1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vond de 1e 2 afleveringen wel weer sterk. was op sommige momenten wel even nadenken wat en waar iedereen ook al weer gebleven was, maar het viel zeker niet tegen.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heb ze binnen, straks even wat kijken :)
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ik heb ze ook binnen maar te druk om te kijken:'-(.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik ga ze ook zo even kijken, hopelijk evenaren ze seizoen 1 weer, dan is het helemaal top :thumbs:
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke afleveringen alleen ben ik t verhaal totaal kwijt. Moet weer even in alle gebeurtenissen komen, dat hele verplaats in de toekomst en weer terug blijft een beetje vaag en dan doel ik op peter.
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het kan af en toe beetje verwarrend zijn maar als je alles op je af laat komen en niet steeds tussendoor nablijven denken en zeggen huh ik snap het niet meer. Hehe dat gebeurde bij een vriend van mij, als je dat eenmaal gaat doen ga je nog meer missen en raak je het helemaal kwijt.

    Zelf vind ik dat het soms klein beetje gecompliceerd is maar zodra ik de situaties etc door had vond ik het goed bedacht. Doet me beetje denken aan friends. Veel characters met allemaal hun eigen verhaal lijn die ook nog eens door elkaar worden verteld maar wel met elkaar verbonden zijn.

    Hiro is trouwens geniaal haha
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    haha zo ingewikkeld is friends toch niet :lol:
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag begonnen met Heroes Season 1. Was benieuwd wat iedereen zo geweldig er aan vind. Heb nu Episode 1 gekeken en ben aangenaam verrast. Af en toe wat vaag, maar het begin is niet verkeerd.
     
  9. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    hehe nee ik bedoelde dat sommige mensen moeite kunnen hebben met het volgen van het verhaal doordat er zoveel chars zijn. friends is idd achteraf gezien een verkeerd voorbeeld. Maar kon toen geen andere serie/film noemen die ook veel chars hebben waarvan de verhaal lijnen in een snel tempo word weergegeven
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Het word alleen maar beter!
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuke aflevering naar mijn mening. Wel hard begin, iemand meebrengen als 'voedsel' .
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vind het echt veelbelovend de 1e 3 afleveringen, ben wel benieuwd naar hoe het met dr. surez afloopt aangezien. want die kwam in aflevering 2 niet voor.
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    HRG/Sylar :cool: :D
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ben er niet zo van onder de indruk eigenlijk :mad:. Beetje chaos, ze poepen mensen met speciale krachten uit alsof het niets is.
    Wel grappig om te zien wat het serum met die Mohinder doet..
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik dnek trouwens dat het de bedoeling van moeders Petrelli was om Peter al Sylar zn krachten te geven... volgens mij is zij echt het meesterbrein
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Hiro, you son of a *****

    :cool:
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Very nice aflevering. Weer eens wat uitleg maar ook weer een hoop nieuwe vragen. Lookin' forward to see what happens in the next episode of Heroes...
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik niet snap, wat is het verschil tussen Peter zijn normale gave en die van Sylar, allebei kunnen ze toch krachten overnemen van anderen, dus waarom heeft peter sylar zijn gave nodig?
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Het schiet me net te binnen, maar volgens mij kan hij mensen met powers 'aanvoelen' ofzo, want hij had anders nooit achter claire kunnen gaan in seizoen 1... maar van de andere kant, hij had wel suresh nodig om achter die anderen te gaan...
    Ik vind Parkman cool. :cool:


    btw: Die chick die met Peter ging, die is volgens mij gewoon weg omdat ze de toekomst hebben veranderd? 8)
     
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, misschien kan hij krachten 'voelen', maar hij kan ook als hij bij anderen is krachten overnemen (zoals hij bij Claire heeft gedaan toen hij eigenlijk te pletter zou vallen en doodt had moeten zijn), en hij kan de tijd stilzetten als Hiro. IIk dacht altijd dat Peter en Syler gewoon dezelfde kracht bezaten waarbij Syler dode en peter niet. Mja, vaag. Heeft iemand een antwoord?
     

Deel Deze Pagina