[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het liefst kijk ik naar de Engelse verslaggeving. Heb totaal geen problemen met Olaf Mol, hij zit er weleens (gigantisch) naast, maar hij is ook maar een mens en kan ook niet altijd alles zien. Allard Kalf vind ik echt een flapdrap qua commentaar, vind hem gewoon irritant.

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hoge bomen vangen eenmaal veel wind en Olav is er zo eentje. Het is idd de beste verslaggever die we hebben, maar ik vind dat hij het nóg beter doet als hij niet steeds probeert te scoren door coureurs helemaal af te hakken. Het is helemaal schijnheilig als ie dan een race later weer met ze bij de pitspost zit in de voorbeschouwing.

Je kunt bij Olav imo te goed merken wie zijn voorkeur hebben en wie niet. Rijdt degene die hij niet mag slecht, dan is ie aan de beurt en als ie goed rijdt, hoor je Olav niet. Bij een coureur die hij wel tof vindt die goed rijdt, wordt die helemaal de hemel in geprezen en als ie slecht rijdt, hoor je Olav niet of hij zegt niet meer dan 'die heeft even zijn dag niet vandaag'.

Het enthousiasme van Olav is goed, maar Allard trapt geen coureurs de grond in. Dat heeft Olav ook niet nodig.

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Meh Vind t altijd wel mooi hoe hij zo zit te speculeren over race strategien etc. Veel commentators zie je toch meer observeren, dat kan ik zelf ook wel. Olav zet je vaak wel aan t denken, of hij t nu goed of fout heeft :) Vind t daarom ook niet zo erg als hij er eens naast zit, maar die voorbeelden zijn idd wel hinderlijk.

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Alard Kalf is gewoon een Kalf, wat erger ik me aan die vent zeg.
    bij die voorspellingen ook alsof hij de enigste ie die het goed heeft, en hij de man is met veel verstand. laat me niet lachen.

5. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Kalff beter als commentator dan als gast in de studio, want dan kan ie echt irritant zijn. 8)

Olav Mol blijft de beste, hij zit er wel eens naast maar dat is ook een verantwoordelijkheid van degene die bij hem zit. Ik hoop dat hij nog lang blijft, een soort van Nederlandse Murray Walker.

6. JeePee

JeePee Guest

Olaf Mol heeft inderdaad en prettige stem en ik vind het altijd mooi hoe hij een beetje extra sensatie brengt bij crashes of inhaal acties. Hij zit er inderdaad erg vaak naast, maar daar erger ik me niet aan omdat je de fout vaak zelf ziet. Ik vind hem alleen irritant als de race saai is en hij allemaal lul verhalen gaat vertellen, of vijf ronden bezig is om te bepalen of Ferrari wel of niet met gesloten wieldoppen rijdt.

Maar inderdaad, 10x liever Mol dan Kalff. Die is erg vervelend. Maar er is maar één iemand die ze nooit zo'n headset hadden moeten geven: de DTM reporter van 2006 op SBS. Owwww wat was die slecht.

7. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 4 weekendkaarten voor de A1 GP gewonnen maar weet niet eens of ik er naartoe kan ivm. vervoer. 8) Als iemand interesse heeft dan zegt ie 't maar.

8. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Olav Mol mag van mij best de Nederlandse Murray Walker worden laat hem maar 30 jaar door gaan, ik luister er toch niet naar, maar de voorbeschouwing pik ik meestal wel wat stukjes van mee. Door de lange reclame blokken kijk ik de race altijd op de belgische zender, met die lekker rustige commentaar dat je bijna toch niet hoort, heerlijk inplaats van dat gezeik van Mol. Hopelijk wordt het nog eens mogelijk gewoon zonder commentaar te kijken, alleen het geluid van de motoren is voor mij genoeg.

