Firstlook 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 16 aug 2008.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ok top, goed te zien dat Far Cry ook lekker speelt.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, Motorstorm duurde echt lang idd. Ben uiteindelijk weggegaan werd helemaal gek. Duurde echt te lang.

Zelf NFS niet gespeeld maar wat ik er van gezien had zag het er niet echt uit. Vond het rijden er maar stroef uit zien.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heel slecht ook dat Socom helemaal niet te spelen was, puur omdat die PS3s die online konden ofzo. Dus wel bovenop die booth dikke Socom logo en vervolgens niet kunnen spelen...waardeloos.

Wat mij opviel aan Dead Space was..er was een PS3 en 360 versie. De PS3 was aangesloten op een Samsung en zag er heel scherp uit, echt nice. De 360 was aangesloten op een Sony bravia, waarvan mijn kameraad zegt dat het een heel oud type is....deze zag er dan ook echt een stuk minder scherp uit. Als het echter blijkt dat de PS3 versie gewoon zoveel scherper is (wat ik betwijfel) dan haal ik em dus echt voor m'n PS3.

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    als er zoiets georganiseerd word moet je er absoluut niet veel van verwachten. Verwacht wel erg lange wachtrijen en dat het superdruk is.
    Ik ben op de eerste gameplay na op alle gameplays geweest en nu heb ik iets van nee ik doe het niet meer.Het is gewoon te druk. First Look zat ik aan te denken omdat het vanaf 16 jaar was, dus geen klotekindjes, maar nee. Het is het niet waard om een eind te reizen en dan uren overal te staan.

Maargoed neemt niet weg dat het echt supertof is dat dit georganiseerd word. Sterker nog, wij Nederlanders zijn 1 van de enigste landen met zulke events en petje daarvoor af. En vooral op First Look waren een paar games te zien die echt exclusief daar zijn en dat is zeker speciaal. :thumbs:

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Het was echt cool, vooral die presentaties waren goed geregeld (behalve die van Mortal Combat dan). Door die presentaties ben ik echt enthousiast geworden over Damnation en Mirrors Edge. Ik heb Saits Row 2 en Gears of War 2 ook maar meteen gepreorderd, coole GoW2-muts aan over gehouden. Toch nog met een best volle tas met goodies thuisgekomen trouwens (zie hier). Enige echt grote minpunt was dat Guitar Hero World Tour niet speelbaar was, daar had ik me echt op verheugd...

Maar het was echt cool, volgend jaar weer als het er is :D

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En niemand reageert gewoon?:x

Hoe is het afgelopen?!

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als jij een meisje die op de grond ligt te.....zonnen? :p...een goodie wil noemen, okay ;)
    Want ik zie geen pic van een goodiebag hoor :D

8. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even in 't Grote Pats Topic kijken

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Krye heeft gewonnen, hij is me altijd een stapje voor. Krye heeft ook meer stage ervaring en ik ben aant vasten, voel me niet 100%. Maar Krye is beter, zonder twijfel. WCG is wel BS man, gaar geregeld. Geef mij maar tourneys door en voor spelers, niet die corporate onzin. En vorig jaar kreeg de #2 300E, nu, niks. Chappies.

Anyways Firstlook was niet zo geweldig, sf4 deed het niet dus voor mij was het ene bust.

*edit*

Airhockey was wel TE hard. Die tafel zoog maar airhockey is gewoon het gruwelijkste (niet video)spel ooit.

Laatst bewerkt: 27 sep 2008
  10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Even random gedachtengang:

Goed, was net te laat om het begin van de Flashpoint 2 perspresentatie mee te maken, en rond 2'en al weggegaan. Heb wel met de man die Flashpoint 2 presenteerde gesproken en ook Michiel van Ubi (zit hier ook op het forum af en toe) geinterviewed. Had jammer geneog niks voorbereid (niet op gerekend dat hij er was, met o.a. Farcry 2) dus had maar enkele vragen. Ga hem nog wat mailen (heb z'n werk e-mail) om zo nog een leuk interview te kunnen maken. Kan hopelijk iets leuks schruiven voor de frontpage, moet wel lukken.

