Firstlook 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 16 aug 2008.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    XBW-members die naar Firstlook gaan:

- Fiasco
    - PePzi NL
    - Rbz NL

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zullen de gasten van XBW (Mirik enzo) er eigenlijk zijn ?

3. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachte om de Halo3 WCG finale te spelen voor zo veel mense :D

LowLandLions FTW!!

4. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ga ook naar het event toe met een aantal vrienden}:]

5. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga, om de vf5 finale te spelen.

6. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb nog 1 kaartje over, maatje kan niet mee.. Iemand interesse?

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Programma's staan Online:

Probeer zelf bij de presentatie van Far Cry 2, GoW2 en Fable 2 te zijn. En even kijken bij Boothbabe Award. :+

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik kan echt niet wachten om GHWT en Saints Row 2 te gaan spelen! _O_

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    kan je de speelbare spellen een beetje relaxed spelen of is het 2 minuten spelen done? Anders ga ik na mn finale lekker naar huis.

(ben nooit bij zoiets geweest)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Goed, ik als XBW afgevaardigde zal er zijn! Mirik en Shriko kunnen niet, van Jows nog niks gehoord. Dus JJ, zet Willem van Vugt maar met grote viltstiftletters in je agenda. ;) Goed, jij had van Mirik al gehoord dat ik kwam, dus.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wil niet vervelend zijn hoor, maar als JJ het al wist, waarom meld je het hier dan alsnog?
    Ik bedoel, voor de rest van de members heb je het de afgelopen posts hier ook al wel duidelijk gemaakt.

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    omdat hij stoer wil doen :p.
    heb het een beetje gehad met nederlandse game events. Gameplay was al niks, en dit moet dan special worden. alleen de WCG Finales zijn misschien leuk, maar waarshcijnlijk sta je dan alllemaal op elkaar, voor een te klein schermpje

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Op diverse fora, internationale fora, wordt er over gesproken. Mede doordat spellen als Fable 2 hier speelbaar zullen zijn. Daarnaast oogt het allemaal een stuk professioneler als je het programma ziet en ook de manier waarop dit event is georganiseerd. Het is weer eens wat nieuws en ik denk dat dit event nog best ver kan komen als het de juiste ontwikkelaars weet aan te trekken.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, heb het de afgelopen posts nog niet duidelijk gemaakt! :eek: Want ik wist nooit zeker dat ik zou gaan. Gisteravond wel. Maar goed, jij wilt niet vervelend zijn, ik ook niet. ;)

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Willem die ook komt! :eek: Hehe, ga rond een uur of 10 weg. Ben ik er om 11 uur, uurtje te vroeg maar boeien. :+

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vond het wel geinig, echt spectaculair niet, ondanks een paar hele toffe games.Maar het was wederom hardstikke klein weer. EN....drie games die er niet eens waren.

Resistance 2
    Hawx
    Prince of persia

Waar waren die? Nergens te bekennen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Huh die zouden toch komen, maar wat heb je wel gespeeld?

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ben om 5 uur weg gegaan. Had het allemaal wel gezien. Het was in mijn ogen te druk, en te weinig gamepods. Ik doel hier op maar 2 pods van FIFA09 en 2 pods van Far Cry 2. Neemt niet weg dat het wel tof was, maar ik had alles gedaan wat ik wou doen en ben dan ook maar eerder weg gegaan.

De stand van Gears Of War 2 was erg leuk gedaan. Veel plezier gehad daar. Het was leuk, maar gewoon te druk. Far Cry 2 is _O_, jezus wat een vette game is dat.

En niet te vergeten de Boothbabe van Ubisoft <3 _O_

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe was Gears?

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Gears of war 2 versus mode

Ze hadden allemaal 360s aan elkaar gekoppeld en tv's, en er konden in totaal 10 mensen spelen, was erg nice. Qua graphics niet mega denderend,maar dat komt door die tv's want het zag er gewoon wazigjes uit..duidelijk geen HDMI ook. Dat zal het wel geweest zijn. Maar qua gameplay gewoon heerlijk...opzich niet mega veel veranderd maar het voelt gewoon weer supergoed aan. Nog soepeler, framerate is top, voor iemand als ik die gewoon simpelweg SLECHT in deze game is in de online mode lijkt het een stuk beter te doen nu...moeilijk uit te leggen maar ik heb iets meer kans nu :p

The smoke effecten zagen er erg vet uit, je kon echt geen flikker meer zien als dat om je heen zat...verder geen andere kills of wapens gezien maar het is duidelijk dat dit gewoon weer een toppertje is :)

Resident Evil 5

Ik had echt even tijd nodig om aan die controls te wennen, het richten en schieten ging echt anders dan in al die andere games tegenwoordig. Was echt wel even apart eigenlijk, no big deal...maar toch. Grafisch prachtig, maar dat wisten we allemaal wel. Het was inprincipe precies wat we in videos van E3 en GC zagen. Helaas zijn de controls dus totaal niet veranderd, want omdraaien is opzich best lastig....en al gauw loopt zo'n zombie op je te kauwen :p. Het was niet erg in Resi 4...maar kweenie...zoveel games zijn er nu uitgekomen, je raakt verwend en verwacht dan dingen denk ik. Het voelde en speelde echt precies als Resi 4...geen slecht teken opzich,maar ik moet eerlijk blijven...iets vernieuwends had ikniet erg gevonden.

Dead Space

Duidelijk niet een game die je op een rumoerige beurs moet spelen zonder geluid, niet in het donker...irritante en slechte muziek die er af werd gespeeld in de zaal. Slecht dat er ook gewoon geen geluid was bij de games..stond allemaal uit.

Maar ondanks dus geen geluid, niet in het donker en niet zittend op een comfortabel bankje....vond ik Dead Space echt DE SHIT! Grafisch heel nice, indrukwekkende lighting-effects, zeer sfeervol allemaal. Ik zag een cutscene van Isaac in het schip samen met zijn crew...en later toen ik een savegame had geladen zag ik datzelfde gebied alleen lagen er nu allemaal lichaamsdelen en muren besmeerd met bloed, echt vet. Hier hadden de monsters dus flink huis gehouden.

Je kon 'new game' kiezen ,maar dan moest je een onskipbare intro bekijken...no way dus. Dus via debug menu levels ingeladen. Er waren veel levels die je kon checken en dit was ook gelijk een probleem...want veel van die debugsaves waren niet echt actie-vol...meer gewoon rustige omgevingen. Gelukkig heb ik nog wel twee saves kunnen laden met monsters erin...ik kwam in een gebied waar geen enkele zwaartekracht was..dus lichaamsdelen , lijken, onderdelen van het schip en dergelijken zweefden allemaal rond daar. Wat ik niet doorhad was dat er ook levende monstertjes rond zweefden en die mij dus een verassingsaanval toedienden..echt nasty motherfuckers die monsters...heel tof, en het is zeer vet om ze te ontleden met je gun als ze rondzweven, ziet er heel stoer uit.

Ik was bang dat de monsters niet heel slim en uitdagend zouden zijn..maar ze zijn echt gemeen en willen je duidelijk gewoon slopen. Must buy voor mij in elk geval. Kan niet wachten om deze in mijn 360 of PS3 te gooien, spelen op mijn plasma..licht uit, geluid aan en chillen!!!!!!!!!!!!

Fable 2

Heb de game helaas maar heel even gespeeld, dus echt oordelen kan ik absoluut niet. Het lijkt heel erg veel op deel 1, je kan nu wel zwemmen en over hekken jumpen..maar helaas toen ik bij een willekeurig stukje uit het water wilde..ging dit niet. En ook een heuveltje beklimmen...nope.

Grafisch nice,maar zeker niet de mooiste 360 game. De gun vond ik erg cool om te gebruiken in combat. Ik zie al wel dat een game als dit in co-op erg vet zal zijn. Maar net als Dead Space..en heel veel games..is dit niet een game die je gewoon even kort speelt...hier moet je induiken voordat je pas echt ziet wat Fable 2 je te bieden heeft..maar ik ben iig blij met mijn eerste playtest.

Motorstorm pacific rift

Idioot lange laadtijden, ik mag toch hopen dat dat niet in de volledige game het geval zal zijn. Grafisch nice, leek op deel 1 qua graphics en gameplay. Niet heel lang gespeeld....niet een koopgame voor mij aangezien ik deel 1 echt nooit speel.

Saints Row 2

Grafisch niet schokkend, gewoon goed. Zag er wel fun uit..iemand had een character gemaakt..een soort big momma achtig wijf in haar onderbroek...ging nergens over maar wel hilarisch, en dan nog rondrennen met een samurai zwaard...LOL. De physics lijken iets verbeterd, maar qua gameplay exact zoals deel 1, ik weet niet of ik de game ga halen....ik was het niet 100% zeker weten van plan...puur ookomdat er al zoveel moois komt.

Red Faction : Guerilla

Ik vond deze cool, je kan echt alles opblazen en slopen wat je ziet, vrijwel alles. En hoe dat eruitziet is echt vet, een stuk mooier dan Mercs 2 bijvoorbeeld. Heb het helaas maar kort gespeeld..maar wat ik ervan zag...veelbelovend. Maar ja...afwachten.

Far Cry 2

Het was wat we allemaal gezien hebben in de videos...alleen grafisch zag het er minder uit en ook bij deze denk ik dat het aan de tvs lag, echt slechte tv's volgens mij. Zo niet...dan vond ik FC2 niet zo indrukwekkend qua graphics...zou raar zijn, want in de videofootage ziet het er zeer goed uit.
    Framerate was top, rondrijden in de auto was cool en werkte goed. Ook tegelijkertijd naar een map kijken ging zonder problemen. Ook de enemy A.I. vond ik heel nice, zeker geen dombos. Ik had me verstopt ,weg van vijandelijk vuur...maar toch vonden ze me, ze waren mij te slim af meerdere keren. Controls werken goed, gewoon heel vet verder.

Need for speed:Undercover

Jezus, wtf was dit man? Grafisch wel ok hoor..maar hoe kunnen ze zo'n versie daar neerzetten?Schokkerig als de tering, niet leuk meer. Schade was cool enzo hoor..maar werd verziekt door die framerate of wat het dan ook was..maar soepel was het bij lange na niet, damn. Ook qua gameplay niet veel bijzonders aan naar mijn mening.

Deel Deze Pagina