Daar gaat het niet om Red&Yellow, jouw argumenten zijn soms als volgt: "Konami zegt dit, dus klopt het dat FIFA beter is én dus heb ik gelijk".
Nogmaals, het is allemaal smaakgebonden. FIFA09 is een goede game. De één gaat er volledig in op, de ander mist een bepaald gevoel tijdens het spelen. Daarom kiezen die mensen voor PES.
Is PES daarom beter? Voor hen wel. In zijn totaliteit is FIFA09 daarentegen een betere game. Dat geef zelfs ik als PES liefhebber toe. FIFA09 is gewoon een compleet product.
En dan nog iets:
Next-Gen houdt in:
Realistische phyisics,
Realistische A.I.,
Strakke audiovisuele effecten,
Innovatieve gameplay.
Of te wel een geheel nieuwe spelervaring, volgens de laatste technieken.
De Wii bijvoorbeeld is Next-Gen, ook al zien de spellen er niet uit. Het geeft je een nieuwe spel ervaring. De één houdt ervan, de ander vindt het helemaal niets (waaronder ik).
FIFA09 is niet Next-Gen, omdat het goede graphics heeft. FIFA09 is Next-Gen, omdat het 10vs10 online voor elkaar heeft gekregen in een voetbalspel.
Voor de rest is FIFA09 niet Next-Gen. PES 2009 is dus ook niet Next-Gen. Je kunt dus zeggen dat FIFA09 slechts op één onderdeel meer next-gen is.
Dus je had wel een beetje gelijk, maar je argumentatie daarbij is gewoon ruk. Daarom reageren sommige mensen wat gefokt op jouw reacties en probeerde ik het je dus op een nettere manier te zeggen.
:
Klik om te vergroten...