1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik weet niet of jullie deze screens al hebben gezien maar ze zijn prachtig

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zijn al gepost geloof ik, maar toch die sfeer _O_

3. Woutjuh88

Woutjuh88 Check The Eyes...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dit net op het internet, weet niet of jullie het al wisten. Bron: nieuws pagina van InsideGamer.nl

Update: Op de website Sumething Digital zijn momenteel gratis liedjes van de originele Fable en Fable II te downloaden. Deze heeft Lionhead beschikbaar gesteld na smeekbeden van fans op hun forum omtrent de inhoud van de huidige Collectors Edition van Fable II. Tevens zullen de speelkaarten die bij die editie zouden komen, op zes oktober eveneens te downloaden zijn op Sumething Digital.

Update 2: Dankzij de recente update van Lionheads Fable 2 Development-weblog en het oplettend oog van member Moneylover, kunnen wij bevestigen dat dit gerucht officieel 'busted' is. De bonus DVD zal, zoals gepland, bij de Collectors Edition zitten.

Edit:
    Nog wat anders, is er niemand die denkt dat PM met een verassing komt in het LE pakket ofzo? Ik bedoel hij moet toch ook zelf wel inzien dat hij nu HEEEEEL VEEEEL mensen teleur stelt door dingen uit het LE pakket te halen. Uiteindelijk moet hij op de game beoordeeld worden, maar hij heeft ook al de naam dat hij beloftes niet na komt, dus dit kan echt niet goed zijn voor zijn "reputatie".

Misschien staat er wel een extra op de 2e DVD die nergens vermeldt staat? Weet ik veel.
    Vind het iig erg jammer dat de hobe en de kaarten eruit gaan, dit was voor mij de eerste LE versie van een game. Erg jammer...

Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  4. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De reactie van consoleshop :

U krijgt de Fable 2 limited edition zoals Microsoft die gaat uitbrengen. Het klopt dat der in de inhoud een aantal dingen zijn gewijzigd, maar dit geldt voor alle limited editions. Dit is niet iets wat wij specifiek hebben veranderd.

Dus geen cashback oid..

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wtf.... ze beloven het 1 en leveren het ander.....gaar

Ben blij dat ik de gewone versie heb gepre-ordert :)

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat PM niet veel heeft te zeggen over wat er in de LE komt, dat beslist MS omdat zij het uitgeven en het dus ook betalen. Het enigste dat PM/MS nog zou kunnen is binnekort meer downloadable content beschikbaar kunnen stellen die (tijdelijk) exclusief voor LE eigenaars is.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Aye, denk dat Pegas het helemaal bij het rechte eind heeft. Ligt er aan hoeveel geld (en moeite?) de uitgever er in wil steken. Daarnaast zou het mij verrassen dat er zo kort voor de release van het spel nog iets aan de LE verandert, op slinken (zoals nu dus) na. Wellicht komt er een vergoeding in de vorm van gratis downloadbare content, voor iedereen dan wel.

8. Robbie0345

Robbie0345 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij echt een te vette game. Zojuist samen met een Live abonnement gepre-ordered. Staan wel meer leuke bundels:

http://www.xboxhome.nl/products/xbox-360-games/fable-2/

Ben ook blij dat ik die limited niet heb gehaald, vallen nu ineens dingen af. Op deze manier alsnog een leuke combo aan de haak geslagen...

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    hoi, heb je goede ervaringen met deze site? beter dan bartsmit of bol.com?
    misschien dat ik me laat overhalen het spel met de guide te kopen.. :+

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    die combos maken het er niet goedkoper op :confused:

En die screen met die brug is veet:eek:

11. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0

Klopt, maar maken het wel meer je geld waard dan een kale LE. Toch?

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm goed mogelijk dan dat gamehubs nog hetzelfde betaalt voor de inkoop, dan denk ik dat ik ermaar op reken dat ik niks terug krijg oid. No problem verder, 50 euro is nog steeds goedkoper dan de 60 euro voor de normale versie in de retail...

maar toch het is wel een beetje jammer :'-(

13. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    lol, iedere keer als ik zie dat er weer flink gepost is in dit topic, den ik weer iets van; nieuws! etc

Maar het gaat 9 van de 10 keer over die LE qwestie ;)

14. Woutjuh88

Woutjuh88 Check The Eyes...

Leuk Bevonden:
    0
    Tja niet zo vreemd toch, is ook het laatste nieuws over FABLE2 dus ja... Of weet jij iets beters om over te prate:D?

15. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wel

de moeilijkheidsgraad van fable 2:p
    zou het even makkelijk worden als 1 (werd het moeilijk had je tog kilo's voer achter de hand).
    en als je coop speelt vecht je dan tegen meer of sterkere monsters?

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Daar is wel wat over gezegd in een filmpje door Molyneux.
    Alleen welke geen idee :+.

17. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan nog een vraagje:p

in fable 2 zit volgens mij tog ook die de tijd gaat langzamer spell?
    in coop is deze toch nooit te gebruiken in je eentje, of jij moet supersnel zijn in de ogen van de ander. en bij jou op het scherm langzamer, wat natuurlijk niet mogelijk is.
    dus of die spell moet eruit gehaald worden in coop of hij moet voor beide spelers aangaan

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Voor beide speler aangaan natuurlijk ;). Het gaat hier om co-op, niet om versus ;). Ging het toch om mogelijk te maken in versus is er wel een oplossing: op jouw scherm is de 2de speler langzaam en de 2de speler beweegt ook trager dan anders ;) (is al veel gebruikt in multiplayer games).

19. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan weet ik misschien al wat ik en een vriend van me gaan doen, die slow time spell helemaal upgrade en dan steeds om de beurt gebruike:+

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik denk dat ik meerdere spells gebruik. Er zullen nog wel meer van die toffe dingen inzitten net als slow time neem ik aan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina