De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik doel meer op het batterijverbruik etc. Wil je bellen, is dat kreng leeg door het muziek luisteren!

iPod touch heb ik voor m'n muziek. De iPhone voor bellen/sms/mail/internet etc.

2. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    las vandeweek iets over dat je sommige telefoons met o.a. windows mobile en nokia's dat je als je ze via de usb kabel aan je laptop hangt en een verbinding deelt dat je dan kan internetten op je laptop via je mobiel

is het echt zo makkelijk als t lijkt? en zowel de samsung omnia als de nokia n82 kunnen dit?

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ze kunnen het wel, maar de provider is daar tegen. Als ze merken aan je data gebruik, dat het veelste veel is dan dat je ooit op een telefoon kan hebben. Bellen ze je op, of ze sluiten je af ofzo. Dus beter dat je het niet doet :)

4. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ok bedankt dacht al dat ze er tegen zouden zijn anders hoeven ze ok geen ''internet op je laptop'' aan te bieden, maar als je op vakantie in NL ben o.i.d. kan het welleen handig zijn

5. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel SMSt een jongen van ongeveer 14-15 jaar per maand? want ik wil graag een abbo nemen, en daar zitten 150 smsjes bij, is dat genoeg?

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou zeggen: Ga het eens bijhouden. Het hangt helemaal van jouw levensstijl af... Toen ik mijn eerste abo afsloot was ik 15. Had toen geloof ik ook 150/150. Inmiddels heb ik een veel zwaarder abonnement met daar bovenop nog onbeperkt sms'en.

7. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn huidige telefoon worden alle verzonden smsjes bijgehouden. Daar staat ook de datum bij. Dus is het gewoon een kwestie van tellen hoeveel smsjes je hebt gestuurd sinds precies een maand terug. Misschien heeft je huidige telefoon dat ook?
    -----

Ik heb trouwens een nokia E71 besteld.

Hij is nog moeilijk leverbaar dus het kan nogeen tijdje duren. Ze hopen dat hij volgende week binnenkomt. Hij werd 'gratis' als ik naar een andere provider overstap. Ik stap dus over van Tmobile naar Hi (denk ik) denk dat er niet zo veel verschil meer zit tussen de providers.? Alleen een verschil in de hoogte van sms/bel tegoeden. Maar geen echte revolutionaire verschillen. Alleen is Tmobile volgens mij de enige waar het bellen in het buitenland van je normale bundel afgaat ipv extra náást je bundel, toch? Op de websites is dat niet overal even duidelijk... Maar is nog geen ramp, zovaak ben ik toch niet in het buitenland. ;)

Of heeft iemand daar een andere mening over wat betreft providers?

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308

Die heb ik gister besteld. Half maandje wachten hopelijk :) Was wel weer toe aan nieuw toestel.

9. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dat is 5 smsjes per dag. Zo heb ik het bekeken :)

10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Die wil ik ook gaan halen. In december een nieuwe abbo nemen. Is kijken wat ze dan te bieden hebben bij Hi met dat toestel

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is die 20 in de maand dan?

12. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hmm geloof 22,50 en dan betaal je 18 en moet je 260 bijleggen. Maar in december dalen toch altijd alle prijzen i.v.m. feestdagen

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Exact :) En dan is de kop er kwa prijs sowieso denk ik wel vanaf. Ookal zouden de feestdagen dan niet zijn ;)

Anyway, mijn abo loopt ook tot 24 december maar mijn telefoon is gewoon aan vervanging toe :9 Geen zin om nog 3 maand met mijn Qtek te moeten doen.

14. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Maar dan betaal je dus 3 maanden een dubbel abbonemment?:'-(
    Daar heb ik het geld niet voor haha. Ik doe het nog even met mijn W810i. Hij leeft nog gelukkig.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan toch 3 maanden voor het einde van het abbo een nieuw toestel halen?
    Ik heb ik een week geleden ook gedaan die van mij liep ook in december af en ik kon nu al een nieuwe halen.
    Ik zit bij Vodafone, weet niet of het bij elke provider is.

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Valt nog mee. Ik betaal tot en met februari 2 abonnementen. Wilde niet meer langer op de iPhone wachten! :+

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Neuh... zit nu bij Orange (T-Mobile?) en dat is kut :) Dus overstappen moest toch. Nummer behoud enzo doe ik ook niet aan. Sms-je sturen naar hele telefoonboek moet voldoende zijn.

Dan ben je dubbel genaaid! :+

18. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Is dat ook zo bij Hi?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet ik niet. :)

20. swordman