Vond het evenement geslaagd, maar het is simpelweg niks voor mij. De drukte, de massa, dat is niks voor mij. Voor 12 uur liep er zo'n 100 mensen pers rond en zelfs toen moest ik wachten bij bijvoorbeeld Gears of War 2. Heb gelukkig wel kunnen spelen (en in totaal 9 kills gescoord in mijn partij), dus dat was leuk! Game overdonderde me niet, hoewel ik wel al een aantal nieuwigheden heb ontdekt. Wapenkeuze aan het begin van een pot bijvoorbeeld, Lancer of het Locust wapen. Ook had ik het idee dat het spel iets soepeler beweegt, maar dat bijvoorbeeld de shotgun minder makkelijk te hanteren is. Geluidseffecten vond ik maar wat zwakjes, wellicht lag het aan de opstelling. Jammer genoeg enkel MP dus, ben veel meer benieuwd naar hoe de SP speelt, die met grote groepen vijanden mij toch heel anders lijkt. Fable 2 vond ik leuk, vooral het stukje Sandbox heb ik me mee kunnen vermaken. Het vechten in het moeras deed me weinig, de andere mogelijkheden (tuts, intro) niet geprobeerd. Jammer genoeg geen goed geluid, wat hierboven al gezegd is. Dead Space ziet er goed uit, maar kwam totaal niet tot zijn recht. FEAR2 zag er grafisch uiterst gelikt uit, maar leek meer een standaard fps dan, nou, FEAR! Farcry 2 word hopelijk een topgame, zag er erg veelbelovend uit en Michiel heeft me nog een aantal interessante dingen kunnen vertellen. Flashpoint 2 word op gameplay gebied een heerlijke game, totaal mijn straatje. Tacktiek, realisme, nadenken. Ben benieuwd! Effecten en geluid zitten nu al goed, heb enkel een hard hoofd in de graphics zelf (hoewel de EERSTE OOIT GETOONDE in-game footage, van de pc, OP FIRSTLOOK, een alpha was). Nu maakt mij dat persoonlijk weinig uit, ik verkies diepgaande gameplay groooots boven grafische kwaliteit. Call of Duty, Brothers in Arms en Mercenaries 2 deden me weinig (zijn ook al 2 games van uit...), vroeg me af waarom er stuk of 4 pods met Halo 3 stonden in plaats van een extra Bionic Commando. Die had ik graag uitvoeriger kunnen spelen, snapte er weinig van. Resident Evil 5 speelde zo goed als exact als deel 4, maar wat mooier en dit keer in Afrika. Oh, en Leon is vervangen door een macho spiermassa en een leuke dame.

Ik vond het zeker een geslaagd evenement, hoewel zaken als de WCG of TMF Game Awards me echt de strot uitkomen. Goed, daar kom je niet van af, dat moet ik maar voor lief nemen. En oh, goodiehunts vind ik ook belachelijk, maar goed. Leuk als je een PS3 kan winnen, dat dan wel. :+ Mijn tips voor volgend jaar zouden zijn: Maximum aantal bezoekers naar beneden draaien, maar is het evenement dan winstgevend (genoeg)? De maximum leeftijd naar 18 is ook leuk, want ik kwam (hoewel ik zelf 16 ben) veel erg drukke jongeren tegen die zo snel mogelijk een shirt wilde scoren en daar de gekste dingen voor deden. Daar kan je eigenlijk niet om on heen, maar ik zou het opgelost willen zien. Verder vond ik het erg leuk, bijzonder dat er een groot aantal titels te spelen waren.

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    :+

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hoe zag Far Cry 2 eruit tijdens die presentatie? Het viel mij echt op dat ik em op de showfloor niet super mooi eruit vond zien.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Presentatie was in de theaterzaal, waar ook o.a. de FEAR2 presentatie van de mannen van Gamekings was. Ik vond de game er mooi uitzien, mate van detail is erg hoog en volgens Michiel het beste wat Ubisoft met de huidige kennis van de Xbox 360 en PS3 kon doen. Het was natuurlijk een groot scherm en er hing aardig wat rook in de zaal, dus het spel zag er niet haarscherp spectaculair uit. Daarnaast denk ik ook niet dat het spel zo glad als een Gears of War gaat zijn. Afrika is een warm land, waar je ver voor je uit altijd de warmte ziet opstijgen, waar het zweet langzaam je ogen indruipt en waar het gras eeuwig zoemt van krekels en ander gedierte. Dus ik denk dat het ietwat korrelige of wazige van de graphics (als daar sprake van is op een HD(MI) scherm), bij het spel zal passen.
    Dat jij hem er neit super uit vond zien, vind ik logisch, ik had ook verwacht dat spel er 'anders' mooi uit zou zien.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou ik zag net een filmpje op Gamersyde.com van Far Cry 2..en dat zag er een stuk cleaner uit, minder ruig....ik vond er redelijk veel aliasing inzitten op de showvloer.

15. X-PLoSiVe

X-PLoSiVe LOL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond First Look wel leuk. Ik won ook de Guitar Hero World Tour competitie :D. Ik was die jongen met lang haar met een Iron Maiden shirt voor anyone die het gezien heeft. Ik en een andere gast hebben nu het volledige instrumentenpakket van GH: WT gewonnen (met spel ook uiteraard) :D

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    gefeli :D wat moest je doen dan?

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    O, je was echt de enige met lang haar en een Iron Maiden shirt. 8) Pff, veel metaalvolk gezien daar. Het regende echt Slayer shirts. :+

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je had geen witte vest aan met zwarte strepen Willem ? Stond in de rij voor GoW2 en die gast stond voor me, moest aan jouw denken. :+

19. X-PLoSiVe

X-PLoSiVe LOL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja klopt, maar met de GH:WT compo was ik de enige met een iron maiden shirt op het podium :9

@d3lphiki: Er werden steeds 2 mensen uit het publiek gekozen om een liedje te spelen, 1 op gitaar en 1 op bass en een mannetje van activision deed drums. Elke 'band' moest een liedje spelen. Daarna moest het publiek juichen welke 'band' ze het beste vonden, en voor ons juichden ze het hardst :9. Misschien omdat ik op een gegeven moment m'n gitaar achter m'n hoofd deed en zo verder speelde :9.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op welke graad moest je spelen?

Deel Deze Pagina