[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een filmpje van blijkbaar een nederlander met een siteje en grootheidswaan:

Volgens mij is het allemaal onzin. En zo niet. Kom ik er 14 oktober achter toch?

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De Maya's hebben 't verteld (eeh, nee) en het staat overal aangegeven (ik ben het in m'n studieboeken nog niet tegengekomen).

14 oktober dus hmm? Ik gok dat er niks te zien zal zijn... :+

Ik zou er wel een maandje inkomsten tegenaan durven te gokken. Jammer dat de quote niet zo hoog zal zijn :cool:

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Yep mijn Broer zei ook al van 'Ja ze hebben gebeld van we komen eraan' lol
    Laat ik het zo zeggen,maar ik zou willen dat het gebeurt omdat we eindelijk van de ellenlange dicussies en gissingen af zijn in de wereld.
    Maarja it's all a big surprise.:)

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe komen jullie aan dit nieuwtje trouwens? Alleen Niburu?

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde het eerst op school, toen las ik het hier weer van iemand. Dus ging ik naar de betrouwbaarste bron van informatie. Youtube.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zag ook iets over een of andere snow cone die al boven Florida te zien zou zijn geweest. Wtf moet dat nou weer voorstellen :confused:

Hoeveel van deze voorspellingen hebben we in de korte tijd dat internet de wereld heeft overgenomen nou al voorbij zien komen? :+ It's all bullcrap...

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze de aarde pas opblazen na januarie maakt het mij niet zoveel uit, dan zijn de goeie games toch al uitgekomen\o/

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik heb het op SBS6 gezien bij hart van Nederland,we waren met hele gezin samen en flink gelachen.:)
    Best wel humor dat het al zo serieus word genomen,alsof het tevoren al is afgesproken met de Aliens enzo.
    Wel allemaal zorgen dat je iets lekkers in huis hebt voor als ze aan je deur komen,anders schieten ze je af.:)

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kreeg als Nederlander een beetje last van plaatsvervangende schaamte toen ik dat filmpje zat te kijken.. 8)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok dan, ik kon me niet meer inhouden en ben weer eens terug in dit topic gekomen.
    Eens kijken wat jullie allemaal over mij hebben geroddeld sinds mijn vertrek. :+

Had gewoon even een NU EVEN NIET moment.
    [yt]mxPzFe0D730[/yt]

Waarschijnlijk wordt deze post nog wel ge-edit met iets 'nuttigs'.
    Een nieuwe theorie ofzo. Ook eens kijken of jullie al op de 14 oktober voorspelling zijn gesprongen. :D

edit: Er waren blijkbaar toch nog mensen die me terug wilden hebben. Danku allen voor het vertrouwen. ;)

Ik zie dat jullie pas gisteren op de 14 oktober theorie zijn gesprongen. :eek: =(

Van Channelers natuurlijk.
    Ze zeggen contact te hebben met buitenaardse wezen die het goed voor hebben met de aarde.
    Die buitenaardse wezens zitten in de GFL, en diezelfde GFL zou met een &%*$&#% groot ruimteschip op 14 oktober verschijnen boven Alabama/Australië/Antarctica ofzo. (weet het niet zeker)
    Dat schip zou zo groot zijn dat niemand er meer omheen kán. Hoe ongelovig ze ook zijn

Mijn mening komt overeen met deze:
    Deze Channelers, met name Blossom Goodchild, zijn er zelf 100% van overtuigd dat ie komt. En ze zijn niet eens zó lang bezig met deze datum, dus om het geld gaat het niet. Anders was er wel een langere aanloop naar deze datum geweest.
    Dus ik denk iig niet dat ze expres zitten te hoaxen. Mocht het niet komen zullen ze zelf even teleurgesteld zijn als iedere andere believer.

Was ook wel vet wat een paar dagen geleden met Google Earth gebeurde: Er verscheen inderdaad *iets* op de beelden.
    Nou ja.. iets kan je het niet noemen, het was meer de afwezigheid van de wolken.
    En het had toevallig ook nog de voorspelde lengte: 2000 miles. Bleef ook niet op 1 plek hangen en leek van vorm te veranderen. Van een Snowcone tot een Pentagon vormpje.
    Ik denk niet dat het een UFO was, maar het was wel een leuk toeval. :)

@MaxxRaptor: Ze gaan niet schieten hoor, ze komen in vrede. }:]

Maar was het op SBS? Leuk dat ze wat aandacht aan dit onderwerp besteden, maar waarom nou net weer dit geval? 8)

Nog 5 dagen.

edit2: Ik heb al een paar dagen de nieuwe ontwikkelingen rond deze datum niet gevolgd. Dus misschien is er ondertussen al wat meer bekend.
    Toch maar eens opzoeken.

Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Google Earth? Dat zijn toch gewoon stokoude foto's die zelden geüpdate worden?

Wat was dat met die snowcone dan? Ik las dat er iets boven Florida te zien was. Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, die worden elke 3 uur geupdate.
    Die van de wolken in ieder geval.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee snap ik wel Dulle haha,ze komen niet schieten nee althans fingers crossed:)
    Maar ik bedoel ook sarcastisch,bedoel ik geloof best dat we worden geobserveerd door Aliens maar nogmaals ik blijf erbij dat ik pas in een UFO melding geloof wanneer ik het zie.

En zoals die gast zei van de Maya's zeiden het ook al,maar ik geloof dus niet in die voorspellingen van hen.
    Er is trouwens al gebleken dat de kalander al achter loopt,en dat uit sommige onderzoeken blijkt dat het einde en nieuw begin gebeuren in 2007 gebeurt had moeten zijn.
    Leuk he,dus we zijn nu geevolueerd tot een beter ras.:)

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Natuurlijk,dagelijks kunnen we in de kranten lezen hoe verheven ons niveau is in vergelijking met enkele jaren terug....O-);)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een vraagje: In principe willen we allemaal wel dat een gebeurtenis als 14 oktober echt plaats gaat vinden.
    Maar denken jullie dat de wereld klaar is voor zo een onthulling? Ben je er zelf klaar voor? Wat zou je reactie zijn als het écht gebeurde?

Ik weet wel dat als ik opeens zo kolossaal schip zou zien komen dat ik toch niet meer zo heel kalm zou zijn. ;)

Is de schuld van dit soort films.
    [yt]bLXGkWnjYdU[/yt]
    Maar dan nog groter dacht ik.

Je kan wel zeggen dat deze in vrede komen, maar mijn god... 8)

Van mij mogen ze wat subtieler beginnen.
    Het enige wat mensen nu in de lucht zien zijn vreemde lichtpuntjes. Kom dan gewoon steeds een beetje dichterbij, zodat de wereld aan het idee kan wennen.
    Want van lichtpuntje naar een kolossaal moederschip is wel een erg grote stap in 1 keer. :+

(Ga nou niet zeggen 'ik denk niet dat ze komen' oid. Dit is bedoeld ALS ze zouden komen.
    Leef je maar eens in :cool:)

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zonder dat angstaanjagende muziekje zullen er al een stuk minder mensen als kippen zonder kop rond gaan rennen hoor :+

Ik denk dat de mensheid er wel rustig onder zou blijven over het algemeen, zeker in de meest ontwikkelde landen. Maar het ligt er ook een beetje aan HOE ze ons luchtruim zouden enteren. Als ze met zulk machtsvertoon binnen komen zeilen maakt dat wel indruk.

Als het inderdaad meer een soort lichtschip zou zijn lijkt me dat al stukken minder ijzingwekkend.

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep inderdaad:cool:
    Nog over die 'binnenkomst' van de Aliens.
    Tja ik denk inderdaad niet dat ze met een taxi zullen komen,maar dat filmpjhe is wel heel extreem maar dat is dan ook de bedoeling om angst aan te jagen.

Nu denk ikzelf als dat echt gaat gebeuren op de 14de dat we natuurlijk even allemaal stomverbaasd en een soort nieuw wennings process doorlopen,maar ik denk niet dat er verdere problemen van komen.
    En sterker nog de wereld heeft dit nu juist nodig,want als je nadenkt bestaat er geen juist moment voor dit soort dingen.

Aan de andere kant gezien valt het jullie al vast op hoe snel we in deze wereld aan dingen wennen,met zoals de aanslag op de twin towers waardoor iedereen opeens bang was dat er een oorlog zou komen.
    Nu zijn we inmiddels al zoveel gewend van de meest vreselijke praktijken in de wereld,en waardoor we gewoon de schouders ophalen zo van -achja ik heb mijn eigen zorg- en dat is best wel erg.
    Nu wil ik dat er niet zozeer mee vergelijken,maar ik bedoel gewoon dat het juist mag gebeuren aangezien we nu al zoveel gewend zijn.:)

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Voor wat voor zaken halen we sinds 9/11 onze schouders op dan? 8)

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Je checkt het nieuws niet?

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Constant, maar ik begrijp niet waar je op doelt. Waar halen we onze schouders voor op sinds 9/11 volgens jou?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina