HipHop Dopenes [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Vandaag maar weer eens ff Poison Pen geluisterd, wat blijft Chino toch ziek. Natuurlijk op Wordsmith en de andere duidelijk toptracks, maar op Beastin killt ie gewoon alles, wat een verse :)

    [yt]NIZUfrowMVs[/yt]
    Voor de mensen die hem niet kennen.

    + nieuw gelekte track van Dr Dooom 2:
    [​IMG]
    http://www.zshare.net/audio/18839739777edc68/
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
  3. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Had die idd ook al gezien. Wilde m ook al posten, maar had nog fftjes gewacht. Deze week zal het album wel lekken. Dan hebben we hem eindelijk in goede kwaliteit!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk heb ik Bar Exam 2 alweer weg gegooid, vind het helemaal niks.
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    medium,
    vind Royce zijn punchlines altijd wel hard. En de manier hoe hij soms kan losgaan is echt prachtig!
     
  7. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Had de hele dag geen internet, maar kan hem nu eindelijk meenemen. Lang gewacht op een goede versie van die Jonson & Johnson.

    Bigkabuto: Ik vond m eerst ook niet zo, maar nu vind ik m erg dope. Royce komt gewoon hard, ook al had ie wat minder vocoder mogen gebruiken, wat betere gastartiesten kunnen kiezen en soms wat andere beats. Wat vond jij er niks aan dan?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De beats vind ik niks bijzonders eigenlijk en ik vind hem maar saai klinken, ik weet niet..maar Death is certain vind ik toch echt 10x beter.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Death Is Certain is een album en dit is een mixtape die hij gratis weggeeft? GRATIS... Zijn niet veel artiesten die zoiets nog doen, dus ik vind dat we geen reden tot zeuren hebben. En daarnaast komt Royce gewoon ongelooflijk hard op de mixtape (op de vocoder na), lyrically geweldig en op de meeste tracks die geniale flow waar ie bekend om staat. (check bijvoorbeeld Royal Flush en Jackin My Fresh) En je gaat me toch niet zeggen dat hij saai klinkt op bijv. It's The New? Zo ja, dan moet 90% van de rappers saai klinken. Maarja, als jij dat vindt, no problemo :)

    Anyway, dat DJ KO album is tot nu toe ongelooflijk dope. Heerlijke beats en geweldige MC's!
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Misschien moet ik hem een tweede keer beluisteren dan. Enneh...Chamillionaire gave Mixtape Messiah 3 gratis weg via zijn site :)

    Trouwens...T.I.'s Paper trail gehoord, echt vet album.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vond die van T.I. zwaar slecht. Paar jaar geleden luisterde ik echt vaak naar hem, KING vond ik heel sterk maar vond deze totaal niks. Net zoals die nieuwe van Jeezy, luisterde ik vroeger ook vaak nu totaal niet meer en vind het niks. Vind dat allemaal niks meer, geef mij maar Lupe Fiasco of Atmosphere. :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan is dat inderdaad echt veranderd bij jou, want als jij Jeezy nog cool had gevonden had jij zijn derde cd prima gevonden, niks vernieuwends...maar wel tof :D

    KING vind ik juist een mindere cd van hem. Heb jij trouwens de advance van Paper Trail gehoord of de echte? Ik vind em zwaar goed, de beats zijn heel nice en in zijn raps is hij heel eerlijk en komt echt over als een 'changed man' :)
    Dead and gone vind ik echt super, ik kan normaal gesproken Justin Timberlake niet uitstaan maar hier is hij echt vet in de hook.
     
  14. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is echt dope he.. Beste producer-album voor mij van dit jaar tot nu toe. Luisterde laatst ook even naar een clean advance van Jake One(wacht nog op een retail), was op zich goed, maar vind die van DJ KO dan toch net iets beter. Kan natuurlijk nog wel veranderen als ik de retail van Jake One nog vaker ga luisteren, meestal worden albums beter naarmate ik ze vaker luister.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Komt nog een producer-album om rekening mee te houden, he ;): Black Milk - Tronic

    btw, gelekt:
    [​IMG]
    De sampler was erg dope en het is Killah Priest, dus :D

    Edit:

    Eerste track van Tronic gelekt!!!
    http://www.hiphopdx.com/index/audio/id.5733/title.black-milk-give-the-drummer-sum
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Killah Priest, daar heb ik een album van, erg vet idd. Is dit een nieuwe cd van hem of wat is het precies?
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nieuwe cd samen met Chief Kamachi.

    Trouwens, Madlib is nu ook te vinden ;)
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    DJ K.O. = Middelmatig en saai
    DJ Revolution = Wel aardig met een paar goede nummers.
    Jake One = Wel aardig, maar die tracks met MF Doom en Blueprint zijn wel geweldig.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    welke van Madlib?
    of wat bedoel je? :p

    Wanneer komt Mos zijn cd eigenlijk uit? Want kan echt niet wachten, al is het alleen om die single met Slick Rick die is geproduceerd door Madlib (de "Movie Finale" beat van zijn "Beat Konducta 3-4" cd).
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Madlib The Beat Konducta - WLIB AM King Of The Wigflip 2008 bedoelt 'ie.
    Deze moet ik echt checken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina