Ok dan, ik kon me niet meer inhouden en ben weer eens terug in dit topic gekomen.
Eens kijken wat jullie allemaal over mij hebben geroddeld sinds mijn vertrek.
Had gewoon even een NU EVEN NIET moment.
[yt]mxPzFe0D730[/yt]
Waarschijnlijk wordt deze post nog wel ge-edit met iets 'nuttigs'.
Een nieuwe theorie ofzo. Ook eens kijken of jullie al op de 14 oktober voorspelling zijn gesprongen.
edit: Er waren blijkbaar toch nog mensen die me terug wilden hebben. Danku allen voor het vertrouwen.
Ik zie dat jullie pas gisteren op de 14 oktober theorie zijn gesprongen.
Van Channelers natuurlijk.
Ze zeggen contact te hebben met buitenaardse wezen die het goed voor hebben met de aarde.
Die buitenaardse wezens zitten in de GFL, en diezelfde GFL zou met een &%*$&#% groot ruimteschip op 14 oktober verschijnen boven Alabama/Australië/Antarctica ofzo. (weet het niet zeker)
Dat schip zou zo groot zijn dat niemand er meer omheen kán. Hoe ongelovig ze ook zijn
Mijn mening komt overeen met deze:
Deze Channelers, met name Blossom Goodchild, zijn er zelf 100% van overtuigd dat ie komt. En ze zijn niet eens zó lang bezig met deze datum, dus om het geld gaat het niet. Anders was er wel een langere aanloop naar deze datum geweest.
Dus ik denk iig niet dat ze expres zitten te hoaxen. Mocht het niet komen zullen ze zelf even teleurgesteld zijn als iedere andere believer.
Was ook wel vet wat een paar dagen geleden met Google Earth gebeurde: Er verscheen inderdaad *iets* op de beelden.
Nou ja.. iets kan je het niet noemen, het was meer de afwezigheid van de wolken.
En het had toevallig ook nog de voorspelde lengte: 2000 miles. Bleef ook niet op 1 plek hangen en leek van vorm te veranderen. Van een Snowcone tot een Pentagon vormpje.
Ik denk niet dat het een UFO was, maar het was wel een leuk toeval.
@MaxxRaptor: Ze gaan niet schieten hoor, ze komen in vrede.
Maar was het op SBS? Leuk dat ze wat aandacht aan dit onderwerp besteden, maar waarom nou net weer dit geval?
Nog 5 dagen.
edit2: Ik heb al een paar dagen de nieuwe ontwikkelingen rond deze datum niet gevolgd. Dus misschien is er ondertussen al wat meer bekend.
Toch maar eens opzoeken.
Laatst bewerkt: 9 okt 2008