Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik bne wel van plan om dat te halen hoor;):9
     
  2. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    powerslave666, is dat je gamertag? zo te zien hebben we nog een megaman fan :p ben wel benieuwd hoe jij je archievements door gaat brengen:)mijn gamertag is: teuntoeter . _O_
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    nee
    mij tag is gys666.
    ik zal je zo wel ff toevoegen..;)
    ik ben zeker een megaman fan,.
    ik heb alle delen;)
    ik moet wel zeggen dat dit de meest moeilijke Nes megaman is,,.
    ik blijf doodgaan in de levels:9
    maargoed, ik hou wel van een uitdaging..
    maar het schiet nog niet echt op;)
    ik heb pas 3 robots verslagen en nog geen achievement:lol:;)
     
  4. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben morgen avond weer online, ben even nachtje weg ivm werk.
    Ik ben ook zeker wel van plan die archievements te gaan halen. Jammer dat je niet online samen kan spelen ofzo, om de beurt of weet ik wat. Maarja dat past ook niet bij de oldschool mega man natuurlijk :D.
     
  5. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    megaman 9 is toch nooit op de nes verschenen, het is toch een origineel nieuw spel in de oude stijl
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Welke robots heb je verslagen? Ik Galaxy Man en Concrete Man. Zit eraan te denken om nu verder te gaan met Jewel Man. Die moet wel te doen zijn volgens mij.
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik bedoelde ook de Megamans van de Nes..
    Megaman 9 is nieuw ja;)
    ik heb galaxy,jewel en plugman verslagen.
    ben nu bezig met tornadoman,.
    vet level is dat;)

    Edit.
    vanmiddag ging het eindelijk lekker.
    ik heb nu alle 8 verslagen en ben nu in Dr Wily castle.
    maar die probeer ik het weekend wel.
    dan ben je wel een tijdje bezig denkik;)
    want je moet dan 4 stages doen zonder dat je kan saven waar je gebleven was(zoals alle megamans;0)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  8. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat het ouderwets is klopt wel,. want ik heb ook al ouderwets lopen schelden, niet te filmen maar wat is dit spel moeilijk!! die eindbazen zijn niet te doen man!!. Raak helemaal gefrustreerd hiervan, controller kreeg al een mep de hoek in.O-)
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270

    hahah.
    ik had ook op sommige punten dat ik erg gefrusteerd was maar heb nog niet lopen vloeken of met de controller lopen gooien;)
    op sommige punten is het echt trial& error moet ik zeggen.
    je moet echt de levels leren kennen.
    de meeste levels kan ik nu zonder dood te gaan:thumbs:
    morgen maar proberen om hem uit te spelen:9
    hoeveel heb je er nu al gehaald dan?


    dit zijn de Megaman games die ik nu heb;)
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  10. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik viel me ook direct op hoe ontzettend slecht ik in 'ouderwetse' games a la Mega Man geworden ben (of hoe makkelijk games tegenwoordig zijn). Ik heb werkelijk nog geen een robot master verslagen! Ik heb het uitgeschreeuwd af en toe uit pure frustratie, heerlijk.
    Wat ook zo mooi is, is dat ik nog altijd na een paar game overs tegen mezelf zeg: 'en nu gaat het lukken, full focus', om vervolgens eea. te snel te willen doen en na 2 schermen al weer dood te gaan. Precies zoals toen ik jonger was.
    Het level van Tornado Man sprong qua design overigens boven alles uit voor mij tot nu toe. Hoe je je sprongen moet timen op de bewegende platformen, wind mee, wind tegen: ik zeg briljant!

    Omdat ik het continue game over gaan na een tijdje behoorlijk zat was (ik weet, ik weet, zwakkeling) heb ik ook Duke Nukem 3d maar eens gedownload. Daarmee zit ik inmiddels in de derde episode. Wat een verademing om gewoon te kunnen strafen, en om rond te kunnen kijken met het rechter pookje!

