Aangezien ik al sinds dit begin jaar in de Nederlandse chatroom zit op www.kongregate.com heb ik genoeg mensen met ****** zien schelden.
Gelukkig ben ik moderator dus ze moeten gewoon de regels volgen en ik ben blij dat ik dan gewoon in die positie zit als mensen denken dat er niks mis mee is om gewoon ****** te zeggen op bepaalde momenten of als scheldwoord.
Het is net als het woord gay.
Omg dat is echt zo gay. Jij bent gay! Deze game is gay man... en dat soort gedoe.
En het verweer is vaak dat ze niemand beledigen maar schelden op zich is al nutteloos genoeg.
Vaak beginnen er ook gelijk mensen met maar me moeder/oma heeft/had ******.
Of dat altijd waar is is ook nog maar de vraag maar dat veranderd niks aan het feit dat het totaal overbodig is en dat er altijd wel mensen zijn die er door beledigd kunnen zijn.
Natuurlijk is direct gericht uitschelden nog veel erder maar het zijn gewoon mensen die denken dat het stoer is of nodig om met bepaalde ziektes en woorden te schelden.
Ik raad mensen altijd snel af om het woord te gebruiken in welke situatie dan ook.
Kun je altijd wel leuk zeggen maar ik vind van niet dus ik doe het lekker toch maar dan ben ik blij dat ik in de mogelijkheid heb om gewoon te zeggen luisteren of anders....
Laatst bewerkt: 11 okt 2008