1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    denk dat we vanaf dinsdag als de leveringen binnenkomen met zn allen maar weer de winkels af moeten en dan als een gek naar huis om te posten waar hij wel/niet te koop is ;)

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    haha ja precies, bart smit en intertoys hoef je het niet van te verwachten denk ik.
    Die houde zich wel aan die dingen. Maar bijvoorbeeld medimarkt, zal misschien wel lukken.

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer werkt bij de Mediamarkt, misschien kan hij 'm eerder krijgen :)

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    uhmm, vorig jaar PES2008..een week eerder verkrijgbaar bij de bart smit, heb er nog goed van geprofiteerd:D!! (had er wel 70 euro voor moeten betalen, maaaar ik had 'm eerder;)).

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is er gewoon volgende week woensdagmiddag, als het niet eerder is.

Zou dus zelfs dinsdag kunnen worden.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat goed van je dat je bij Nederlands vandaag iets hebt opgevangen over het kofschip, en dit ook nog hebt onthouden. En heel lief van je dat je dit wilt delen met mij. Zeg maar tegen je meester dat je goed je best doet, dat je nog veel moet leren, maar dat je zeer gedreven bent. Je mag ook zeggen dat ik dat gezegd heb, dat vindt hij vast leuk om te horen. Misschien krijg je zelfs een stikker.

Je kunt morgen ook meteen even aan je meester vragen of hij je misschien kan vertellen wat een argument is. Hoe je het schrijft hoef je nog niet te vragen hoor, dat is misschien wat veel informatie om allemaal te onthouden. Want, en ik citeer je hier even, een argument als: "sfeer is beter dat is gezegd" wordt niet gezien als argument. Want daarmee kun je niet echt andermans argument weerleggen.

Ik hoor graag wat van je als je wel argumenten hebt om je mening te onderbouwen over Fifa okay? Goed je best doen morgen, en laat het me maar weten.

Ontopic:

Ik word echt schijtziek van die gastjes die denken dat ze mij de Nederlandse taal moeten leren als ik alleen maar wat argumenten vraag. Die Achillias deed het een tijd geleden ook al, ik wil alleen graag horen waarom iemand iets vind. Is dat zo raar?

Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  7. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je bijles nodig, want sticker schrijf je niet als stikker.

Foei!

Ok genoeg nu.

8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    |:- hahaha idd die staat nu wel ff voor joker.

Een vriend van mij heeft vandaag speciaal voor Fifa 09 een Plasma HD tv gekocht. Hij werd gek dat hij op zn oude tv de letters amper kon lezen en dat het veld onduidelijk was in de demo. Maarja die kan dus ff vooruit:thumbs:

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    [/QUOTE]
    Sorry, nu ben ik het wel zat. Het is inderdaad sticker, heel goed van je. Daarvoor hulde. Dit is een kleine greep uit jouw berichten. Dit is heel goed Nederlands en geeft jou inderdaad het recht om een ander (ongevraagd) Nederlandse les te geven wanneer die persoon jou vraagt om argumenten.

De eerstvolgende die mij weer graag op taalfouten wenst te corrigeren zal toch echt zeker moeten zijn hier zelf niet op te kunnen worden betrapt. Verder ben ik er wel klaar mee, misselijkmakend is het eigenlijk. En helemaal als die gastjes zelf amper fatsoenlijk een Nederlandse zin kunnen neerzetten.

Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  10. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het blijft een beetje jammer dat hier vrijwel niemand open staat voor argumenten van andere. Ik heb de demo nog niet gespeeld,maar ga dat binnenkort doen.

Ik heb zelf Fifa voor het laatst in mijn bezit gehad in '95. Dat is inderdaad een hele tijd geleden en betrof dan ook de Sega-versie. Sindsdien heb ik elk jaar Pro evo gekocht wat in het begin volgens mij nog Superstar soccer was of iets dergelijks.
    Nu ga ik misschien wel overstappen,want het online gedeelte van PES was het afgelopen deel om te huilen.

Ik heb nog wel een vraag voor iedereen die het 11 tegen 11 principe erg leuk lijkt.
    Denken jullie niet dat na een potje of 5 de lol eraf is?Ik denk dat dan blijkt dat het F-jes voetbal van de plaatselijke voetbalvereniging beter gepositioneerd is dan in FIFA?

Ik denk namelijk dat dit kluitjesvoetbal wordt.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ga hem denk ik gewoon bij bartsmit halen kreeg er vorig jaar een krantje bij en een mooie bag.

12. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus ik word gestalkt hier!

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat 10vs10 heel leuk kan zijn, maar je moet echt een vaste groep hebben. Want zomaar even 10vs10 spelen online lijkt me niet leuk. Van die 19 anderen is er altijd wel eentje die de hele wedstrijd verpest door eigen goals of weet ik het wat. Dat is waar ik een beetje bang voor ben. Maar zoek maar eens 19 vrienden online, die op hetzelfde moment ook kunnen. Dat lukt je echt niet heel erg vaak denk ik.

14. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet geschoten is altijd mis. ;)

15. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Dat lukt dus inderdaad nooit. Zoals diegene hierboven zegt niet geschoten is altijd mis. En misschien pakt het goed uit. Ik ben iig benieuwd.

Stel je bent een centrale verdediger en je speelt in een goed team, die constant op de helft van de tegenstander speelt. Tja.... daar sta je dan.....

Dan is het toch heel verleidelijk om te zorgen dat je ook eens aan de bal komt.

Ach we zullen zien.

16. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOEAA!De netten trillen zoals echte doelnetten!! pes je bent de zwakste schakel tot sinas! en dat zeg ik als een ex pesfan ;)

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ze zijn zeker verbeterd, maar nog niet perfect. Er zit een bug in de doelnetten. Hopelijk halen ze die eruit. Nu caremboleert de bal zo nu en dan op een rare manier het net uit (soms valt hij vrijwel direct stil, soms stuitert de bal tot voorbij de penaltystip het doel uit).

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik moest toch wel lachen :D
    Maargoed, je doet er weinig aan. Sommige mensen zien FIFA als beste vriend ofzo. Dat lijkt iig zo. Als ze een klein beetje kritiek al niet aankunnen.....

Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand gisteren Gamekings gezien, daar zag je FIFA 09 met Evert als commentator. Dat was om van te janken. EA moet echt er voor zorgen dat er Engelse commentators in zitten. :'-(

20. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:
    Al dat kansloze gezeik over spelfouten en doelnetten (of all things) in deze thread. Dat hier geen mod heeft ingegrepen snap ik echt niet.

Gisteren weer prima vermaakt met de demo. Wat ik leuker aan de game vind in vergelijking met 08 en en Euro 08 is dat het allemaal wat onberekenbaarder en vrijer aanvoelt. Soms ontstaan er rare situaties die je in eerdere delen eigenlijk nooit terugzag en alleen in PES weleens gebeurde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina