1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528

    Welkom in het 12de deel van De grote voetbal draad waar iedereen zonder spoilers gewoon kan praten over tussenstanden en uitslagen.

    [​IMG]

    De algemene thread: Klik!

    Het vorige deel:

    klik!

    Voor Voetbalnieuws:

    V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Feyenoord Site
    Ajax.nl
    www.psv.nl
    www.voetbal.nl
    www.fcupdate.nl

    Bovenstaande linkjes komen uit het vorige deeltje en als er iemand is die vind dat er nog aan aantal bijmoeten PM je ze maar, dan voeg ik ze ff toe. :)


    En nog een boodschap tot slot;

    • Let erop dat je niet gaat crossposten met de andere voetbaldraad :)
    • In de andere draad willen we dus geen uitslagen tegenkomen!

    Zo, have fun! _0/



    De voorspelling van de xbw-ers. welke top 4/5/6/7 komt het dichtstbij:cool:

    Nerazurri

    1. Ajax
    2. PSV
    3. AZ
    4. Feyenoord
    5. Vitesse
    6. Heerenveen
    7. Twente

    viktortje007

    1.PSV
    2.Ajax
    3.Feyenoord
    4.Heerenveen
    5.Fc Twente
    6.NEC
    7.AZ

    Shin David

    1. Ajax
    2. PSV
    3. Twente
    4. Feyenoord
    5. Heerenveen
    6. AZ

    Nitram
    1. Ajax
    2. Twente
    3. Feyenoord
    4. PSV

    pacboyslim

    1. Feyenoord
    2. Ajax
    3. PSV
    4. Heerenveen
    5. AZ
    6. Twente

    COOKIE X

    1. Ajax
    2. PSV
    3. Heerenveen
    4. FC Twente
    5. Feyenoord
    6. AZ


    Tyrant

    11. NEC
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Onterechte penalty en geen rode kaart voor timmer terwijl zelfs een blinde debiel ziet dat dat DIK Rood is!!!!!!

    Het enige wat die kakkerlakken deden was Leonardo, Suarez en Huntelaar neerhalen bij elk bal contact en dan de bal naar voren rossen..... Het is maar waar je als supporter van houdt.... Alweer dankzij de scheids 2-2 spelen in de kuip, te triest voor woorden...

    Die Sno moet trouwens echt de selectie uit, wat is dat een slechte speler!!!!!
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    was het niet handiger geweest nog deze competitieronde af te wachten? voordat een nieuw topic wordt gestart
    midden in de 'nabeschouwing' van de kraker.
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben het met je eens dat Braamhaar heeft gezorgd voor het verlies van 2 punten, maar je moet ook toegeven dat Ajax precies zo speelde als jij nu van Feyenoord beschrijft.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Suarez had 2e geel moeten krijgen voor ze schwalbe, sarpong of hoe die gast ook heet had rood moeten krijgen toen ie op lucius ging staan. Makaay had pingel moeten krijgen. Ajax had ook een pingel moeten krijgen. En zo kan ik nog wel een uur door gaan. We hebben niet dankzij de scheids gewonnen aangezien hij net zo slecht tegen ons fluitte als tegen jullie. Gelijkspel was een terechte uitslag vind ik. Voor de rest was de sfeer in de kuip ook weer geweldig. En geweldig hoe biseswar speelde.
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Makaay had idd een pingel moeten krijgen, maar je bent wel blind als je zegt dat suarez die niet had moeten krijgen...... Dus dat heft elkaar op, hou je nog steeds een compleet onterechte pingel over en een niet gegeven rode kaart in de eerste helft..... En als dat was gebeurd was de wedstrijd heeeeeeeel anders gelopen, want met 10 man had feyenoorde echt GEEN kans meer gehad...

    En de scheids was gewoon slecht voor beide kanten, maar die 2 beslissende momenten waren duidelijk in het voordeel van feyenoord en hebben ons 2 punten gekost... Want de rest van de overtredingen en fouten liepen prima 1 op 1...... Dus als ik verbeek was of een Feyenoord supporter zou ik op mijn blote knieen die scheids danken!
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg nergens dat Suarez die pingel niet had moeten krijgen? Ik zeg toch, ajax had ook een pingel moeten krijgen. En timmer was geen rode kaart aangezien hij de bal speelde. Zowel Ajax als Feyenoord werd genaaid door de scheids. 2-2 is verdiende uitslag.
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Had Makaay een penalty gehad, had het toch een hele andere wedstrijd geworden? Hou op met janken en accepteer gewoon dat ajax niet goed genoeg heeft gespeeld om van Feyenoord te winnen. De scheids was voor beide ploegen slecht.
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij raakt de bal niet eens.... Torpedeert een speler en trekt hem daarna aan zijn knie nog extra omlaag... Verder was het een doorgebroken speler in een directe scoringskans en alleen die laatste 2 dingen zijn al rood volgens elk regel boekje....
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het overtreding was zou het inderdaad rood moeten zijn en niet geel. Maar van wat ik heb gezien in het stadion was het gewoon een tackle op de bal. Werd later ook gezegd op de radio. Maar als het niet zo was moet het inderdaad rood zijn. Maar sarpong had ook rood moeten krijgen voor ze amrabat actie. En zo kunnen we nog wel door gaan. Zoals ik al zei beide partijen zijn genaaid door de scheids en het is echt niet zo dat hij voor Feyenoord floot.
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Op tv in de herhaling en bij het commentaar in de rust was IEDEREEN het er volledig mee eens dat het gewoon rood was..... In een stadion als feyenoord fan ben je denk ik dan toch iets minder objectief en in iets mindere staat duidelijk te zien wat er gebeurde....
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal best, maar dat neemt niet weg dat ajax ook rood had moeten krijgen, en makaay een pingel, en suarez een pingel. Iedereen is genaaid en niet alleen ajax zoals veel ajacieden nu doen geloven.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij hebben wij geen penalty gehad en jullie wel. Oftewel, niet eerlijk.
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van jullie goals kwam uit een actie dat een overtreding had moeten zijn maar niet voor werd gefloten. En wij krijgen een penalty, waar we er nog 2 hadden moeten hebben. Waarschijnlijk probeerde die gewoon ze vorige fouten weg te werken.

    Maar goed ik zie het vanavond wel, heb het tot nu toe alleen maar in het stadion gezien en niet in de herhaling.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast jij doelt nu op de 1-0, maar ga dat nou maar is terug kijken, dat was GEEN overtreding maar een blunder van de cler.... Ik weet zelf dat in een stadion de emoties hoog op kunnen lopen en het zicht slecht is en iedereen om je heen subjectief alles beoordeeld, maar TImmer moest rood krijgen, Makaay en Suarez een penalty, mols ging liggen met een schwalbe, dus een onterechte penalty en voor de rest waren er aan beide kanten een aantal gele kaarten die niet gegeven werden en soms wel gegeven werden, maar niet zoals jij nu wil laten geloven een rode kaart voor ajax... Maar ik snap ook wel je niet objectief kan oordelen, maar dat heb je zelf alleen nog niet door, misschien vanavond na de samenvatting en duidelijke beelden.
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal best, maar je zult vanavond zien waarom Sarpong rood had moeten krijgen.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volendam 2-1 achter.. kan er ook nog wel bij. :'-(
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    begint het gejank om de scheids weer hoor..zo voorspellend :emo:..
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Volendam dus weer verloren.. wordt een lastig verhaal dit seizoen. Oke, we hebben tot nu toe tegen Heerenveen, Feyenoord en Twente gespeeld maar toch. Daar moet je toch wel een puntje of IETS aan over kunnen houden. Volgende week PSV uit, als die zoals gister spelen is daar zeker wat te halen :D
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Elke wedstrijd die Braamhaar fluit levert veel frustraties op.

    Vanavond Studio Voetbal. Ben benieuwd wat ze er daar allemaal over te zeggen hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina