FIFA 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zet je hem toch op Engels?
     
  2. GeeDeeZet

    GeeDeeZet Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al een update over de prijzen in Utrecht (MM en dergelijke)?
    Kan ik hem ook ff halen uit mijn werk...
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vind het wel ongeloofelijk slecht dat wanneer je Nederlands kiest aan het begin van het spel de shirtsponsor van Real en AC Milan er niet op staat :confused:...
     
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    MM Zoetermeer had m vandaag nog niet. Intertoys daarentegen wel voor: 49 EURO!!!!
     
  5. Paatsie

    Paatsie Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, Engels is heel zacht, maar vrij makkelijk te verhelpen. Zet in het menu de commentaar sterkte op vol en de overige op driekwart, en vervolgens je TV wat harder. Helpt perfect bij mij.

    Gelijk een vraagje: Weet iemand hoe het werkt met het door het spel zelf in laten stellen van de moeilijkheidsgraad? Hij checkt fifa 08 en vervolgens loop ik overal doorheen en win met 5-0, of zo. Wat is het advies? Veranderen, handmatig? Semi-pro, pro?
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Rechtenkwestie geloof ik. Dan mogen er geen gokbedrijven als sponsor op de shirts. Heb altijd alles op Engels staan, dus heb daar geen last van.
     
  7. Paatsie

    Paatsie Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds de EA udate constant een arena by night, lijkt wel Tokio of zo. Waar zijn de anderen gebleven? Veranderd dit per game, per team, per land?? Las dat iemand een arenaatje in de sloppenwijken van Brazil had en zo, hoe krijg je dat voor mekaar??
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ben jij zielig? Ik heb FIFA09 hier op mijn bureau liggen hoor (en dat terwijl het review-exemplaar elk moment op de deurmat kan vallen). Zit nu nog op mijn werk, ga over 30 minuten naar huis.

    Ik heb ALTIJD gezegd, ook in de topics, dat ik mij erg vermaak met FIFA09. In leipzig deed ik dat al. Echter zijn er puntjes waar ik mij nog wel aan erger, maar die neem ik voor lief.

    PES is op het gebied van gameplay wat mij betreft nog niet overtroffen. Op alle overige punten wel. Daarom geef ik FIFA09 gewoon een kans. Het is goed mogelijk dat ik hem over twee weken te koop zet. Het kan ook zijn dat ik na de demo van PES 2009 morgen zoiets heb van... "fuckit ik hou FIFA09".

    Dus.... Waarom reageer je zo sneu? Alleen maar omdat ik hier en daar wat kritiek heb op FIFA09? Heb je mijn kritiek op PES2009 niet gelezen dan? Heb je mijn hands-on preview op Xboxworld uberhaupt gelezen? Ook daar zeg ik dat FIFA09 wat mij betreft de winnaar is.

    Niet zo zeiken dus. Als er iemand objectief is, dan ben ik het wel en bovendien beargumenteer ik mijn mening altijd. Daar kunnen veel figuren (waaronder jij) een hoop van leren.

    Bovendien snap ik niet eens dat je je zo met mij bezig houdt. Ga FIFA09 spelen ofzo..... Jeezzz.... :):
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  9. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Woow... Ik heb em juist een uurtje of 2 gespeeld.
    Effe een champions league opgestart met standard liege...
    Fantastisch spel!
    Daarna be a pro seasons bij KV Mechelen... zag ik allemaal van die fake namen van de andere spelers... ik dacht: het zal toch niet waar zijn zeker... spelers niet gelicenceerd???? moet je dus eerst bij de reserves beginnen... :+
    Oef!!!
    Dit speelt wel anders dan de demo.
    Echt schitterend gewoon. Uitstekende en realistische gameplay gekoppeld aan verbluffende animaties en véle game-modes.. tja, wat moet een spel nog meer hebben??
    Nu maar hopen dat ik binnen dit en de maand nog samenwoon met men vriendin! :x

    F E E E E E ST TT !!! \o/ \o/ \o/
     
  10. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiken jullie de aangepaste tactiek? Veranderd dat veel qua passing/loopacties/druk zetten?

    @KiVaNo: champions league? Zelf gemaakt toernooi neem ik aan?

    En kun je ook gewoon landentoernooi doen?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  11. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    lol !

    En gaan we vanavond al een testertje doen ofwat? :)
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    In de demo al.... Ja, speel maar eens tegen een AC Milan, die hebben pressie op 20% staan. Je kunt achterin eenvoudig rondtikken. Speel je tegen een club met een hoge pressie, dan kom je op je eigen helft direct onder druk te staan. Slim spelen dus een aanpassen aan je tegenstander.
     
  13. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt die weer met een heel boekwerk op één zinnetje van mij. Hahaha, snel aangebrand jongeman? ;) Nog een heel uur voor ik vrij ben, iemand in Enschede al FIFA09 opgepikt?
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee hoor, ik vraag me alleen af waarom je je zoveel met mij bezig houdt. Vind ik een beetje eng.... Hou niet zo van jongens....
     
  15. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je een omhaal (bicycle kick)? Juiste timing als bal; in de lucht is of een speciale knoppencombinatie?
     
  16. Bernardo

    Bernardo Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal morgen wel even kijken in de stad hier, zal ie vast wel ergens te halen zijn.
     
  17. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je met Be a Pro je eigen poppetje maken en hoe uitgebreid is die functie
     
  18. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal in dat geval wel gwn een bug geweest zijn :p
     
  19. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door JT1608
    ik ben een keer met ouwe fifa ( 2001 ofsoo ) op de PC teruggefloten voor buitenspel terwijl het egt geen buitenspel was ( herhaling en alles bekeken )
    dus is geen vernieuwing

    dat zal in dat geval wel gwn een bug geweest zijn :p

    haha ja dat denk ik ook ik zat er een halve meter achter ofsoo
    moest er ineens aan denken na die post van Hybrid theory
     
  20. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al doelpunt van mijn carriere gemaakt?
    1-0 achter, toen 48e minuut Pato 1-1, 83e minuut, terwijl ik 2 rode kaarten had, schiet Kaka hem keihard op de lat vanaf net over de middenlijn. De bal is 100 meter de lucht in, Ronaldinho schiet hem meteen a la Zidane tegen Bayer in de linkerhoek:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina