Wat een onzin, zou betekenen dat je zonder strafblad een vergrijp kan doen die zo erg is dat je er normaal 23 maanden voor vastzit. Maar nu niet omdat je geen strafblad hebt.
Ajax zou dan mischien wel een kort geding kunnen aanspannen. Als Suarez en Huntelaar allebij geschorst worden lopen ze mischien net de paar punten mis waardoor, ze 17miljoen van de champions leage mislopen om dat ze net geen kampioen worden. Ik heb echt het idee dat de t*fes KNVB 100% tegen Ajax is
Als de scheidsrechter, na het zien van de beelden, nog geen eens zeker weet of hij wel rood had gegeven ervoor, hoeven we niet te vrezen denk ik.
Ik heb die actie nog eens bekeken en sinds waneer is Suarez martial arts koning, want als die hebt opzettelijk deed dan moet die wel de koning zijn.
Aanklager en KNVB kunnen wel eens anders oordelen dan de scheidsrechter? Ik denk dat er een schorsing aankomt.
Inderdaad dit denk ik ook. Overigens vind ik het nogal inconsequent van de knvb. Hoezo opeens nu wel verder onderzoeken terwijl er elke weekend ergere dingen op het veld gebeuren. Ik kijk soms naar studio voetbal op de zondag avond. Daar hebben ze '''de elleboog van de week'', laten ze alle smerige overtredingen zien. Waaronderdus ellebogen maar over die misdaden hoor ik de knvb niet piepen.
[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8jhtWC0nf6U&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8jhtWC0nf6U&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]
Ieder mens kan dat, heeft 0,0 met martial arts te maken. Gewoon een vieze overtreding die bestraft moet worden.
nee, Suarez wordt gewoon licht uit balans gehaald, waardoor zijn been meer beweegt dan normaal dat is alles Wie wel geschorst zou moeten worden is Henk Timmer met zijn actie van zondag. Die k*t knvb! Ik denk dat de Nederlandse Ajacieden beter een paar wedstrijden niet meer met het nederlands elftal kunnen spelen om het de k*t knvb eens duidelijk te maken!
Timmer is al bestraft en kan dus niet alsnog rood of een schorsing krijgen. Als de regel nog steeds zo is althans.