Wat goed van je dat je bij Nederlands vandaag iets hebt opgevangen over het kofschip, en dit ook nog hebt onthouden. En heel lief van je dat je dit wilt delen met mij. Zeg maar tegen je meester dat je goed je best doet, dat je nog veel moet leren, maar dat je zeer gedreven bent. Je mag ook zeggen dat ik dat gezegd heb, dat vindt hij vast leuk om te horen. Misschien krijg je zelfs een stikker.
Je kunt morgen ook meteen even aan je meester vragen of hij je misschien kan vertellen wat een argument is. Hoe je het schrijft hoef je nog niet te vragen hoor, dat is misschien wat veel informatie om allemaal te onthouden. Want, en ik citeer je hier even, een argument als: "sfeer is beter dat is gezegd" wordt niet gezien als argument. Want daarmee kun je niet echt andermans argument weerleggen.
Ik hoor graag wat van je als je wel argumenten hebt om je mening te onderbouwen over Fifa okay? Goed je best doen morgen, en laat het me maar weten.
Ontopic:
Ik word echt schijtziek van die gastjes die denken dat ze mij de Nederlandse taal moeten leren als ik alleen maar wat argumenten vraag. Die Achillias deed het een tijd geleden ook al, ik wil alleen graag horen waarom iemand iets vind. Is dat zo raar?
Laatst bewerkt: 23 sep 2008