De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk dat twente eerder een kans heeft tegen satander dan tegen man city. Zie je het al voor je? Robinho tegen Heubach8) Die wordt helemaal dolgedraaid door Robinho!
    Gelukkig voor Ajax de makkelijke ploegen thuis, als je die wint heb je een grote kans om door te gaan. Al had ik ook graag naar Ajax-HSV gegaan.

Heerenveen thuis tegen Milan!:thumbs: Dat wordt een mooie pot met een bomvol stadion!!*)

2. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik wel een beetje jaloers op hoor...
    Ik had graag Feyenoord Ac Milan gehad ook al waren we dan volstrekt kansloos.
    Maargoed Feyenoord heeft een poule die opzich gewoon te doen is als het elftal eindelijk een beetje draait.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    City moet je echt niet gaan onderschatten hoor, ze spelen fabuleus en hebben al 18x gescoord in slechts 7 wedstrijden. Ze hebben een paar keer lullig verloren van de toppers, maar ze gaan vast in de top 5 finishen. Daar is Twente kansloos tegen.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben ook zeker jaloers op Heerenveen. Ik had graag Ajax - Milan gezien in de Arena!:)

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, nja ik had het ook maar van VI.nl: "De Engelse club is zeer ambitieus, maar de resultaten blijven vooralsnog uit onder de nieuwe coach Mark Hughes. Ondanks de inbreng van de Braziliaanse internationals Jô en Robinho verzamelden The Citizens pas negen punten uit zeven wedstrijden."

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Misschien in de volgende ronde ? Hoop het wel! :cool:

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heel mooi, de oostblok landen thuis! misschien geen aantrekkelijk voetbal in de arena maar HSV en Villa gaan het echt moeilijk krijgen in het oosten!
    Alleen jammer dat de ''mooi weer voetballers'' dan naar Engeland moeten:x

Hoe werkt het systeem trouwens? moet de nummer 3 uit elke poule tegen de nummer 1 of tegen de nummer 3 van de Champions League?

8. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga eens kijken naar kaarten voor Deportivo uit!
    De poule van Feyenoord moet toch wel te doen zijn!

Nummer 3 tegen de nummer 1 en nummers 2 tegen 3 en afvallers CL.

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mooi ook dat Nederland samen met Duitsland het best vertegenwoordigd is in de UEFA Cup. Beide landen toch vijf clubs in de poulefase. :)

Ik zie in ieder geval minimaal twee clubs doorgaan en dan hopen dat PSV er nog bijkomt. Ajax gaat hopelijk niet de zoveelste stomme fout op rij maken door een reële kans op doorgaan om zeep te helpen. Heerenveen en ook wel Feyenoord (al zal voor hen de eerste wedstrijd ontzettend belangrijk zijn) zie ik kansen hebben. Voor NEC is alles toch al mooi meegenomen en denk dat zij het ook zo zijn. Twente redt het ook niet lijkt me.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Martin Jol is ook weer lekker bezig. Eerst Aston Villa tot grote favoriet in de poule bombarderen, daarna Ajax als grootste titelkandidaat in de Eredivisie benoemen. Lekker de tegenstanders ophemelen om de underdog-positie te behalen. Stevens doet het ook telkens voor elke PSV-wedstrijd(zelfs tegen Volendam). Waarom moet dat toch steeds.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Soms denk ik dat andere trainers nog steeds in 1995 zitten.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    AC Milan, Sevilla en... Ajax?

Welke hoort niet in het rijtje thuis :p.

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik geef ons wel degelijk kans. Ik vind de ploeg zeker niet matig. Er zit onderhand tenminste strijd in en voetballend zie ik progressie. Tegen Nancy en Poznan maken we toch een goede kans. In een volle Kuip zijn er Europees al zoveel gekke dingen gebeurt, dus ook CSKA zal het in De Kuip lastig gaan krijgen. Winnen tegen Nancy en Poznan; de rest is bonus...
    Nancy-uit gewoon spelen zonder uitsupporters. Of zéér streng begeleiden.

14. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ac Milan toch?

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Juist, gezien de resultaten van alle competities is Milan de minste van de drie.

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    grapje zeker??

Ajax staat ook 10e, dat hoeft ook niet te zeggen dat NEC beter is? Als je het middenveld van Ajax met AC Milan vergelijkt kan ik je ook wel vertellen dan AC Milan er gewoon overheen walst bij Ajax.

Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  17. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij worden er hier een aantal clubs toch wel erg overschat. Imo heeft CSKA zijn beste tijd wel gehad en moet Feyenoord ook door kunnen gaan. HSV staat weliswaar eerste maar de duitse competitie is net zo wisselvallig als de Eredivisie op het moment dus dat zegt ook niet zoveel.
    NEC heeft ook wel kans om 3e te worden achter Udinese en de Spurs en Twente lijkt me nog de lastigste opgave te hebben en moet ook voor de derde plek gaan (achter City en Schalke)

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jij overschat Feyenoord.

19. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Sowieso naar Hamburg. Heel misschien naar Birmingham.

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    En terecht dat Aston Villa trots is ons aller Ajax te mogen ontvangen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina