Aangesproken worden op straat.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 23 nov 2005.

  1. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig in studentenstad groningen kom je zulke vervelende mensen niet veel tegen, maar laatst was het toch raak. Zaalvoetballen, gewoon met stuk of 30 andere studenten bij studenten sport club. Vraag me werkelijk af of ze ook lid waren die gasten maar goed, weinig controle daar.
    Gewoon beetje voetballen, en nu hadden we dus ''interland'' tegen gasten uit marrokko en slavisch iets, bosnie denk ik. Het ging lekker, veel strijd er in van beide kanten, ik ging misschien wel iets te fel op de bal af, begint die gast in 1 keer me te bedreigen van, ik breek je nek en dit en dat(hij vond dat ik zijn benen brak) en wilde me bijna in elkaar slaan. En iedereen stond daar beetje te kijken van, gast, wat is nu je probleem, waar heb je last van. Nou ik weet het wel, ze zijn zo opgefokt, bij het minste of geringste gaan ze helemaal los. Die gasten zijn zo raar, in de opvoeding is er iets mis denk ik, hun zogenaamde ''eer'' ofzo, daar moet alles voor wijken. Raar volk! Kan er geen waardering voor uitspreken, totaal niet...
    Uiteindelijk liep het met een sisser af! Maar ik kan gewoon niet begrijpen wat er mis is met deze soort van mensen. In dit geval was het iemand uit oostblok, iets slavisch, bosnie leek het. Maar het probleem komt hier vaker voor. En altijd met exact dezelfde groep jongens die komen voetballen!
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die jongeren hebben gewoon NL nationaliteit.
     
  3. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je al hun paspoorten even bekeken?
    En ik dacht dat vrij veel van die jongeren dubbele paspoorten hebben, dus dan neem je de nederlandse af en stuur je ze weg. geen probleem (behalve dat het nu wettelijk niet mogelijk is)
     
  4. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    precies
     
  5. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik een paar jaren geleden ook, ik was met een vriend naar de film geweest en daarna nog even naar de CrackDonalds geweest. Er zaten buiten 2 jongens van 5 jaar ouder ofzo en zij vroegen aan m'n vriend: 'Geef me eens een frietje'. Ik zo van: 'Joh, ga je eigen friet kopen'. Begonnen ze zo van: 'Ja, straks lig je' en 'Kijk voor je'. Op een gegeven moment was ik het zo zat, dat ik riep: 'HELP, IK WORD AANGERAND'. Die gezichten van hun: onbetaalbaar _O_.
     
  6. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga toch weg man, hun vaders hebben jouw landje erbovenop geholpen. Zonder hun kon jouw vader geen xboxje en pctje betalen waar nu een ondankbaar knulletje op zit.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hun vaders hier hebben gewerkt, mogen ze nu zoveel rellen als ze maar willen?
     
  8. Bassie_

    Bassie_ Guest

    Whahaha heb ik ook zo vaak gehad. Zijn gewoon die kut marokkanen en turken. Die negers heb ik meestal weinig last van, zijn vaak zelfs relaxte g's. Maar soms moet je ze gewoon een paar tikken verkopen anders denken ze dat je meer zijn dan jou.
     
  9. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Je vergeet ook welke kosten we nu hebben aan justitie om die gasten in toom proberen te houden.
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bassie: Wat voor loser ben jij echt? Wordt je ondertussen eigenlijk al uitgespuugd door je medeleden? Corps > wannabe stakkers zoals jij. Vraag me echt af wat voor figuur jij in real life bent.
     
  11. Bassie_

    Bassie_ Guest

    Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van een corps, maar daar zitten iig geen turken/marokkanen bij, deze worden geweigerd. (uiteraard met een smoes) En als ik daar m'n portomonee op de bar leg, ligt hij er aan het eind van de avond nog. Rara hoe komt dat?

    ps. zo denken alle leden erover...
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    En dat kan natuurlijk niet, want jij staat tenslotte ver boven hen e.a. simpele arbeiders. Wat ben jij toch een misselijk kereltje zeg. Gezien eerdere waarschuwingen en OW's m.b.t. discriminatie heb je bij deze een permanente ban te pakken. Om het leed iets te verzachten, ik ben blank en heb ooit eens een HBO opleiding afgemaakt, dus je krijgt geen ban van het 'soort' mensen waar jij blijkbaar een probleem mee hebt.
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een sneue vent, gewoon jammer dat hij de naam van alle corpora vuil maakt. Echt zo'n typische stakker, die dan door lid te worden opeens heel tof denkt te zijn. Bij het corps zitten ook gewoon allochtonen, maar dat valt hem niet op aangezien dat altijd beschaafde mensen zijn, ipv straatgangstertjes.
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup dubbele nationaliteit, maar dat maakt hun Nederlandse nationaliteit niet minder geldig.
    Of mischien moet je je portomonee niet zomaar ergens neerleggen?
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin je weer over je sexte :{

    /Mod Laten we verder maar geen aandacht meer aan hem besteden. :) ~Arjan
     
  16. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat corps?
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je weet toch wel wat een studentencorps is?

    Bestaan voornamelijk uit stakkers zonder vrienden die zich via een labeltje boven andere mensen verheven gaan voelen en die ik maar wat graag voor lul zet.
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand had het op de vorige pagina over een sekte, dus ik dacht dat het geen studentencorps was. 8)
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Aldus iemand die duidelijk totaal verblind is door de vooroordelen, en zelf nooit ook maar iets met een corps te maken heeft gehad.

    In de meeste studentensteden heb je een corps, dat is de vereniging die nog het meest corporaal is, dus jasje dasje borrelavonden enzo. Jiskefet's parodie op corpsleden laat zien wat voor mensen er bij zitten:+

     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit voor bullshit? kan ik jou onder hetzelfde groepje members als Bassie_ plaatsen?
     

Deel Deze Pagina