Ben jij zielig? Ik heb FIFA09 hier op mijn bureau liggen hoor (en dat terwijl het review-exemplaar elk moment op de deurmat kan vallen). Zit nu nog op mijn werk, ga over 30 minuten naar huis.
Ik heb ALTIJD gezegd, ook in de topics, dat ik mij erg vermaak met FIFA09. In leipzig deed ik dat al. Echter zijn er puntjes waar ik mij nog wel aan erger, maar die neem ik voor lief.
PES is op het gebied van gameplay wat mij betreft nog niet overtroffen. Op alle overige punten wel. Daarom geef ik FIFA09 gewoon een kans. Het is goed mogelijk dat ik hem over twee weken te koop zet. Het kan ook zijn dat ik na de demo van PES 2009 morgen zoiets heb van... "fuckit ik hou FIFA09".
Dus.... Waarom reageer je zo sneu? Alleen maar omdat ik hier en daar wat kritiek heb op FIFA09? Heb je mijn kritiek op PES2009 niet gelezen dan? Heb je mijn hands-on preview op Xboxworld uberhaupt gelezen? Ook daar zeg ik dat FIFA09 wat mij betreft de winnaar is.
Niet zo zeiken dus. Als er iemand objectief is, dan ben ik het wel en bovendien beargumenteer ik mijn mening altijd. Daar kunnen veel figuren (waaronder jij) een hoop van leren.
Bovendien snap ik niet eens dat je je zo met mij bezig houdt. Ga FIFA09 spelen ofzo..... Jeezzz....
:
Klik om te vergroten...