Heb de ps3 demo nu een aantal potjes gespeeld, en hij begint steeds beter te bevallen! (ps3 controller vind ik trouwens ook veel lekkerder spelen met Pes)
Speel met Liverpool en had net 2 heerlijke doelpunten met Torres tegen Real Madrid, 1 keer alleen op Casillas af en hem verschalkt met een lob en 1 afstandschot van buiten de 16 in de kruising
(jammer dat je niet kunt opslaan!). Vooral bij dat afstandschot kreeg ik dat pes gevoel, iets wat ik bij een doelpunt met fifa nooit krijg.
Wat vooral erg goed is, is dat de bal een zelfstaand object is. Voorheen kleefde de bal aan de speler, dat is nu veel minder het geval. Hierdoor ontstaan veel meer 'kluts' situaties e.d.
Vidn het wel vreemd dat zoveel mensen die naar hun zeggen pes'er van het eerste uur, zijn Fifa ineens zo kunnen waarderen. Ik heb de demo van euro 2008 gespeeld die mij aangenaam verraste, en ik vond de demo van Fifa 2009 ook wel goed. Maar puur qua gameplay blijft Pes voor mij beter, heb veel meer controle over de spelers voor mijn gevoel. (Fifa komt wel dichterbij moet ik zeggen).
Penalty's zijn trouwens ook een grote plus t.o.v. Fifa, had net een heerlijke met Gerrard.
Oh ja, dat filmpje na een westrijd is idd irritant. Ik ga daarom in de 90e minuut naar 'top menu', scheelt een hoop tijd!
Ik ga de demo de komende tijd intensief spelen, maar op dit moment blijf ik lekker bij Pes \o/
Klik om te vergroten...