Begon dit spel te spelen met een kameraad. Dus 2 v 1 online. Een handjevol gewonnen en grotendeels verloren. ( Zegmaar gewoon, 2 gewonnen en 10 verloren )
Heb nu 24 matches gespeeld, 10 gewonnen en 14 verloren
en dat allemaal door die 10 potjes 2 v 1. Dat krijg je ervan als je je kansen niet afmaakt.
Echt verschrikkelijk!
Maargoed, gisteren 6 van de 5 potjes gewonnen dus het gaat weer de goede kant op.
Stond 3-0 achter, alsnog met 4-3 gewonnen. Die teringlijers schieten elke keer vanuit de hoek met een lobje over de keeper, wat een kut glitch is dat. Overigens is het spelen tegen Manchester United uit kijken geblazen. Die rot counters van hun altijd. Mijn verdediger rent naar het goal van de tegenstander HARDER als dat hij moet uit verdedigen ( Ronaldo bijhouden bv. ) Erg frustrerend!
Kreeg btw wel een gele kaart ( WTF! ) toen ik een salto op zijn keeper uitoefende. Wel grappig om te zien. Ook een wedstrijd compleet uit handen gegeven. Hij rolt de bal uit, ik scoor 1-0 met gemak ( onderkant latje, jeuj achievement ). Daarna maak ik 1-1 door bewust een eigen doelpunt te maken en TOEN kwam ik op het heldere idee om maar is penalties te proberen. In de 119 minuut wou ik de bal terugspelen maar schijnbaar vond mijn keeper het nodig om uit te komen en zodoende, knalde mijn tegenstander met een raar schot vanuit zijn helft de bal in mijn goal. Deze jongeman bood welliswaar zijn excuus aan en in een rematch gaf ik hem met 4-0 op z'n ballen.
Anyway, ik ga mensen uitdagen. Als jullie willen? Waldini, ben 21:00 thuis en klaar om tegen jullie te spelen. Stuur maar een Friend-Request en we zullen zien.
@Jows
Tegen jou wil ik heel graag spelen
Ik speel overigens als Liverpool, met custom tactisch
Klik om te vergroten...