    Dit weekend maar eens een tijdje goed voor Megaman gaan zitten. Kan het niet hebben dat het steeds niet lukt. Terwijl ik Megaman 1 (gameboy) en deeltje 2 op de nes gewoon netjes heb uitgespeeld als 8 jarig mannetje toentertijd.
    Ik heb stiekempjes wel op gamefaqs de ideale kill volgorde afgekeken, ik word oud I guess... O-)
     
  11. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben er sinds gister pas achter dat je Energy tanks kan kopen voor 30 schroefjes :) nu lukt het me eindelijk de eindbazen te verslaan!. Ik moet er nu nogmaar 2 :)
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha.
    ik werd soms ook niet goed van tornado's man level.
    vond het een bruut level maar bleef in het begin maar doodgaan door al die lastige sprongen op die bewegende platformen;)
    ga hem morgen proberen uit te spelen;)
    hoop dat het lukt.
    de laatste 4 stages blijken erg moeilijk te zijn:9
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb de game Braid op XBLA gedownload maar vind het een beetje onoverzichtelijk allemaal en wat is nu allemaal de bedoeling?
    Ik begrijp dat je die puzzelstukjes moet verzamelen,maar zelfs als je die niet verzamelt en je loopt gewoon rechtdoor kom je in het volgende level alweer.

    Ook zijn er soms al vier verschillende deuren waar je in kan waardoor ik het soms een beetje onduidelijk vind wat nu precies de bedoeling van de game is.
    Iemand die me mischien het een en ander zou kunnen uitleggen over Braid?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [gtuser]274625[/gtuser]
    De eerste Xbox Live Arcade Video Preview. Deze week hebben we Mega Man 9 en War World kunnen downloaden. Wat vind ik er van? War World heeft veel poentie. De game heeft veel weg van Mech Assault. Helaas is de demo te kort om een echt ordeel te kunnen geven.

    Megaman 9 vind ik persoonlijk een slechte port. Geen geupgrade graphics en de controller lijkt wat later te reageren. De game is dus niet echt mijn cup-of-thea en je kan dus beter je 800 MS Points in je zak houden.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    hey fardo.
    ik moet zeggen dat je wel erg negatief over megaman;)
    de game krijgt overal goede cijfers.
    en het is geen port he.
    de makers hebben een hele nieuwe game gemaakt.
    maar ziet er wel zo uit alsof het van de Nes komt.
    ik vind het zeker 1 van de beste games op XBLA.
    de game is alleen wel onzettend moeilijk.

    en je kan wel schieten en springen tegelijk..
    je moet dan de 2 knoppen tegelijk indrukken..:b:
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar moest dit er ff over kwijt:
    Allereerst weet je zelf toch ook wel dat MEG en MEGA engelse woorden zijn? Spreek ze dan niet nederlands uit.. Bleh erger ik me dood aan.
    Verder vink het niet echt objectief, je bent gewoon slecht in dat spelletje Megaman en dan is het maar een flutgame..
    Ken de game zelf niet maar vind dit egt waardeloze mening :cool:
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    "Megaman 9 vind ik persoonlijk een slechte port. Geen geupgrade graphics..."

    Per definitie heeft een strikte port geen geupgrade graphics. Anders zou het geen port meer zijn, toch?

    Edit:

    Zeg Fardo, speel jij terwijl je commentaar geeft? Je klinkt duidelijk afgeleid en ik hoor je meerdere keren naar je woorden zoeken. Tip van mij zou zijn om die spellen eerst te spelen en daarna pas een preview in te spreken. Niet alleen babbelt dat vlugger, maar je bent ook minder afgeleid (en dan speel je waarschijnlijk ook wat beter ;) ).
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm .. het was inderdaad mijn eerste Xbox Live Arcade review ;) .. ik moet wel zeggen dat ik nog nooit een megaman gespeeld heb en dus ook niet weet hoe ik dat moet uitspreken. :D.. Ik ben een casual gamer en geen reviewer. Ik vond dit een slechte port.. Ik weet dat een port 1 op 1 is .. maar ik ben blijkbaar iemand die gaat voor een re-make .. laat het oude bij het oude ;)

    Maar bedankt voor de kritiek :) .. volgende week ga ik weer de xbox live arcade game previewen .. was het verder wel leuk :eek:

    edit @red devil - het is een mening tijdens het spelen ;) .. ik ben een casual gamer .. dus deze game is iets te moeilijk voor mij

    Ik wist trouwens niet dat het een nieuwe game was :eek: .. dan had ik toch liever opgepoetste graphics gezien .. maar ja... dat is smaak
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  19. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Megaman 9 is geen port, de game is van de grond af nieuw gemaakt, alleen in klassieke graphics.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    *schaamt zich* Ik dacht dat het een port was omdat het er ouderwets uit zag en zo slecht speelbaar was :eek: (door mij) .. realiseerde me niet dat dat juist de bedoeling was
     

Deel Deze Pagina