1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft hij dit de laatste tijd niet beweerd hoor?

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, ik weet ook niet waar hij dat vandaan haalt.
    Verder is dat berichtje over de zelfde build gewoon een nieuwtje van vandaag.

3. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig ben ik niet de enige die om je kan lachen HanTerp. ;)

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, ga toch eens in relatie therapie!! ;)

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    fifa is erg vet maar komt inhoudelijk niet echt in de buurt van pes. nog iets te veel obstructies om het allemaal soepel te laten lopen.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Oh nee? Vertel eens, want je schijnt nogal een aparte vorm van humor te hebben.... ;)

7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Mmmzz... Vanmiddag nog maar eens proberen dan......

8. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Arcade dus... ze moeten het eigenlijk ISS 2009 noemen.. Het doet pijn en misschien koop ik hem nog wel omdat ik nu eenmaal van de PES serie hou, maar dit is het eerste jaar dat ik fifa ga kopen en pes niet meteen.

9. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Knap dat je blind 60 euro over kunt hebben voor een spel waar je niet eens zoveel vertrouwen in hebt.

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de ps3 demo nu een aantal potjes gespeeld, en hij begint steeds beter te bevallen! (ps3 controller vind ik trouwens ook veel lekkerder spelen met Pes)

Speel met Liverpool en had net 2 heerlijke doelpunten met Torres tegen Real Madrid, 1 keer alleen op Casillas af en hem verschalkt met een lob en 1 afstandschot van buiten de 16 in de kruising _O_ (jammer dat je niet kunt opslaan!). Vooral bij dat afstandschot kreeg ik dat pes gevoel, iets wat ik bij een doelpunt met fifa nooit krijg.

Wat vooral erg goed is, is dat de bal een zelfstaand object is. Voorheen kleefde de bal aan de speler, dat is nu veel minder het geval. Hierdoor ontstaan veel meer 'kluts' situaties e.d.

Vidn het wel vreemd dat zoveel mensen die naar hun zeggen pes'er van het eerste uur, zijn Fifa ineens zo kunnen waarderen. Ik heb de demo van euro 2008 gespeeld die mij aangenaam verraste, en ik vond de demo van Fifa 2009 ook wel goed. Maar puur qua gameplay blijft Pes voor mij beter, heb veel meer controle over de spelers voor mijn gevoel. (Fifa komt wel dichterbij moet ik zeggen).

Penalty's zijn trouwens ook een grote plus t.o.v. Fifa, had net een heerlijke met Gerrard.

Oh ja, dat filmpje na een westrijd is idd irritant. Ik ga daarom in de 90e minuut naar 'top menu', scheelt een hoop tijd!

Ik ga de demo de komende tijd intensief spelen, maar op dit moment blijf ik lekker bij Pes \o/

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    € 60,00 heeft niet voor iedereen dezelfde waarde. Ik kan dat nu met gemak doen, € 60,00 uitgeven voor een spel waar ik niet eens zoveel vertrouwen in heb. Maar toen ik nog op school zat kon ik dat niet zomaar. Dus dat kun je moeilijk bepalen voor een ander of dat knap te noemen is.

12. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "misschien koop ik hem nog wel omdat ik nu eenmaal van de PES serie hou, maar dit is het eerste jaar dat ik fifa ga kopen en pes niet meteen"

Hoe kun je daaruit halen dat hij er "blind 60 euro" voor over heeft? Volgens mij is het juist get tegenovergestelde :/

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Penalties zijn gaar bij PES. Ik vind het saai. Bij Fifa kun je tenminste Panenka penalties schieten.

14. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vroeger altijd irritant vond aan Fifa is dat het passen etc. supertraag ging inderdaad..niet normaal..daarom veel liever PES wat dat betreft.
    Nu met fifa 09 moet ik zeggen dat het passen lekker snel gaat en je de speelsnelheid etc. allemaal kunt aanpassen.
    Dat je heel snel de verdediging uit kan spelen en makkelijk etc. mannetjes uitdolt is inderdaad juist arcade en niet realistisch, kijk naar een echte wedstrijd en zie hoe lang het soms duurt voor een gaatje wordt gevonden.

15. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    klopt eens.. tijdens mijn studietijd vond ik 60 euro een boel geld (en een boel biertjes). Nu maakt het niet zo veel meer uit. Maar echt knap is dat niet=(

Exact dat bedoelde ik.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat ie hem misschien haalt; alleen om de reden dat hij van de PES serie houdt. Dan koop je hem, als je hem koopt, dus blind voor 60 euro.

17. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Niet blind.. ik speel pes al vanaf de iss tijd op de SNES en ik heb de demo gespeeld. Maar wat maakt het eigenlijk uit? Al koop 10 pessen en 10 fifa's.. wat kan het schelen?

18. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PES fans verkeren in noodtoestand. Ze zitten nu in de ontkenningsfase, en we kennen allemaal de vijf fasen van Ross toch, of niet? ;)
    Fase 1: ontkenning, Fase 2: woede, Fase 3: marchanderen, Fase 4: depressie, Fase 5: aanvaarding.

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    irl heb je ook 90 minuten daarvoor ... in de demo slechts 4/5 en in de retail zullen de meeste hem op 10minuten hebben .... niet echt realistisch. Dat PES daar wat spectaculairder (arcade?) mee omgaat dan Fifa ... tsja. Beiden hebben geen 90 minuten optie (denk ik) en zelfs dan zou niemand die ook daadwerkelijk gebruiken.

20. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik wordt echt heel moe van je AC/DC, wat zijn nou de bedoelingen van jou posts in deze PES topic? wil je iedereen ervan overtuigen dat ze fifa moeten kopen ofzo? want zo komt het wel over, heel irritant, ga lekker terug naar je fifa hok ipv hier ons te irriteren

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina