De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Mwah, hard is niks mis mee maar zo'n opstaand randje is kut :+ Naar achteren zitten stuurt minder dus dan liever pijn O-) Was voor de rest ook geen ramp ofzo, in ieder geval geen reden om de motor niet te kopen.

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    geinig ding man.....veel plezier ermee.

wel effe een compleet arrow systeem erop plempen he.......dan komt er pas geluid uit.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2

Heb vandaag de eerste ritten gemaakt en het was echt te gek. Heb er 120 km en 3.5 uur op zitten oid. Hij rijd zo onwijs lekker en dat geluid... kicken. Jammer dattie 25kw is, hij is erg bruut en alles maar soms zou ik nog wel is m'n gashendel verder dan 1cm willen opendraaien. Aan de andere kant, het is wel makkelijk inrijden met zo'n begrenzing. Hij stuurt geweldig, hij is heerlijk krachtig en ik voelde me toch een enorme poser op dat ding... verschrikkelijk xD O wacht, dat is stiekem wel leuk...

Dat voorkruipen bij de stoplichten en files enzo is ook wel lachen trouwens, scheelt echt onwijs veel tijd en als je afentoe ff brult met die Duc gaan de auto's echt aan de kant alsof je Mozes bent :+

4. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Holy Shit! wat een wreed ding:thumbs:
    Veel plezier ermee;)

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks! Ben trouwens ook al geflitst :+ Wel van voren gelukkig...

Was een beetje in het begin van m'n rit, ik had nog geen idee hoe hard ie ging bij welke toeren/versnelling enzo. Dus ik zat telkens op de 70 in 50 gebieden, kvond dat wel een mooi tempo. Maar helaas.

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    brommert heeft zijn 5000 km beurtje gehad en is van achteren flink onder handen genomen.

denk dat er zo wel een cm of 25 vanaf is gehaald waarvan ook een deel van het frame zelf.
    mooie kleine nieuwe led knippertjes rondom en uiteraard de cnc gefreesde en inklapbare koppeling en remgreepjes.

nu het ironische....

ik rij nooit met koelere weer....
    als het regent komt de motor niet eens de schuur uit....sterker nog...als de voorspellingen al ruk zijn komt er hier geen beweging in.
    dus wat gebeurd er als je in oisterwijk staat en je motor is ontdaan van alles wat maar op een achterspatbord lijkt....juist..

het begint een half uur voordat ik weg kan te zeiken van de regen :+
    even van de biggel een regenoverall geleend en gaan met die (spatbordloze) banaan........de bagger zat tot in mijn nek haha :)
    de dag daarna de motor flink tot in de kleinste details gewassen en weer gepoetst,ketting gedaan en hij is weer showroomfonkelfucking nieuw.....na een halve dag werk :+

zal wat piccies op mijn hyves pagina plempen.

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mooi ding Pimmy, maar hij lijkt zo klein?

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wat is je hyves dan beuk, wil hem weleens zien :eek:

9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    zo....

had nog ff werk hier maar ben nu klaar.

http://bas-desmo-fluiter.hyves.nl/fotos/

ff klikken op de monsterpics en daar staan de nieuwe "kont" foto's tussen.
    klik je door en maar door kom je vanzelf de oudere plaatjes tegen waar al die plastic zooi er nog aan hing.

anyway......dit was voor dit jaar de laatste verbouwing aan de ducati.
    volgend jaar gaan we spelen met carbon.

10. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je toegevoegd op hyves. Ben benieuwd.

Binnenkort maar eens kijken of ik een leuke prijs op een ST kan krijgen voor begin volgend jaar. Hoor dat de wachtlijsten flink lang zijn.:x

Dan over een jaartje of 2 weer op een hypermotard rijden, moet echt even wat bijleren voordat ik op zon hok met goed fatsoen hard kan rijden.:+

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Vandaag bij de dealer, samen met een monteur mijn motorfiets gecontroleerd en klaar gemaakt voor gebruik! Was wel gezellig om met de monteurs in de werkplaats bezig te zijn. Nu wachten op die *&%$#$ kentekenplaat, dan kan ik rijden.

12. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
  13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    beetje last laatste tijd met mijn gilera dna, afentoe maakt ie een rammelend geluid en als ik rijd dan trilt dat ding soms ook als de tyfus. Iemand enig idee hoe dit komt?

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    kan meerdere dingen zijn, ik rijd meestal naar een industrieterrein hier in de buurt en en ga "er onder hangen" (:+) om te kijken wat er trilt.

Daarna kappen eraf, kijken wat er dan nog trilt......

Tis een kutklus, maar het trillen is net zo irritant

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_

Zou echt mijn droommotor zijn als ik 18 wordt. Nog 1 jaarO-). Heb al veel op internet lopen kijken, maar Ducati's zijn gewoon veruit de mooiste motors. Maar waarom zijn die fietsen nou zo duur:emo:.

Veel plezier iig er mee!

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Gister was het kenteken van mijn Street Triple R binnen! Dus gister de motor naar het huis van mn ouders gereden. Probeer vandaag wat meer te rijden, hopelijk gaat het dus niet regenen!

Ik zal vanmiddag wat foto's posten.

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon door rijden in die regen joh, kan je beetje je powerslides oefenen enzo :thumbs:

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij van plan om met je monster in de regen te rijden? Als ik mijn motor, en dus rijbewijs heb dan moet mijne echt elk type weer (behalve sneeuw, zandstormen, tornado's en tsnumi en dat soort ongein) proof zijn. Een beetje regen houd mij niet van de weg!

Trouwens vandaag mijn AVB gehaald \o/, precisiestop pakte juist beter uit door het natte wegdek :+.

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik rijd eigenlijk door weer en wind, zo nodig. Kzal niet voor mn lol een ritje door dit weer maken :+ Maar gewoon voor naar me werk/studie ist verder geen vraag.

Gefeliciteerd trouwens!

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  20. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Met de voorkant sliden :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina