De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja idd. :9 Altijd wat zoeken om toch op Ajax te kunnen zeiken.

2. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha moet je sibon is horen als die wordt geinterviewd net zo

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Jullie willen gewoon horen dat ik op Ajax zit te zeiken de hele tijd, ik heb het gewoon over Huntelaar en niet over Ajax. Net zoals die ene keer dat ik hier een ajax shirt te koop laat zien voor niet veel geld en ik jullie dan zou uitlachen omdat er geen sterren op staan:emo:|:-

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Grapje man :):

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu loting.

AZ - PSV!
    Volendam - Ajax
    Hardenberg-Feyenoord

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Volendam staat toch bekend als enige club van Nederland waar ze niet 100% anti-Ajax zijn? :D

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Haha, ik was woensdag in het stadion, en die Janota heeft geen pepernoot geraakt.
    Duidelijk was wel dat Biseswar de betere man bij Feyenoord. Daarna was het Wijnaldum en daarna Fer. Toch onbegrijpelijk? Feyenoord moet het hebben van bv. Gio en Makaay, maar die vielen erg tegen. Ook vond ik de Cler slecht voetballen, totaal geen creativiteit en balletjes die je op dinsdag al zag aankomen.
    Ik ben blij dat het talent Feyenoord gaat laten voetballen, samen met Bruins en El Ahmadi hebben we echt een goudkist op het middenveld lopen.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    *kuch* ..De Guzman.. *kuch*

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Die speelde woensdag niet.
    Je hebt natuurlijk gelijk dat ik die ook had moeten noemen (ik noemde El Ahmadi namelijk ook), maar ik had het over de match tegen Top Oss.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    --------Bruins-------
    Gio-----------Guzman
    ------El Ahmadi------

Tsja, als het loopt.............. Alleen Gio er uit voor Fer, want Gio vind ik echt niks meer toevoegen (op het middenveld dan, en De Cler is beter op LB).

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja, wat eigenlijk wel spijtig is aangezien Gio een supergoede voetballer is.
    Maar Fer speelt al zo erg volwassen! Fantastisch om te zien hoor.
    Het is jammer dat we niet zo'n jongen voorin hebben staan, Makaay is nu echt veels te statisch.
    En achterin is het een regelrecht drama. Mijn god, wat is André Bahia een kluns.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Op linksback is Gio denk ik nog prima voor de Eredivisie (het EK was ie ook uitstekend).

Maar op het middenveld? Ik heb het nooit begrepen.

Heeft Feyenoord geen spitsen lopen in de jeugd?

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Gio mag er van mij uitblijven, bruins ook. Ik zie veel liever wijnaldum en fer daar spelen. In de jeugd hebben we niet echt veel goeie spitsen lopen, behalve janota en kermit de kikker. Ik hoop echt dat Verbeek de ballen heeft om spelers als Gio er uit te halen. En de jeugd te laten spelen, want ze doen het erg goed. En aan de jeugd hebben we later nog wat.

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Lekkere goal van Suarez _O_. Enoh mag de plaats overnemen van Sneeuwtje en eindelijk Cvitanich is speeltijd ( Al was het maar 5 minuten ).

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    in die 5 minuten wel al kans op een goal :eek: Utrecht had het dan wel al opgegeven maar zijn loopacties geven wel aan dat die goed inzicht heeft op het veld..

16. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad ik heb echt genoten van Enoh, mede door hem heeft ajax veel meer kansen gecreérd. Hopelijk krijgt hij nog meer speelminuten

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En ook bij die penalty dacht hij dat het Huntelaar was die werd neergehaald. Het was gewoon Suarez, hoezo lijken die op elkaar? 8)

En een stuk of 5 keer geroepen dat hij er al na 5 minuten uit had gemoeten. Ik heb echt een hekel aan Leo Driessen, ik weet niet waarom ze hem steeds weer bij Ajax-wedstrijden inzetten.
    Als Ajax scoort dan juicht het hele stadion van Volendam :+ Maar wat een kutloting. Eén van mijn clubs gaat er dus uit, lijkt me. :'-( En ik heb geen idee voor wie ik moet zijn.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    De club die wint :+

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    zo zeg, zware loting. Ik hoop dat ze hetzelfde kunstje weer kunnen flikken

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Feyenoord krijgt het ook moeilijk. Thuis was al geen succes en nu uit :eek:

Ajax moet dit keer wel voor een mooie score kunnen zorgen. Ze creëren steeds kans op kans maar maken het niet af. Ook gister had het gewoon 5-0 moeten worden. Natuurlijk kwam dit ook door Vorm maar sommige kansen hadden gewoon niet gemist mogen worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina