Ik las dit net op het internet, weet niet of jullie het al wisten. Bron: nieuws pagina van InsideGamer.nl
Update: Op de website Sumething Digital zijn momenteel gratis liedjes van de originele Fable en Fable II te downloaden. Deze heeft Lionhead beschikbaar gesteld na smeekbeden van fans op hun forum omtrent de inhoud van de huidige Collectors Edition van Fable II. Tevens zullen de speelkaarten die bij die editie zouden komen, op zes oktober eveneens te downloaden zijn op Sumething Digital.
Update 2: Dankzij de recente update van Lionheads Fable 2 Development-weblog en het oplettend oog van member Moneylover, kunnen wij bevestigen dat dit gerucht officieel 'busted' is. De bonus DVD zal, zoals gepland, bij de Collectors Edition zitten.
Edit:
Nog wat anders, is er niemand die denkt dat PM met een verassing komt in het LE pakket ofzo? Ik bedoel hij moet toch ook zelf wel inzien dat hij nu HEEEEEL VEEEEL mensen teleur stelt door dingen uit het LE pakket te halen. Uiteindelijk moet hij op de game beoordeeld worden, maar hij heeft ook al de naam dat hij beloftes niet na komt, dus dit kan echt niet goed zijn voor zijn "reputatie".
Misschien staat er wel een extra op de 2e DVD die nergens vermeldt staat? Weet ik veel.
Vind het iig erg jammer dat de hobe en de kaarten eruit gaan, dit was voor mij de eerste LE versie van een game. Erg jammer...
Laatst bewerkt: 6 okt 2008