En volgend jaar kijk ik waarschijnlijk naar de BBC net als vroeghur hehe volgens mij gaat David Coulthard daar commentaar geven. Hopelijk zetten ze dan wel een goeie ernaast, Martin Brundle doet volgens mij ook nog steeds commentaar nu, dat zou een mooie combinatie zijn, die hebben bij elkaar meer f1 seizoenen achter de rug dan onze Ovlap Drol.

ik ga zeker kijken in Zandvoort hoe die nieuwe A1's het gaan doen, het zijn dan wel Ferrari's, maar eerst zien dan geloven. Hopelijk hebben ze veel te veel vermogen en weinig grip en maken ze nog meer herrie als de ouwe wagens.

9. JeePee

JeePee Guest

De Bleek op pole in Zandvoort. Die jongen is wel gegroeid sinds zijn Opel tijd in de DTM. Hoorde ook dat Danica Patrick dit jaar nog in de wagen van Team USA gaat zitten. Ben benieuwd wat zij klaar kan spelen. M'n moeder is fan van haar :+

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, super Bleekemolen op pole. Hopen dat hij morgen ook gewoon de winst kan pakken. Is goed voor de sfeer in Zandvoort :+ en heel leuk!

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er morgen toch nog heen! \o/ Mag de auto van m'n ouders lenen.

Hoorde net dat hij op pole stond, echt super! Morgen zeer waarschijnlijk een "wet wace" (Heidfeld :+ ) maar dat mag de pret niet drukken. Ben benieuwd hoe die Ferrari's klinken. :)

12. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf eens een video gemaakt, ik ben hier echt nog een beginner in en leer Movie Maker net een beetje kennen, maar misschien is het wat. :)

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Leuk filmpje qua beeldmateriaal. Ziet er op dat gebied goed uit vind ik. Alleen zou ik er andere muziek onder zetten. Want met deze muziek komt het ontzettend saai over.
    Wat ik zelf altijd wel leuk vind in een filmpje is bijvoorbeeld een enthousaiste commentator die bij een spectaculaire inhaalmanouvre zit te schreeuwen enzo. Dat brengt een beetje spanning in het filmpje. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Filmpje ziet er qua beelden idd leuk uit, maar de muziek pas er niet zo goed bij. Ik heb nu niet echt het idee dat de muziek bij het filmpje hoort. Ik heb zelf vroeger ook een paar filmpjes gemaakt in Pinnacle Studio 9 en wat ik altijd probeerde was om de beelden in de maat van de muziek te laten veranderen zeg maar. Ik mis ook de racegeluiden en idd het commentaar, dat maakt het allemaal toch wat drukker en spectaculairder.

Maar ik ben zelf ook zo begonnen met Moviemaker, dus als je maar goed blijft oefenen kom je er vanzelf wel, hoewel mijn niveau nou ook niet denderend hoog was ;) Tenzij je vindt dat je te weinig schijfruimte heb, want dat is de reden waarom ik ermee gestopt ben. Als je aan videobewerking doet, wordt je altijd een externe harde schijf aangeraden maar daar had ik geen zin in en ik weet ook geen eens hoe je zo'n ding vervangt :+

Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips. Persoonlijk vind ik de muziek aan het einde wat te langdradig worden, maar verder vind ik het er wel bij passen.

Ik wou het voor deze niet doen, maar voor een volgende keer is wat racegeluid of commentaar ertussen wel een goed idee. :)

-Edit-
    Geen Montreal volgend jaar.. |:-

Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF? Daar kijk ik het hele jaar naar uit naar die race :x Damm :confused:

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Geen Montreal maar wel weer Suzuka :)

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Qua baan is Suzuka wel mooi, maar er zijn zelden leuke races daar. Eigenlijk alleen 2003 en 2005 waren wel leuk, maar de andere jaren stelde het weinig voor. In Montreal is het bijna elk jaar een feest, echt zonde dat ie er niet meer bij is.

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik hoop dat het wat meevalt, maar toch wel interressant.

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Minder teams zou natuurlijk niet goed zijn voor de Formule 1. Maar iemand zei op een andere site al dat ze het geld ook anders moeten verdelen, dat niet degene met de meeste punten het grootste aandeel krijgt en meer vergoedingen ontvangt.

Ik ga trouwens misschien deze zondag naar de studio van RTL GP, een vriend van me had zich aangemeld en nu mogen we met z'n drieën er naartoe. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina