Onmogelijk, sinds gisteravond staat het persbericht op de site. En niets meer dan dat.
Ook onjuist. Als je er 100k op hebt staan krijg je iig 80k terug. Maar de eerste 20k moet van Ijsland komen, en dat gaat op dit moment wat moeilijk.
Ik vertrouw er wel op dat iedereen zijn geld terug krijgt. Maar weet zeker dat dit wel even gaat duren..
Dan de beurs, de AEX zal denk ik nog zeker tot 250dalen... Bijna tijd om in te kopen.
Het jammere is dat alle bedrijven zich gek laten maken en je zo een soort domino effect krijgt.
Wat wel een erg naar gevolg kan zijn is dat de huisenmarkt ook gaat instorten. Je huis wordt dan een stuk minder waard waardoor bijvoorbeeld mensen in de problemen kopen die hun huis willen verkopen en al een ander hebben gekocht. De hypotheek markt wordt dan een chaos en mensen zullen het één en ander dan niet meer kunnen betalen.
Ik heb enorm geluk gehad dat ik maandag rond 13:00 mijn geld terug geboekt heb naar mijn rabo internet spaarrekening. Een paar uur later en de overboeking was niet over gekomen...
Klik om te vergroten...