FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Offline is normal nog wel te doen maar online speelt het spel gewoon sneller.

    Probeer slow maar eens. Ik vind het heerlijk spelen.
     
  2. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/
    Die kan je halen door in de loungemode een wedstrijd te spelen en dik te winnen (12-0 ong.) .

    Ook moet je ervoor zorgen dat je aanvoerder topscoorder word en dat je aparte doelpunten maakt (van afstand,kopbal,stift etc.).

    Gewoon 2e controller naast je neerleggen en af en toe uitkomen met de keepr ;)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Begon dit spel te spelen met een kameraad. Dus 2 v 1 online. Een handjevol gewonnen en grotendeels verloren. ( Zegmaar gewoon, 2 gewonnen en 10 verloren )

    Heb nu 24 matches gespeeld, 10 gewonnen en 14 verloren :mad: en dat allemaal door die 10 potjes 2 v 1. Dat krijg je ervan als je je kansen niet afmaakt.

    Echt verschrikkelijk! Maargoed, gisteren 6 van de 5 potjes gewonnen dus het gaat weer de goede kant op.

    Stond 3-0 achter, alsnog met 4-3 gewonnen. Die teringlijers schieten elke keer vanuit de hoek met een lobje over de keeper, wat een kut glitch is dat. Overigens is het spelen tegen Manchester United uit kijken geblazen. Die rot counters van hun altijd. Mijn verdediger rent naar het goal van de tegenstander HARDER als dat hij moet uit verdedigen ( Ronaldo bijhouden bv. ) Erg frustrerend!

    Kreeg btw wel een gele kaart ( WTF! ) toen ik een salto op zijn keeper uitoefende. Wel grappig om te zien. Ook een wedstrijd compleet uit handen gegeven. Hij rolt de bal uit, ik scoor 1-0 met gemak ( onderkant latje, jeuj achievement ). Daarna maak ik 1-1 door bewust een eigen doelpunt te maken en TOEN kwam ik op het heldere idee om maar is penalties te proberen. In de 119 minuut wou ik de bal terugspelen maar schijnbaar vond mijn keeper het nodig om uit te komen en zodoende, knalde mijn tegenstander met een raar schot vanuit zijn helft de bal in mijn goal. Deze jongeman bood welliswaar zijn excuus aan en in een rematch gaf ik hem met 4-0 op z'n ballen.


    Anyway, ik ga mensen uitdagen. Als jullie willen? Waldini, ben 21:00 thuis en klaar om tegen jullie te spelen. Stuur maar een Friend-Request en we zullen zien.

    @Jows
    Tegen jou wil ik heel graag spelen 8)

    Ik speel overigens als Liverpool, met custom tactisch ;)
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe speel ik nou met de mensen van mijn club samen?

    Enne, kun je ook co-op tegen de AI spelen online?
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dat moet kunnen :)
     
  6. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    kon ik dat maar 8)
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speelde gisteren tegen DvD NL:

    1e wedstrijd:
    Hij koos Fiorentina en ik koos voor Atletico Madrid, hij kwam op een 1 - 0 voorsprong en toen begon ik weer lekker te voetballen, scoorde een volley & omhaal & stifje. En ook nog een normale goal dus het werd 1-4 voor mij

    2e wedstrijd:
    Hij werd al langzaam gek:) Hij koos voor Arsenal en zei dat ik iedereen mocht kiezen die ik wou aangezien hij wel zou winnen. Na 55 minuten staat het 0-4 voor mij en begint hij steeds te trappen, mic out enz. En toen disconnecte hij en heeft hij mij uit zijn FL gekicked

    Hij kan dus niet tegen zijn verlies...
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    8) :lol:
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren voor het eerst op live. Die gast pakte LA Galaxy dus ik dacht dan pak ik gewoon slavia praag. Wel met 2-0 verloren maar het was wel een leuke wedstrijd.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gelukkig weet je wat ik bedoel ;)
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister de hele avond tot 1 uur ofzoiets gespeeld(heb vandaag toch vrij). En ik moet zeggen dat ie wel erg lekker speelt zeg. En dan ben ik nog geen eens online geweest!

    Die Be A Pro mode is wel lachen, je hebt echt het gevoel dat je zelf in die wedstrijd zit. Alleen jammer dat je medespelers niet bepaald snugger zijn en dat je zelf alles moet opzetten. Het gaat dan ook niet echt lekker, ik win of met 1-0 of speel gelijk met 0-0 bij Be A Pro :mad:.

    Voor de rest vind ik normale wedstrijden een stuk vloeiender en soepeler dan de demo van FIFA. Dan vraag ik me toch af waarom ze die demo uitbrengen als hij geen juiste weergave geeft van de werkelijke game :confused:
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hoe krijg je dat dan voor elkaar 8)
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    voeg me maar toe!
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    5 van de 6 heren, 5 van de 6 8):)

    Je moet af en toe ook wel geluk hebben dat die bal voorbij de keeper komt. In FIFA08 kon je hem makkelijker inschieten als in 09, nu knal ik hem meestal keihard tegen de keeper aan en krijg je 'n corner. Vanuit een corner scoor ik meestal nooit.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het koppen hangt volgens mij inderdaad af van de speler. Ik kop de hele week als een natte krant. Deze week veel met Inter gespeeld en nu al een aantal kopballen gemaakt. Zlatan Ibrahimovic is best sterk in de lucht.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Is die demo dan heel anders dan de game? Ik heb vorig jaar voor 60 euro FIFA 08 gehaald en terug gebracht. Toen besloten nooit meer voor 60 euro een voetbalgame te halen, nu heb ik gisteravond de demo een aantal keer gespeeld en moet zeggen dat ik het behoorlijk anders vond spelen dan FIFA 08 en zelfs het idee bij me opkwam om hem vandaag te kopen.

    Maar is die demo dus erg verschillend dan de uit eindelijke game? =(
     
  17. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die demo je bevalt, bevalt de volledige game je zeker.....
     
  18. RJEEV

    RJEEV futjebol

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand vanavond zin om een 2vs2 match te doen?

    GT: RJEEV
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    5 van de 6 heren, 5 van de 6 8):)

    Je moet af en toe ook wel geluk hebben dat die bal voorbij de keeper komt. In FIFA08 kon je hem makkelijker inschieten als in 09, nu knal ik hem meestal keihard tegen de keeper aan en krijg je 'n corner. Vanuit een corner scoor ik meestal nooit.

    @Jows
    Vanavond of morgenmiddag even een potje spelen dan. Vrijdagavond is meestal mijn kom-met-een-stel-maten-bij-elkaar-speel-FIFA-en-drink-veel-bier avond.
     
  20. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe jongens. Ik kan wel tegen mijn verlies :) en zal waarschijnlijk ook met een vriend 2vs2 potjes gaan spelen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina