Die reactie ken ik ook, deed ik in 2005 ook toen ik het niet kon hebben dat Fisico slechter presteerde dan Alonso. Toen kwam ik ook met een hele lijst gebeurtenissen, waardoor het beeld wat beter werd. Maar dat heeft geen zin, want ook voor de anderen is er zo'n lijst te maken. Je geeft trouwens zelf aan dat Raikkonen problemen heeft met zijn bandentemperatuur, al vanaf Duitsland. Een topcoureur moet dit gewoon kunnen oplossen en niet zolang blijven kwakkelen totdat je uiteindelijk kansloos bent voor de titel. Nick Heidfeld heeft een soortgelijk probleem en is daardoor altijd te langzaam in de kwalificaties en staat nu ter discussie bij BMW. Om even aan te geven dat het aan de coureur is om de juiste afstelling en temperatuur, etc te vinden. Dat ligt ook aan Raikkonen. En je noemt ook twee crashes, ik heb hem bij McLaren en vorig jaar bijna nooit zien crashen door eigen fout. Ook het lange vastzitten achter Alonso in Hongarije gaf ook aan dat ie totaal niets probeerde. Ik heb hem nauwelijks manouvres zien doen of kijken, hij blijft er maar achteraan hobbelen. Ik zie dus toch wel een aantal dingen in je lijst die ook aan Kimi liggen. Ik vind het gewoon niet meer de topper die onverslaanbaar leek met een topauto. Dat wil niet zeggen dat ie niet meer terug kan komen op dat niveau, maar nu rijdt hij gewoon onder zijn kunnen.
En dom meelullen met Olav? Nee, dank je. Met die gast heb ik het wel ff gehad. Ik geef gewoon mijn mening over wat ik zie.
Laatst bewerkt: 29 sep 2008