijn voeten en ik paaste weer naar dezelfde mannetje die nu niet meer buitenspel stond. En ja hoor het spelt stopt voor buitenspel!!
Verder worden corners 9vd 10 keer overgekopt of als ze hem een keer goed raken dan is het zo een zacht kopballetje die voor je voeten neerploft.
Verder heb ik ook vaak gehad dat spelers de bal missen als ze willen schieten op goal of dat ze de bal op de hak krijgen. Ik weet dat dit in het echt ook gebeurd, maar in pes gebeurde het te vaak. Maar dit kan misschien ook liggen aan de lag ofzoiets.
en verder moet ook worden verbeterd dat spelers zo sterk zijn. Als je zij aan zij rent als verdediger dan moet er enigzins een vertraging plaatsvinden bij de spelers met de bal. In pes kan je met eto'o gewoon heel het veld oversteken zonder één wankeling in de dribbel en dat terwijl er 3 verdedigers aan je zij lopen te hangen en trekken.
ok ik kan nog wel ff doorgaan, maar ik hou het hierbij
Klik om te vergroten...